Ik ben kapot moe, vanaf vanmorgen een feest wezen opbouwen. Om 18:00 thuis, eten bestellen en moet om 21:00 naar dat feest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Gewoon even zelf zo'n ding halen is geen optie?
Wat een loze opmerkingquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Is nou al de derde keer in 2 jaar tijd dat mij dit overkomt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:45 schreef Biogarde het volgende:
Nooit problemen mee eigenlijk. Bestel regelmatig via thuisbezorgd.
Lees de OP evenquote:
Nou, vooruit maar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Ik ben kapot moe, vanaf vanmorgen een feest wezen opbouwen. Om 18:00 thuis, eten bestellen en moet om 21:00 naar dat feest.
Dus heb echt geen behoefte om even tussentijds de deur uit te gaan.
Waarschijnlijk strijkt die pizzeria je dubbele inkomsten op.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:46 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Is nou al de derde keer in 2 jaar tijd dat mij dit overkomt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Wtf ? Jullie doen alsof het raar is om een pizza te bestellen en thuis te laten bezorgenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:48 schreef lezzer het volgende:
Zo heb ik eens 1,5 u zitten wachten. Bleek die zaak helemaal niet open op maandag
Waarom zou je het gaan halen als ze het ook (gratis) thuisbezorgen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Geen wachttijd en hier zit er een om de hoek, leuk babbeltje met de Italiaan en soms een flesje wijn er bij meenemen. Pizza's laat ik nooit bezorgen dus.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:51 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Waarom zou je het gaan halen als ze het ook (gratis) thuisbezorgen?
Ja bij jou jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen wachttijd en hier zit er een om de hoek, leuk babbeltje met de Italiaan en soms een flesje wijn er bij meenemen. Pizza's laat ik nooit bezorgen dus.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Die zou je wel thuisbezorgd willen hebben, bedoel je?quote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Stockfoto'squote:Op zaterdag 25 april 2009 20:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
waarom zou TS? het is toch een dienst die ze aanbieden?quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Marurk het volgende:
Bestel dan gewoon direct telefonisch bij de pizzeria in plaats van indirect via een tussenpersoon
Iemand met een beetje verstand weet gewoon dat indirect altijd langzamer is dan directquote:Op zondag 26 april 2009 10:51 schreef Asics het volgende:
[..]
waarom zou TS? het is toch een dienst die ze aanbieden?
voor iemand die geen geld in huis heeft en via IDeal kan en wil betalen is het een goede oplossingquote:Op zondag 26 april 2009 10:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
Iemand met een beetje verstand weet gewoon dat indirect altijd langzamer is dan direct
Ja heel slim als ze de bevestiging en het ordernummer naar je mailen, handig als je dan moet nabellenquote:Op zondag 26 april 2009 11:06 schreef Asics het volgende:
alleen gebruik wel een bogus email want vinkje of geen vinkje - die spam van ze komt toch wel jouw kant op
iedereen heeft tegenwoordig toch minstens 2 email adressen?quote:Op zondag 26 april 2009 12:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heel slim als ze de bevestiging en het ordernummer naar je mailen, handig als je dan moet nabellen
Da's een beetje self-defeating, niet ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
Beiden....quote:Op zondag 26 april 2009 14:41 schreef Asics het volgende:
geef dan die pataboer de schuld niet die kutsite
Idd.quote:Op zondag 26 april 2009 10:27 schreef Marurk het volgende:
Bestel dan gewoon direct telefonisch bij de pizzeria in plaats van indirect via een tussenpersoon
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
8,25 inclusief bezorgen.quote:Op zondag 26 april 2009 17:18 schreef RickoKun het volgende:
hoe duur is zo'n pauper pizza dan? 20 euro ofzo? (sinds het gratis vervoer is?)
Ja idd. En ff naar de pinautomaat lopen is eng natuurlijk, want dan kom je buitenquote:Op zondag 26 april 2009 11:02 schreef Asics het volgende:
[..]
voor iemand die geen geld in huis heeft en via IDeal kan en wil betalen is het een goede oplossing
veel niet allemaal en nee - als je voor de luie methode kiest hoort naar de pinautomaat wandelen er niet bij nee.quote:Op zondag 26 april 2009 20:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd. En ff naar de pinautomaat lopen is eng natuurlijk, want dan kom je buiten.
En bij veel koeriers kan je ook gewoon pinnen.
Thuisbezorgd.nl
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |