Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
OP is te vinden via: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Tukker_Topicquote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Konami = Metin
Intelligence = Patrick
MarkoAlmelo = Marko
Chr1st1aan = Christiaan
Hopelijk doen ze dat ook, is het weer eens rustig.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:54 schreef Rikketik het volgende:
Ja nou, het voelt ergens toch als een verlies. Ajax kan morgen alsnog langs Twente heen.
de beschrijvingen die die gast ook geeftquote:Op zaterdag 25 april 2009 22:04 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb er nog nooit een aangehad, maar het lijkt me niet bepaald lekker zitten. Gevoelstechnisch zijn die dingen toch echt gewoon voor vrouwen bedoeld.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat heeft Twente ervan gemaakt?
Nee hoor, Heracles wel verloren, maar maakt niet uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeej
Veel plezier bij voetbal. Niet vandaal spelen he
Meissie? Zeker weten?quote:Op zondag 26 april 2009 00:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
Het gaat druk worden, koninginnedag sochtends al aan de drank in de stad, savonds uit, de volgende dag met een heel leuk meissie naar de film. Als ik maar niet sjikke ben bij de film
Tjah jij wou niet dan ga ik maar met iemand die veel leuker is hequote:
quote:Op zondag 26 april 2009 00:24 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Tjah jij wou niet dan ga ik maar met iemand die veel leuker is he
Gefeliciteerd. En jij als die hard hooligan die er natuurlijk bij wasquote:
dat dacht ikquote:Op zondag 26 april 2009 16:44 schreef ReMcOrE het volgende:
en AZ houdt Ajax op 1-1, prima de luxe dacht ik zo
goedenmiddag
nee hoorquote:
ik dacht je even voor te zijnquote:
Oppassen dikke.quote:
Jepquote:Op zondag 26 april 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
En werkte Nathalie vanavond bij de Mac bij 't meubelplein bij de drive-in?
Jep. Toen ik om 5 uur begon was de grootste drukte (thank you Marathon) nog aanwezig maar al aan het wegebben, dus heb de grootste drukte niet meegemaakt.. maar voor een zondag viel het verder wel meequote:Op maandag 27 april 2009 02:03 schreef MarkoAlmelo het volgende:
hey nathalie. Ook gewerkt? En nog druk gehad?
En het regent hier weer is. Na een lange tijd
je weet hoe je moet douchen?quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Douchen, daarna lekker stinken bij fitness met mijn bierlucht
Was je gister nou langsgeweest dan?quote:Op maandag 27 april 2009 11:12 schreef Chr1st1aan het volgende:
Douchen, daarna lekker stinken bij fitness met mijn bierlucht
Ja en nog een fokkerquote:Op maandag 27 april 2009 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was je gister nou langsgeweest dan?
quote:
Ali.. Onze pandaquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ja en nog een fokker, wist niet dat Ali Sayin ook bij de Mac werkte , mee in de klas gezeten vroeger. Met z'n Fenerbahce vs Galatasaray
![]()
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomtquote:Op maandag 27 april 2009 11:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
Je lijkt trouwens heel anders dan op je foto's
:pquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomt
Binnen, groen shirt je zal me wel niet gezien hebben hehe.quote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ali.. Onze panda![]()
Heb ik je geholpen, of was je binnen?
Hahha, okequote:Op maandag 27 april 2009 12:02 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
:p
[..]
Binnen, groen shirt je zal me wel niet gezien hebben hehe.
Maar ik ga nu spullen pakken en zweten
Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.quote:Op maandag 27 april 2009 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo naar fysio, me weer los laten kraken, en dan hard aan de slag voor mn scriptie
Stroinkslandenquote:Op maandag 27 april 2009 12:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Waar heb je fysio? Anders ben ik jou net misgelopen, hoewel ik nu wel eindelijk Timo gesproken heb, die ook fysio had.
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkersquote:Op maandag 27 april 2009 11:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Komt doordat mn haar in een staart zit, onder een pet en mijn gezicht dan heel lelijk uitkomt
Truequote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
uitstraling en mac in een zinquote:Op maandag 27 april 2009 12:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die petjes zijn niet echt een aanvulling voor de uitstraling van de meeste Mac-medewerkers
ik ben toch altijd liefquote:
quote:
Jij wou mij toch ingehaald hebben op 31 december 2009?quote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker boeiende informatie David
dat vind ie prachtigquote:Op maandag 27 april 2009 14:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker boeiende informatie David
quote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ie prachtig
elke 100 posts meld ie dat ie weer zoveel posts heeft
Nee? Eind 2010 had ik gezegtquote:Op maandag 27 april 2009 14:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij wou mij toch ingehaald hebben op 31 december 2009?
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.quote:Op maandag 27 april 2009 14:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat vind ie prachtig
elke 100 posts meld ie dat ie weer zoveel posts heeft
quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.
IK?quote:Op maandag 27 april 2009 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ie autistisch is.
Ja. Jeetje. Wat boeit het nou hoeveel posts je hebt?quote:
Niet zoveel eigenlijk he?quote:Op maandag 27 april 2009 14:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Jeetje. Wat boeit het nou hoeveel posts je hebt?
Oja. Ik Mathieu (al weet ik nog steeds niet hoe je zn voornaam schrijftquote:
[mierenneuk-modus aan]quote:
Nee, dan worden het teveel puntjes. Had er eerst inderdaad 3 staanquote:Op maandag 27 april 2009 16:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[mierenneuk-modus aan]
lijkt ... niet beter dan .. achter "Autisme en puberteit"?
[mierenneuk-modus uit]
quote:Op maandag 27 april 2009 16:54 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]maar verder mooie voorkant, mooie subtitel
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typtquote:Op maandag 27 april 2009 16:46 schreef ReMcOrE het volgende:
meestal doe ik 3 puntjes, vind ik persoonlijk mooier staan
nu je het zegt, dat doet Word inderdaadquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typt
Laat mij dat nou net even niets boeien, en het zelf mooier vinden met 2 puntjesquote:Op maandag 27 april 2009 18:02 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Taaltechnisch gezien hoort dat ook. Niets voor niets dat word automatisch groepeert in setjes van drie als je ...... typt
Aargh. Dat is verrotquote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
GODVERDEKUTKANKER UITZENDBUREAU!
Wil ik die baan van 3 maanden aannemen, komen ze met het schaamrood op de kaken vertellen dat het een oude vacature van januari is!![]()
HEB IK WEER NIKS! Ik word hier gek, verdomme!
fucking hell.quote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wil ik die baan van 3 maanden aannemen, komen ze met het schaamrood op de kaken vertellen dat het een oude vacature van januari is!![]()
Zie het van de zonnige kant, weer een reden om naar de VS te gaanquote:Op maandag 27 april 2009 18:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zonder geld geen reis hequote:Op maandag 27 april 2009 19:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Zie het van de zonnige kant, weer een reden om naar de VS te gaan
Als er geen rare dingen met hem gebeuren door de tests uiteraardquote:Op maandag 27 april 2009 19:36 schreef Chr1st1aan het volgende:
Anders doe je die medicijnen test baantjes, kun je over een maand of anderhalf al
Ach wat is nou een paar jaar op een mensenlevenquote:Op maandag 27 april 2009 20:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als er geen rare dingen met hem gebeuren door de tests uiteraard
Hahahaquote:Op maandag 27 april 2009 20:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ach wat is nou een paar jaar op een mensenleven
Is die Ali nog steeds zo geinig of valt dat vies tegen op 't werk?quote:
Isie dat ooit geweest dan?quote:Op maandag 27 april 2009 21:09 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Is die Ali nog steeds zo geinig of valt dat vies tegen op 't werk?
Ik kon altijd wel met hem lachen.quote:Op maandag 27 april 2009 21:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Isie dat ooit geweest dan?![]()
Nee, hij is een Panda
Hahaha, klinkt nicequote:Op maandag 27 april 2009 21:17 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik kon altijd wel met hem lachen.
Hadden we in de klas maatschappijleer, gingen de Nederlanders aan de ene kant (3 stuks....) van 't lokaal zitten, hij en the gang aan de andere kant.
Gooiden zij een propje, wij een pen, zij weer iets..gooi ik een stoelgood old times.
En lachen dat die gek deed met zijn aanstekelijke lach
haha ja die lach ;')quote:Op maandag 27 april 2009 21:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hahaha, klinkt niceJa, zijn lach is nog steeds aanstekelijk. Een overduidelijke "Hahahahuhuhuhaha"
Was hij altijd al zo dik?
Haha, ik had het idee dat hij alleen maar is aangekomen sinds hij Manager is gewordenquote:Op maandag 27 april 2009 21:28 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
haha ja die lach ;')
Ja joh, alleen had hij een redelijk kort kapsel en hij heeft nu lang zag ik als het goed was. Nu lijktie wel iets ouder maar hij heeft precies dezelfde dikke plofkop van vroeger hehe
Haha, dat is geen hint.quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:20 schreef Chr1st1aan het volgende:
Geen zin meer om op te staan, is dit een verkapte hint dat dit je laatste fok bericht is?
Kan nog lang niet slapen, kriebels ofzoietsóf gewoon niet moe dat kan ook natuurlijk
Maar nu ga ik wel naar bed,quote:Op dinsdag 28 april 2009 00:24 schreef Fems het volgende:
[..]
Haha, dat is geen hint.
Ik heb gewoon geen zin om van de bank op te staan en naar boven te lopen.
De zomer begint weer hequote:Op dinsdag 28 april 2009 00:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Zo terug van werk![]()
't liep aardig door
Idd, was blij dat het toch nog door liep, als er geen ruk te doen is, schiet de tijd ook niet opquote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Idd, was blij dat het toch nog door liep, als er geen ruk te doen is, schiet de tijd ook niet op
Inderdaad viel mee, stond mooi 2e raam. Beetje chickies kijkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 01:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja klopt
Maar té druk is ook niks
ik weet nog niet precies welke dagen ik deze week werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 09:22 schreef ReMcOrE het volgende:
ff de 3 dagen van deze werkweek volmaken...
en jij?
Nu zo ver mogelijk komen met mn scriptie, en daarna shoppenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Morguh
Mensen die nog wat boeiends gaan doen vandaag?
3d tekenenquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
Morguh
Mensen die nog wat boeiends gaan doen vandaag?
Jeeeuuujquote:
tjah, op zich wel leuk hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Jeeeuuuj
Was nog van plan om even de stad in te gaan maar zoals het er nu naar uit ziet...
Eerst maar eens ontbijten en douchen dan zien we nog wel.
lekker home alone?quote:
Zal bestquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op zich wel leuk hoor
beetje constructie's maken enzo
hmm, das ook niks aanquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:33 schreef Fems het volgende:
[..]
Jaa, maar ik zit nu met mijn latijnboeken voor me, helaas!
werken tot half 5.quote:
Waar komt je vriendin eigenlijk vandaan? Niet uit de hoeve, of wel?quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
werken tot half 5.
weet nog niet wat ik vanavond ga doen. ik heb de vriendin thuis zitten.
nee, die komt uit beilen. mooi eind wegquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:49 schreef Fems het volgende:
[..]
Waar komt je vriendin eigenlijk vandaan? Niet uit de hoeve, of wel?
Beilen ken ik niet eens:Pquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
nee, die komt uit beilen. mooi eind weg
Hoeft? Hahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Beilen ken ik niet eens:P
Dus je hoeft haar ook niet zo vaak te zien?
Komt het bij ons ook altijd op neer jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:10 schreef MarkoAlmelo het volgende:
vanavond personeelsfeest. Zal wel dik zuipfeest weer worden
Logisch Bartquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Potver, ik ben best gespannen.M'n moeder, zus en tante stappen over een dikke anderhalf uur op het vliegtuig naar Barca. Vijf dagen alleen thuis en dat is tof, maar ik zal blij zijn als ze eenmaal gezond en wel weer op de grond staan.
Heb gevraagd of ze deze als souvenir mee willen nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Rikketik het volgende:
Potver, ik ben best gespannen.M'n moeder, zus en tante stappen over een dikke anderhalf uur op het vliegtuig naar Barca. Vijf dagen alleen thuis en dat is tof, maar ik zal blij zijn als ze eenmaal gezond en wel weer op de grond staan.
Heb gevraagd of ze deze als souvenir mee willen nemen.
[ afbeelding ]
Kan ik me voorstellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Fems het volgende:
[..]
Ik herken mezelf helemaal in jou!
Mijn ouders zijn met de auto naar zweden, en ik was best blij toen ik een smsje kreeg dat ze veilig aangekomen waren! ?
En ik ga altijd heel vervelend nadenken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:48 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen.Blijft toch altijd spannend, vooral omdat je er zelf niet bij bent.
das bij assen in de buurtquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:53 schreef Fems het volgende:
[..]
Beilen ken ik niet eens:P
Dus je hoeft haar ook niet zo vaak te zien?
Ja, dat soort gedachten vliegen zo nu en dan ook door m'n hoofd. Ik wéét dat het niet gaat gebeuren, maar toch... Het zullen de zenuwen wel zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
[..]
En ik ga altijd heel vervelend nadenken.
Stel dat ze onderweg een ongeluk krijgen, dan zijn ze met zijn tweeën dood en heb ik geen ouders meer.
Het komt vast helemaal goed!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:25 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ja, dat soort gedachten vliegen zo nu en dan ook door m'n hoofd. Ik wéét dat het niet gaat gebeuren, maar toch... Het zullen de zenuwen wel zijn.
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
das bij assen in de buurt
tjah, ik zie haar meestal 1 keer in de week
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een autoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!
Valt wel, maar niet meequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:33 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Valt hier in Glanerbrug wel mee
Oooh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een auto
Ze bellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Fems het volgende:
[..]
Het komt vast helemaal goed!Smsen of bellen ze wanneer ze veilig geland zijn?
de Golf rijdt nog steeds?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ach, momenteel gaat het wel. we hebben nu allebei een auto
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:40 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ze bellen.De landing staat gepland voor 16.30, dus ik ben benieuwd.
Hehe, ik weet het.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Inderdaad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vliegtuigen zijn statistisch gezien de veiligste vervoersmiddelen, dus het komt wel goed jongen
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:29 schreef Fems het volgende:
[..]
Het lijkt me nog steeds lastig, zo ver uit elkaar wonen!
Jaa, ben zonet even naar de apotheek gefietst, omdat ik barst van de koppijn, rugpijn en nekpijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:53 schreef Rikketik het volgende:
3x2 paracetamol erbij?Das toch een redelijk zware dosis, of niet?
En feesten, meh. Geen tijd voor en geen zin aan.
In de Lutte, waar ik heel de middag ben geweest voor een fysieke training, heeft het heel de middag geregend!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:59 schreef Fems het volgende:
[..]
In haaksbergen, of iniedergeval in het gedeelte waar ik woon, niet
Tjaa, hopen dat het helpt dan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Zal zeker wel lukkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef ReMcOrE het volgende:
Marko, alvast veel plezier met zuipen/feesten vanavond
@ Femke: diclofinac + 6 paracetamol, dat is best wel veel
Femke is ook alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Bart! Moet jij nu niet een feestje geven omdat je pa en ma weg zijn?
Neuh, niet zo'n behoefte aan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef Samzz het volgende:
Oeh, Bart! Moet jij nu niet een feestje geven omdat je pa en ma weg zijn?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gingen we niet je weet wel doen in de zomervakantie
Jij hebt plannen of niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Gingen we niet je weet wel doen in de zomervakantie
Je gaat met haar fokken dusquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Daar is het dan ook mijn fokvriendinnetje voor
Ook iets in de trant van vastbinden, kietelen, likken, aaien, bla bla?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:54 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Daar is het dan ook mijn fokvriendinnetje voor
En wat roept Bob als Femke het uitmaakt?quote:
...?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
En wat roept Bob als Femke het uitmaakt?
...
Precieeees.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef Samzz het volgende:
Aan kinderen moet je sowieso niet beginnen... Bah.
quote:Op woensdag 29 april 2009 06:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een zuipfeest gisteravond, zoals verwacht een stuk of 5 het einde niet meer gehaald
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:42 schreef rulerofdeath het volgende:
ook vanaf hier goedemorgen, maar niet op de laatste werkdag vd week
luizenleven oniequote:
weekend of vakantie?quote:
Ik had ook een "zuipfeest", daardoor toch wat verkeerde smsjes gestuurd waar ik nu door de grond aan het zakken benquote:Op woensdag 29 april 2009 06:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
wat een zuipfeest gisteravond, zoals verwacht een stuk of 5 het einde niet meer gehaald
details! details! details! details! details!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:37 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik had ook een "zuipfeest", daardoor toch wat verkeerde smsjes gestuurd waar ik nu door de grond aan het zakken ben![]()
![]()
Drank....![]()
![]()
Nee gek dan kan ik me hier nooit meer vertonenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
details! details! details! details! details!
kom op, zonder namen te noemen en niet alles te vertellen kan het primaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee gek dan kan ik me hier nooit meer vertonen![]()
drank...gek in de bol...kansloosheid..liefde... meer zeg ik niet haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |