quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zozo paul haalt ze wel binnen
Doet 'ie goed ook al heb ik helemaal niets met zijn showquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nouja, veelbekeken programma, dus artiesten komen graag
.
Praat me bij, waarom moet Den Bosch verliezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Sense of Dance.
Den Bosch nog 2 punten achter op weert, hoop dat ze verliezen! Grunn lijkt te gaan winnen.
Paul heeft natuurlijk artiesten groot gemaaktquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Nouja, veelbekeken programma, dus artiesten komen graag
.
Mocht Den Bosch verliezen dan moeten ze nog een keer aan de bak en gezien de tussenstand bij Rotterdam -Groningen is Groningen na vanavond klaar en kunnen zich dan mooi goed gaan voorbereiden op een treffen tegen Weert of Den Bosch. Daarnaast staat de druk tijdens de laatste wedstrijd vol op Den Bosch en misschien kan Weert in Den Bosch wel voor een stunt zorgen en Weert ligt ons welquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Praat me bij, waarom moet Den Bosch verliezen
groetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:16 schreef naatje_1 het volgende:
maar ik ben ff filmpie kiekentot 22:00
Kijken of deze beter is dan vorige week , had er vorige keer geen link mee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:19 schreef -Hans- het volgende:
Nog 30 seconden en Grunn 3 punten voor. Spannend !!!!! Bijna Sense of Dance time
Beelden zijn vanavond of morgen te zien op de tvquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Kijken of deze beter is dan vorige week , had er vorige keer geen link mee.
Ga ik morgen zeker even kijkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, morgen pas Lady Gaga bij Paul de Leeuw.
Volgende week zondag naar Tivoli De Helling voorquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over twee weken naar Ane Brunin Tivoli
. Met Nina Kinert
in 't voorprogramma.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgende week zondag naar Tivoli De Helling voorLiam Finn
(ook wel de Zoon van God genoemd
)
Waar Finn, daar ome Sersjeequote:
Dit klinkt best wel erg okequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Volgende week zondag naar Tivoli De Helling voorLiam Finn
(ook wel de Zoon van God genoemd
)
BBCquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
1 tegen 100 op de bbc is stukken beter dan in NL met mevrouw Tensen.
Zometeen om 22:00 sportjournaal op ned3 en daarna voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:38 schreef borisz het volgende:
1 tegen 100 op de bbc is stukken beter dan in NL met mevrouw Tensen.
Nou, ik ga toch echt voor Have I got a bit more news for you en Studio Sport!quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Zo, bier en chips liggen klaar. Nog 10 minuten en dan de SoD
Opvallend dat daarvan het nieuwe seizoen ook vandaag begint. Dit was 't nieuws is atm ook met het nieuwe seizoen @ Nederland 1 begonnen. Maarja, een niveautje lager dan BBC, zeker door die Sebastiaan Labriequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik ga toch echt voor Have I got a bit more news for you en Studio Sport!
Ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik ga toch echt voor Have I got a bit more news for you en Studio Sport!
Ach, de teamcaptains (veruit het belangrijkste bij dit soort quizjes) kunnen al niet eens in de schaduw staan van Ian en Paul, dus sinds Thomas Acda is vertrokken heb ik DWHN niet meer gezienquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Opvallend dat daarvan het nieuwe seizoen ook vandaag begint. Dit was 't nieuws is atm ook met het nieuwe seizoen @ Nederland 1 begonnen. Maarja, een niveautje lager dan BBC, zeker door die Sebastiaan Labrie.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:01 schreef Sersjee het volgende:
Eén Spa Blauw voor Hans!
Slabbetje ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Mooi! de helft van het bier over mijn shirt heen.
Positief of negatief ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:07 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de remix van Shut your eyes nu dus officieel uit.
Hee Hans! Je bek lekt!quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Mooi! de helft van het bier over mijn shirt heen.
quote:
Yes ! korte samenvatting, maar toch weer een voelbare spanningquote:
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien opquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel schenkt een glas rosé in. Louis Bernard Tavel uit 2007.
i can see nipplesquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geil heShirt kan in elk geval in de was
.
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelfquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb een rose van Chateau Villerambert Julien op
Werelddeals.
Hans bel 112quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog ff bij G&G binnengewandeld, maar heb me ingehouden. Helemaal niets gekocht. Ben trots op mezelf.
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitterenquote:
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Was om 22:00 al ingetuned, maar toen had ik het te 'druk' (waarmee dan? Met Twitteren) om te FOK!Ken.
Hele kleine kans dat er Noren op een Twittermeeting van Groningen zijn ;-)quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geloof dat er een of andere Twitter meeting was in Grunn, maar dat kan ook al geweest zijn. Had er wel wat over gelezen.
Of een leugenaar:quote:
Verdacht!quote:RoelJewel Potverdorie, wat een lekker wijntje.21 minutes ago from TweetDeck
lolquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:48 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hele kleine kans dat er Noren op een Twittermeeting van Groningen zijn ;-)
Bovendien doe ik nooit aan meetings..
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
En ik me maar steeds afvragen waarom ik het verkeerde nummer in toets....FOTO
Het leven als producer valt niet mee!
Haha!
quote:
Whaha, meesterlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Wijn van tegenwoordig kan je ook niet jaren laten liggen op de plank.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ik heb nog pallets wijn liggen hier, dus die moet ik maar eerst es opdrinken voordat ik weer wat nieuws koop
.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Ja, volgens mij wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
. Ging Astrid de Jong daar gisteren tijdens het EkStra weekend ook niet de fout mee in? Dacht eigenlijk van wel.
Zou er nou op een ander toestel een extra 6 zitten?quote:
Hehe, vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou er nou op een ander toestel een extra 6 zitten?Ik vind het eigenlijk wel een grappige actie als dat door iemand van 3FM is gedaan
.
Laidback luke![]()
Kijkt er iemand dan ooit naar de getallen op de toetsenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
. Ging Astrid de Jong daar gisteren tijdens het EkStra weekend ook niet de fout mee in? Dacht eigenlijk van wel.
Bij die kan ik 't me zeker voorstellen ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha, meesterlijk![]()
Vooral roséquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:59 schreef borisz het volgende:
[..]
Wijn van tegenwoordig kan je ook niet jaren laten liggen op de plank.
Ik doe het zelf trouwens ook hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Kijkt er iemand dan ooit naar de getallen op de toetsen.
Zeker tijdens RdW.nl kwam die lang niet altijd even slim overquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Bij die kan ik 't me zeker voorstellen ja.
Nou idd. Het meest irritante is dat domme toontje dat ze altijd heeft. En dan hoop ik dat ze 't speelt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeker tijdens RdW kwam die lang niet altijd even slim over.
Hee een nick die ik niet herken...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:52 schreef ErwinMoolenaar het volgende:
Haha!
Mag idd hopen dat het gespeeld is, maar tijdens de Nachtdienst komt ze heel anders over (lees: wel wat slimmer)quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou idd. Het meest irritante is dat domme toontje dat ze altijd heeft. En dan hoop ik dat ze 't speelt.
Nachtdienst is soms ook wel erg vermakelijk jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag idd hopen dat het gespeeld is, maar tijdens de Nachtdienst komt ze heel anders over (lees: wel wat slimmer)
Right in the night. Woeeeeehoe ! lekker hoor!![]()
Met Antiroos? Ah, dat wist ik nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:38 schreef borisz het volgende:
[..]
Nachtdienst is soms ook wel erg vermakelijk ja. Tegenwoordig met Antiroos.
Wimquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Antiroos? Ah, dat wist ik niet. Maar het is dan ook wel erg lang geleden dat ik heb geluisterd. De laatste keer was toen Wim Rigter te gast was. Zeer indrukwekkende uitzending.
Ik zat even te twijfelen of het de uitzending was met Wim of sjors frohlich, maar volgens mij was het toch echt met Wim. Zijn stem was toen al helemaal kapot. Wim Rigterquote:
Ik slinger 3FM na de SoD ook weer uit.. morgen weer een dag. Zometeen even BBC checkenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten, morgen weer het 30-40-50-60-e jaren programma schuiven
quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:52 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ga zo maar eens afsluiten, morgen weer het 30-40-50-60-e jaren programma schuiven
Tijdelijke standin ivm afwezigheid van de vrouwelijke presentatorenquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met Antiroos? Ah, dat wist ik niet. Maar het is dan ook wel erg lang geleden dat ik heb geluisterd. De laatste keer was toen Wim Rigter te gast was. Zeer indrukwekkende uitzending.
Ah, okayquote:Op zondag 26 april 2009 10:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdelijke standin ivm afwezigheid van de vrouwelijke presentatoren
Jij zit weer eens in het zonnetje...?quote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef -Hans- het volgende:
Kwartje is volgens mij wel gevallen bij Jack Penate - Tonight's Today. Lekker liedje en dan zeker met het prachtige weer van vandaag. Lente
uuhhm, westen heeft zo te zien al aardig wat regen gehad. 't is hier eigenlijk wel te doen. Loop zelfs in een korte broek rondquote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij zit weer eens in het zonnetje...?![]()
Hier regent het...
HIer is 't voor de verandering wel es lekker weerquote:Op zondag 26 april 2009 12:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij zit weer eens in het zonnetje...?![]()
Hier regent het...
Vast al een nieuwe plaat voor woensdag aan het uitzoekenquote:Op zondag 26 april 2009 12:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!!
quote:Op zondag 26 april 2009 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vast al een nieuwe plaat voor woensdag aan het uitzoeken.
quote:Op zondag 26 april 2009 12:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Vast al een nieuwe plaat voor woensdag aan het uitzoeken.
Whehequote:Op zondag 26 april 2009 14:48 schreef borisz het volgende:
Zo te horen heeft Timur maar 1 luisteraar vanmiddag.
Daar is 'ie weer: Jack Penate - Tonight's Todayquote:Op zondag 26 april 2009 12:20 schreef -Hans- het volgende:
Kwartje is volgens mij wel gevallen bij Jack Penate - Tonight's Today. Lekker liedje en dan zeker met het prachtige weer van vandaag. Lente
Och, en anders zoek je een plaatje van d'r opquote:Op zondag 26 april 2009 18:52 schreef -Hans- het volgende:
Giovanca - Hypnotize You.. niet echt mijn muziek, maar wel aardig om te horen op zo'n prachtige dag als vandaag.
Ook niet echt mijn smaakquote:Op zondag 26 april 2009 18:55 schreef Susi het volgende:
[..]
Och, en anders zoek je een plaatje van d'r op
quote:Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me
Fuck you, I won't do what you tell me!
Motherfucker!
Uggh!
Dit duel heeft alleen meer kaarten, 17x geel en 5x roodquote:Op zondag 26 april 2009 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gezellige wedstrijd![]()
. Lijkt wel Portugal - Nederland van een tijd geleden
.
Echt bizarquote:Op zondag 26 april 2009 19:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit duel heeft alleen meer kaarten, 17x geel en 5x rood.
iddquote:Op zondag 26 april 2009 20:53 schreef borisz het volgende:
Huldiging AZ nu. Louis met het Wij zijn de beste.
Thanks!! slinger ik even snel de tv aanquote:Op zondag 26 april 2009 22:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, lady gaga @ Nederland 1
Iddquote:Op zondag 26 april 2009 22:16 schreef borisz het volgende:
Is even wat anders pokerface met een piano.
De wolken staan in de filequote:Op maandag 27 april 2009 09:31 schreef -Hans- het volgende:
Hallo zon?!
quote:Op maandag 27 april 2009 09:47 schreef borisz het volgende:
Roel ik heb inmiddels een tweet verstuurt over de rosékwestie naar vd Camp. Kijken of die wilt reageren.
Als ik niet reageert dan stem ik niet op hemquote:Op maandag 27 april 2009 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Ben benieuwd. Mag hopen dat daar nog wat discussie over komt.
quote:Op maandag 27 april 2009 09:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Als ik niet reageert dan stem ik niet op hem.
Oh wacht ik stem sowieso geen CDA..
Ik moet me nog es goed oriënteren. Maar hier heul dicht bij Brussel moet dat geen probleem zijnquote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Mijn stem gaat naar Sofie in 't Veld.
Hej Roos! goodmorningquote:Op maandag 27 april 2009 10:07 schreef antiroos het volgende:
goeoeoeoedemorgen! Enne... HAAI!
Nee Roosmarijnquote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Arbeidsvitaminen met Annemieke?
Geertje is lekker met vakantiequote:Op maandag 27 april 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Arbeidsvitaminen met Annemieke Roosmarijn?
Aantal keer nu de ochtendshow geluisterd, alleen ik word een beetje moe van Domien in de morgen, het is net een slamfm ochtendprogramma met alle beats als achtergrond. Ik wil rustig wakker worden.quote:Op maandag 27 april 2009 10:28 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Geertje is lekker met vakantie
Vond Domien trouwens goed invallen afgelopen vrijdag bij Ekstra weekend. Normaal ben ik niet echt onder de indruk van hem, maar vond dat hij het verrassend goed deed samen met Michiel vrijdag . . .
Daarom ben ik ook heel blij dat 'ie in het weekend zit en niet door de weeks . . .quote:Op maandag 27 april 2009 10:30 schreef borisz het volgende:
Aantal keer nu de ochtendshow geluisterd, alleen ik word een beetje moe van Domien in de morgen, het is net een slamfm ochtendprogramma met alle beats als achtergrond. Ik wil rustig wakker worden.
S'middagsquote:
geloof dat je dan het vinkje bij het inloggen even moet uitzetten (koppel dit ip, bla bla bla)quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Brennel het volgende:
Prachtig mooi liedje dit![]()
![]()
Ik word elke keer uitgelogd hier omdat ik nu aan een ander ip-adres gekoppeld ben en ik daarom opnieuw moet inloggen ofzoiemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Ik probeerde van alles, maar hij bleef het doen. Nu gaat het wel weer goedquote:Op maandag 27 april 2009 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
geloof dat je dan het vinkje bij het inloggen even moet uitzetten (koppel dit ip, bla bla bla)
Hehehe.quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos kan vooraan gaan staan met z'n vlaggetje:
2 Unlimited op Koninginnedagfeest Radio 538
QueenDay is pas geslaagd als het commercie uitstraalt.quote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos kan vooraan gaan staan met z'n vlaggetje:
2 Unlimited op Koninginnedagfeest Radio 538
Verrader.quote:Op maandag 27 april 2009 14:16 schreef pieterr94 het volgende:
[..]
QueenDay is pas geslaagd als het commercie uitstraalt.![]()
En daarom gaat mijn radio die dag ook op 538.
Ah, okayquote:Op maandag 27 april 2009 14:00 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik probeerde van alles, maar hij bleef het doen. Nu gaat het wel weer goed
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie gaquote:
waar gaan we heen? mijn paspoort is geldigquote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie ga. Hehehe.
Kort dag dusquote:Op maandag 27 april 2009 15:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Jahaaaaiii. Nog ff stressen, want ik ben weer veel te laat met het verlengen van mijn paspoort. En aangezien ik over anderhalve week al op vakantie ga. Hehehe.
Italiëquote:Op maandag 27 april 2009 15:36 schreef purplerose het volgende:
[..]
waar gaan we heen? mijn paspoort is geldig
Italië dusquote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kort dag dus. Waar ga je heen dan? What reminds me dat ik mijn ID ook maar eens moet gaan verlengen want dat ding schijnt over 2 maanden ook te verlopen en ik stel het ook altijd uit. Moet er ook weer een passfoto worden gemaakt en dat vind ik wel zo suf...
Kan je niks aan doen, is de onkunde van onze Fok! "devvers" . . .quote:Op maandag 27 april 2009 13:28 schreef Brennel het volgende:
Ik word elke keer uitgelogd hier omdat ik nu aan een ander ip-adres gekoppeld ben en ik daarom opnieuw moet inloggen ofzoiemand enig idee wat ik daaraan kan doen?
Ik hoor liever hem dan Domien (en nog een paar van die guppen)quote:
Italiëquote:Op maandag 27 april 2009 15:46 schreef cosmick het volgende:
[..]
Italië dus. Ik ga straks pasfoto's maken en heb morgen een afspraak met de paspoortenmakert. En dan kan ik 'm als ik het goed is volgende week ophalen
.
Ga je nog on holiday dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |