De wolken staan in de filequote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef -Hans- het volgende:
Hallo zon?!
quote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef borisz het volgende:
Roel ik heb inmiddels een tweet verstuurt over de rosékwestie naar vd Camp. Kijken of die wilt reageren.
Als ik niet reageert dan stem ik niet op hemquote:Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben benieuwd. Mag hopen dat daar nog wat discussie over komt.
quote:Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik niet reageert dan stem ik niet op hem.
Oh wacht ik stem sowieso geen CDA..
Ik moet me nog es goed oriënteren. Maar hier heul dicht bij Brussel moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Sofie in 't Veld.
Hej Roos! goodmorningquote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoedemorgen! Enne... HAAI!
Nee Roosmarijnquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Arbeidsvitaminen met Annemieke?
Geertje is lekker met vakantiequote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Arbeidsvitaminen met Annemieke Roosmarijn?
Aantal keer nu de ochtendshow geluisterd, alleen ik word een beetje moe van Domien in de morgen, het is net een slamfm ochtendprogramma met alle beats als achtergrond. Ik wil rustig wakker worden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geertje is lekker met vakantie
Vond Domien trouwens goed invallen afgelopen vrijdag bij Ekstra weekend. Normaal ben ik niet echt onder de indruk van hem, maar vond dat hij het verrassend goed deed samen met Michiel vrijdag . . .
Daarom ben ik ook heel blij dat 'ie in het weekend zit en niet door de weeks . . .quote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef borisz het volgende:
Aantal keer nu de ochtendshow geluisterd, alleen ik word een beetje moe van Domien in de morgen, het is net een slamfm ochtendprogramma met alle beats als achtergrond. Ik wil rustig wakker worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |