Dan vallen de onderdelen eruit...quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:59 schreef qonmann het volgende:
camera gaat open
Ik gok dat ie een vertraagde diafragma-opening bedoelde, lijkt me best een mogelijkheid eigenlijk. Laat ik ook nog een gokje wagen: door een 'peephole' bij een illegale gokhal?quote:
Het is een film uit één shot, dus het openingsshot is de hele film?quote:
Het warmst tot dusverquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:11 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het is een film uit één shot, dus het openingsshot is de hele film?
Nog warmerquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:18 schreef BasOne het volgende:
Het shot bestaat uit x aantal aparte shots
Het shot bestaat uit een serie foto's? (heel korte shotsquote:
Tong-vraag..wacht wel op de volgende vraagquote:
Deze keur ik goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het shot bestaat uit een serie foto's? (heel korte shots)
Mwa, dan zit mijn eerdere antwoord er dichter bij, ik bedoelde hier eigenlijk juist het tegenovergestelde als ik dat zo lees...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze keur ik goed
The opening tracking shot lasts 7 minutes and 47 seconds without a single camera break. Fifteen takes were required to shoot this scene, which pays homage to Orson Welles' Touch of Evil and Alfred Hitchcock's Rope (which are both mentioned during the scene).
Inderdaad maar ik wilde jullie niet ophouden dan heb ik het weer gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
uhm?
Het openingshot bestaat uit 7 + minuten zonder een break, kan dat nu niet een korte serie foto's noemen.
Dealers choice
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |