JAWOHLquote:
Bas1+1quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:14 schreef BasOne het volgende:
Johnny Cash
Doctor Who?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:23 schreef BasOne het volgende:
Cryptisch rebus achting ding, Wie zoek ik?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Bedankt voor de hint:quote:
Ging dacht ik meer over onderdanigheid en machtsmisbruikquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
dat experiment waarbij stroomstoten moesten worden gegeven bij fouten antwoorden..die werden steeds hoger ..ondanks geschreeuw enzo ??
Dat is het Milgram experiment, ook een beruchte, maar helaas niet die van die film.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:32 schreef qonmann het volgende:
dat experiment waarbij stroomstoten moesten worden gegeven bij fouten antwoorden..die werden steeds hoger ..ondanks geschreeuw enzo ??
Ik hoef niet de naam, omschrijving is voldoende, zoals qonmann deed dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:33 schreef BasOne het volgende:
Oh dat ken ik maar hoe het expirement hete, geen idee.
Ook dat is het Milgram experiment waar qonmann naar verweesquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:34 schreef Susi het volgende:
Dat normale mensen proefpersonen moesten straffen. Ze hoorden dan kreten van het slachtoffer, die zij niet konden zien, maar wel konden horen dus. Niemand gaf hen opdracht te stoppen, en er werd bekeken tot hoe ver de mensen doorgingen met de straffen
Dat was inderdaad het thema, maar ik wil wel iets meer van een omschrijving of situatie horen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ging dacht ik meer over onderdanigheid en machtsmisbruik
Dan heet het Die Welle of zo iets zeker ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 23:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ook dat is het Milgram experiment waar qonmann naar verwees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |