ik kan er niks aan doen..na dit hele tanentrekkende verhaal denk ik alleen maar 'repeterend navelgestaar'quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met z'n terrorhoed.
[ afbeelding ]
Hij dwarsboomt zichzelf.
Allebei imho. Feit is dat Jaap hierdoor gekwetst wordt. Ik ben liever geen zachte heelmeester, ook voor mezelf niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
En is dat de schuld van de media of de tekortkoming van Jaap?
Ellen Blazer heeft haar, maar bijvoorbeeld ook haar regisseur, haar hele carrière bijgestaan, begeleid, kritisch benaderd en met beide voeten op de grond gehouden.quote:[..]
Naar mijn weten begon Barend als omroepster en werkte ze zich al best snel (vast en zeker mede door haar leuke koppie) op tot Sonja Barend. Die bezat imo zeker de kwaliteiten.
Maar het is wel een onderscheidend kenmerk.quote:Postuur is geen talent.
Die kan je afspelen in het programma i-doser..(gratis drugs..nou ja bijna.).Ook te vinden op de betere torrentsites of nieuwsgroepen..quote:
Ik kon m niet vinden op youtube, gelukkig wist ik de TT nog dus kon ik m vinden met googlequote:
quote:
Doet je mail het nogquote:
Underdogeffect.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
hoe heeft Jeroen ooit big brother gewonnen
Hij werd het pispaaltje van die schurft homo, zijn broer Tijn en de zusjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
Leuk dat je weer komt COS-sen, ik heb je gemistquote:
Whehe ik zit hem ook weer met veel genoegen te bekijken. Tot nu toe heeft ie al twee keer terror uitgevoerd op de jeuk op zijn rug en leegt hij ook het schaaltje pinda's professioneel met open mond hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:18 schreef Suikeroom het volgende:
Wat een geheugen heb jijquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik kon m niet vinden op youtube, gelukkig wist ik de TT nog dus kon ik m vinden met google
[..]
Hij kent Claire van kleins af aan, zei hij gisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:20 schreef lies1958 het volgende:
die danser is vast een kennis van die marielle of zo dat hij er weer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |