dat dus, ik zou ze zelf niet aan willen maar dat is natuurlijk persoonlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:34 schreef eleusis het volgende:
Strings kunnen in geen enkele anno.
Maar als jij je er lekker in voelt, gewoon blijven doen?
Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als ditquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef hankiephankie het volgende:
gwn er in![]()
cliche van dat komt er allemaal uit is niet waar..
Ik heb vindt ik geen "kleine onderdelen". heb althans van ex vriendinnen gehoord dat zij hem meer dan groot genoeg vondenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dan heb jij echt kleine onderdelen, want zelfs bij vrouwen steekt er wel eens wat buiten een model als dit
Mijn vriendin schrok even in het begin, maar daarna vond ze het niet erg.quote:
nee, zolang je de juiste maat en de juiste stof maar neemt..quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:52 schreef Basp1 het volgende:
Zit dat niet gewoon veel te strak zon vrouwen string?
Die "veter" voel je totaal niet hoor..quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef nout72 het volgende:
Draag gewoon wat je prettig vind zou ik zeggen.
(al moet ik er niet aan denken een veter in mijn naad te hebben...)
Ik de draag de strings voor mijzelf. Ik ga er heus niet gaan over stoefen, te koop mee gaan lopen,.. dat is gwn belachelijk.. ( Al zou ik soms wel willen dat moest je hem per ongeluk zien, dit normaal zou zijn, en niemand raar zou kijken. Maar dat zal er wss nooit van komen.)quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef sanven het volgende:
ik vind niets vreemd zolang je maar niemand kwaad doet.
Als jij je er goed bij voelt dan is het oke.
je maakt mensen wel nieuwsgierig hoor....heb je geen foto's?
Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef hankiephankie het volgende:
Dat is wss omdat je alleen van die vuile prentjes ziet met bodybuilders met leren strings en weet-ik-veel?.. Of heb je het al in het echt gezien ? (Maar, ik heb het al gezegd, ik versta dat je het een afknapper vindt. Iedereen geeft tenslotte een andere smaak ook. En ik denk ook, dat die "afknapping" een deel komt ddoordat het dragen van een string bij een jongen, nog niet echt ingeburgerd is. En dat zal wss nooit ook nooit ingeburgerd geraken.. nuja...)
naakt mss mss, maar met kleren aan ook ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon lelijk. Een string benadrukt de ronde vormen van een vrouw, de smalle taille en dan de flinke, ronde kont. Bij een man is dat juist heel onaantrekkelijk. Plus dan is er nog het punt van bilhaar.
ik draag ook boxershortsquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:23 schreef Mayla het volgende:
Wat Dipkip dus zegt...
zoals ik al zei, niet omdat er mogelijk een taboe op rust/ niet ingeburgerd is... gewoon een kwestie van smaak.
Geef mij maar een vent in een mooie boxershort, vind ik vele malen aantrekkelijker.
Maar als jij je er prettig bij voelt, vooral blijven doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |