Tong-vraag..wacht wel op de volgende vraagquote:
Deze keur ik goedquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Het shot bestaat uit een serie foto's? (heel korte shots)
Mwa, dan zit mijn eerdere antwoord er dichter bij, ik bedoelde hier eigenlijk juist het tegenovergestelde als ik dat zo lees...quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze keur ik goed
The opening tracking shot lasts 7 minutes and 47 seconds without a single camera break. Fifteen takes were required to shoot this scene, which pays homage to Orson Welles' Touch of Evil and Alfred Hitchcock's Rope (which are both mentioned during the scene).
Inderdaad maar ik wilde jullie niet ophouden dan heb ik het weer gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef BasOne het volgende:
uhm?
Het openingshot bestaat uit 7 + minuten zonder een break, kan dat nu niet een korte serie foto's noemen.
Dealers choice
Pretoriaquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, nieuwe vraag dan:
Wat is de hoofdstad van Zuif-Afrika?
Zeker Briljant zelfsquote:
Die heeft er 3quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef De_Hertog het volgende:
Goed, nieuwe vraag dan:
Wat is de hoofdstad van Zuif-Afrika?
zuif afrika heeft er geenquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die heeft er 3
Johannesburg, Pretoria ,Bloemenfontein
Het kwam het dichtst in de buurt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:28 schreef BasOne het volgende:
Akkoord maar antwoorden die duidelijk dus fout zijn goedkeuren is ook zo wat
Johannesburg klopt niet, maar ik vroeg er maar om eentjequote:Op zaterdag 25 april 2009 22:29 schreef qonmann het volgende:
[..]
Die heeft er 3
Johannesburg, Pretoria ,Bloemenfontein
quote:
Helemaal over het hoofd gezienquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:34 schreef qonmann het volgende:
BasOne was eerder toch ?
Ik laat het aan de vragensteller, maar de hoofdstad bestaat niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:36 schreef BasOne het volgende:
*Gaat Qon te lijf met een strijdvlegel* "mijn punt"
Het is de 25ste daar ligt het aanquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:38 schreef Terpentin07 het volgende:
Misschien ligt het aan de twee bier maar het loopt vanavond een beetje vreemd.
Zie je daar heb je het al. Stel ik een leuke vraag wordt het niet op prijs gesteld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:37 schreef BasOne het volgende:
Ja hoor ^_^
Hek net een makkelijke vraag gezocht na het gehannes met Tha player
De vraag was op zich niet slecht maar niet duidelijk geformuleerd.Zeker beter dan jouw voorspelbare sportvragen uit de jaren 70-90.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je daar heb je het al. Stel ik een leuke vraag wordt het niet op prijs gesteld.
Volgende keer weer een makkelijke sportvraag
Nee! Hij was leuk, alleen een beetje lastig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie je daar heb je het al. Stel ik een leuke vraag wordt het niet op prijs gesteld.
Volgende keer weer een makkelijke sportvraag
je moet je vraag ook goed stellen..want de hoofdstad van ZA bestaat nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee! Hij was leuk, alleen een beetje lastig.En niet te snel punten toekennen. En ik moet uitkijken wat voor antwoorden binnen komen..
Jij bent niet opgegroeid met jaren 80 tekenfilmsquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:42 schreef qonmann het volgende:
naja..night ?
Ik ga ook wat anders doen . quiz ze nogquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Ook hier geen idee.Misschien moet ik maar iets anders gaan doen.
Fijne avond.quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:44 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik ga ook wat anders doen . quiz ze nog
Hoe had ik hem moeten formuleren ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:41 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
De vraag was op zich niet slecht maar niet duidelijk geformuleerd.Zeker beter dan jouw voorspelbare sportvragen uit de jaren 70-90.
Jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Shit! Ik keek het vroeger ook.
Ik moet me schamen.
Denk meer in de richting van de vorige vraagquote:Op zaterdag 25 april 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
George Washington?
JAWOHLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |