abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68356974
Ik vroeg mij af, is het anno 2009 het nog steeds een taboe dat jongens een string dragen ?
ik ben namelijk een jongen van 19, volledig hetero! en ik draag strings.
Er zijn veel vooroordelen over deze taboe. maar zijn er eingelijk nog jongens die strings dragen ?
Ik draag zelf altijd boxershorts als ik ergens naar toe ga, als ik moet gaan werken, naar school ga,. Maar, om te slapen (omdat ik dit enorm makkelijk vind zitten) of gewoon eens overdag in mijn vrije tijd draag ik een string. geen ordinaire mannen strings of glitter dingen!
infeite vrouwen/meisjes strings. vb [img=http://img509.imageshack.us/img509/9610/hpim1879.th.jpg] deze.
dit is er één van mij zelf, die ik soms draag. De meeste denken nu, dat zit toch niet goed als jongen ?
Ik vindt dit dus wel!.. (en aan alle jongens die zegt dat dit niet goed kan zitten, hebben jullie er al eingelijk ooit al eens één aangedaan?)

graag reactie's..
pi_68357062
ja, 100 % heb een relatie met een meisje, en er gaat ook niets boven een meisje!
homo ben ik zeker niet, ik zou niet weten wat ik in een jongen zou moeten zien ?
(ik versta dat je denkt dat ik niet 100% zeker ben dat ik hetero ben, maar wie weet dit beter dan ikzelf ?)
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:34:25 #3
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_68357168
Strings kunnen in geen enkele anno.

Maar als jij je er lekker in voelt, gewoon blijven doen?
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zaterdag 25 april 2009 @ 00:34:58 #4
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68357180
Lijkt me niets, is een van die velen dingen die vrouwelijk zijn en de vrouwelijke vormen/rondingen weergeven en dat behoort niet om die harige billen van een vent te zitten.
Mijn bescheiden mening natuurlijk, als jij je er prettig in voelt.

Open gerust ook nog een topic over je panty's en je Guido lipstick.
pi_68361478
kijk eens even linksbovenin
staat daar ONZ?
nee he?
blijf dan weg met die semi-lollige shit
véél verwijderd, volgende keer wordt er genote.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_68361503
ja, ook dit hoeft niet.

[ Bericht 47% gewijzigd door Mirjam op 25-04-2009 10:48:35 ]
pi_68361508
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef eleusis het volgende:
Strings kunnen in geen enkele anno.

Maar als jij je er lekker in voelt, gewoon blijven doen?
dat dus, ik zou ze zelf niet aan willen maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Als iemand zich stoort aan jou kleding, dan kijken ze maar ergens anders heen..... Mooi blijven doen dus
No Guts, No Glory
pi_68361512
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef hankiephankie het volgende:
gwn er in
cliche van dat komt er allemaal uit is niet waar..
Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als dit
  zaterdag 25 april 2009 @ 10:49:09 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_68361559
Oke die string in de OP... Ik hoop toch niet dat je er draagt die daarop lijken. Maar een 'mannenstring'.. Als jij je daar lekker in voelt
pi_68361604
Zit dat niet gewoon veel te strak zon vrouwen string?
pi_68361605
Wat vind je vriendin ervan?
I'll throw my apples if you get too close to me.
pi_68361639
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als dit
Ik heb vindt ik geen "kleine onderdelen". heb althans van ex vriendinnen gehoord dat zij hem meer dan groot genoeg vonden (wordt hier weer eens het cliche van "jij hebt een kleine" aangetoond..)
Daarbij, de string is heel rekbaar van voor.. Daar moet je natuurlijk wel op letten.. anders zit het idd voor geen meter! En het is katoen/rekbare stof , dus zachte stof om aan te hebben.
pi_68361730
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Appletree het volgende:
Wat vind je vriendin ervan?
Mijn vriendin schrok even in het begin, maar daarna vond ze het niet erg.
Zolang ik mij maar goed voelde.. Ze vond het wel niet echt sexy, maar ik draag het toch alleen in mijn vrije tijd en om te slapen. En dan nog niet altijd.. Dus als ik bij haar ben draag ik een boxershort, wat ik overigs voornamelijk draag en en ook graag draag.
pi_68361736
Draag gewoon wat je prettig vind zou ik zeggen.
(al moet ik er niet aan denken een veter in mijn naad te hebben...)
pi_68361749
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Basp1 het volgende:
Zit dat niet gewoon veel te strak zon vrouwen string?
nee, zolang je de juiste maat en de juiste stof maar neemt..
pi_68361833
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef nout72 het volgende:
Draag gewoon wat je prettig vind zou ik zeggen.
(al moet ik er niet aan denken een veter in mijn naad te hebben...)
Die "veter" voel je totaal niet hoor..
pi_68361888
ik vind niets vreemd zolang je maar niemand kwaad doet.
Als jij je er goed bij voelt dan is het oke.

je maakt mensen wel nieuwsgierig hoor....heb je geen foto's?
pi_68361932
Allereerst moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je draagt..
Alleen vind ik het echt niet mooi bij een man. Ik vind het zelfs een afknapper. Niet omdat er zogenaamd een taboe op rust, maar omdat ik het echt niet mooi vind.
pi_68361959
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef sanven het volgende:
ik vind niets vreemd zolang je maar niemand kwaad doet.
Als jij je er goed bij voelt dan is het oke.

je maakt mensen wel nieuwsgierig hoor....heb je geen foto's?
Ik de draag de strings voor mijzelf. Ik ga er heus niet gaan over stoefen, te koop mee gaan lopen,.. dat is gwn belachelijk.. ( Al zou ik soms wel willen dat moest je hem per ongeluk zien, dit normaal zou zijn, en niemand raar zou kijken. Maar dat zal er wss nooit van komen.)

Ik trek niet echt foto's van mijzelf..
En moest ik het doen zou er toch maar belachelijk op gereageerd worden..
kzou zo zeggen, probeer het zelf een keer ofzo
pi_68362044
[quote]Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef Mayla het volgende:
Allereerst moet je natuurlijk helemaal zelf weten wat je draagt..
Alleen vind ik het echt niet mooi bij een man. Ik vind het zelfs een afknapper. Niet omdat er zogenaamd een taboe op rust, maar omdat ik het echt niet mooi vind.
[/quote

Dat is wss omdat je alleen van die vuile prentjes ziet met bodybuilders met leren strings en weet-ik-veel?.. Of heb je het al in het echt gezien ? (Maar, ik heb het al gezegd, ik versta dat je het een afknapper vindt. Iedereen geeft tenslotte een andere smaak ook. En ik denk ook, dat die "afknapping" een deel komt ddoordat het dragen van een string bij een jongen, nog niet echt ingeburgerd is. En dat zal wss nooit ook nooit ingeburgerd geraken.. nuja...)
pi_68363226
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef hankiephankie het volgende:
Dat is wss omdat je alleen van die vuile prentjes ziet met bodybuilders met leren strings en weet-ik-veel?.. Of heb je het al in het echt gezien ? (Maar, ik heb het al gezegd, ik versta dat je het een afknapper vindt. Iedereen geeft tenslotte een andere smaak ook. En ik denk ook, dat die "afknapping" een deel komt ddoordat het dragen van een string bij een jongen, nog niet echt ingeburgerd is. En dat zal wss nooit ook nooit ingeburgerd geraken.. nuja...)
Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.
pi_68363302
Is dit serieus?
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_68363582
Wat Dipkip dus zegt...
zoals ik al zei, niet omdat er mogelijk een taboe op rust/ niet ingeburgerd is... gewoon een kwestie van smaak.
Geef mij maar een vent in een mooie boxershort, vind ik vele malen aantrekkelijker.

Maar als jij je er prettig bij voelt, vooral blijven doen.
pi_68363592
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.
naakt mss mss, maar met kleren aan ook ?
pi_68363607
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Mayla het volgende:
Wat Dipkip dus zegt...
zoals ik al zei, niet omdat er mogelijk een taboe op rust/ niet ingeburgerd is... gewoon een kwestie van smaak.
Geef mij maar een vent in een mooie boxershort, vind ik vele malen aantrekkelijker.

Maar als jij je er prettig bij voelt, vooral blijven doen.
ik draag ook boxershorts
idd, ik blijf het dragen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')