Ja, nou, da's gewoon zo'n ding van mij.quote:
Da's nou typisch RLSquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef Rainesz het volgende:
Ondanks dat ik het niet suepr boeiend vind,vanaf 16u tocch al constant aan het kijken ;D
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:37 schreef FANN het volgende:
[..]
nu de andere kant als Rieb in beeld is............. ja NUUUUUUUUUU
Je kunt beter even een pauze nemen, zo te zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef Rainesz het volgende:
Ondanks dat ik het niet super boeiend vind,vanaf 16u tocch al constant aan het kijken![]()
Hahaha,ik ga zo even afscheid nemen om ook een hapje te eten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:45 schreef Pek het volgende:
[..]
Je kunt beter even een pauze nemen, zo te zien
ik wil hier typenquote:
die troonquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Peter6000 het volgende:
Die donkerheid die ik niet meer aan, ik heb de mediaplayer wat fleuriger ingesteld.
[ afbeelding ]
ow.... ga ik strakkies teruglezen thanksquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
TBO [COS #9] Waar het steeds drukker wordt in de Bunker
TBO [COS #9] Waar het steeds drukker wordt in de Bunker
Dus je bent genoemd
quote:
dan blokkeer je die handel toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil hier typenen en en ze stalkt me op msn
Blokkeren!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En.... block !quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:50 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:
en!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:53 schreef FANN het volgende:
Rieb kan de Kamasutra uit zijn hoofd.......![]()
![]()
![]()
![]()
de hangende hangplant ofzo......
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en!
[..]
Zo de wijze raad der fokkers heeft gesproken en de nederige Jimbo heeft geluisterd
je moet het ook zo houdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:56 schreef geenjsfinnl het volgende:
ben je super slank, ga je de hele tijdop de fitness apparatuur.
Waarschijnlijk wil ze slank blíjven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:56 schreef geenjsfinnl het volgende:
ben je super slank, ga je de hele tijdop de fitness apparatuur.
morgen of vanavondquote:
Laat dan ook niet over je heel lopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
[..]
en!
[..]
Zo de wijze raad der fokkers heeft gesproken en de nederige Jimbo heeft geluisterd
ow.... mooi........quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef Rainesz het volgende:
Volgens mij morgen pas toch,dacht dat hij avondje bleef slapen.!
ja zat ik ook net te denken......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, in mijn herinnering moest Milica eerst juist helemaal niets van Jeroen weten.
toen bleek dat ie ging winnen welquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:01 schreef Peter6000 het volgende:
Grappig, in mijn herinnering moest Milica eerst juist helemaal niets van Jeroen weten.
neuh doe ik ook niet, ze is alleen een enorme janksmoelquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:00 schreef D. het volgende:
[..]
Laat dan ook niet over je heel lopen
Tenzij je dat lekker vindt natuurlijk
millica dacht ikquote:
quote:
tgquote:
Danny?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wie is die kale met zijn vette nek?
ow.. iemand met een website of zoiets.......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jij wilt een ban?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
hij schijnt iets van een site te hebben waar dat ie meisje mee hosseltquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:06 schreef Deisyy het volgende:
Hey dat is Milica toch, is Jeroen er ook?
Ik dacht dat Jaap het druk had met Joran?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nee, ik wacht nog steeds op de taxi die Jaap me had beloofd.
Waar blijft mijn taxi?
prachtig dat gesprekje......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef Rainesz het volgende:
euuhh..eunnuuhh beetje zinguh..ennuuhh zuipeuuhh...
Go ruud![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:09 schreef FANN het volgende:
![]()
die |Ruud tegen Annet, mjaa kan kan je een beetje zingen, dansen en zuipen enne morgen weer naar huis
toch...?
![]()
![]()
![]()
hij is grappig die Ruud....
spionnen taxiquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap het druk had met Joran?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga even wat Bami naar binnen werken,tot later!!
Was allemaal wel waar he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jaap het druk had met Joran?
zou leuk staan bij mijn zzwart wit geblokt halletje...... kan je geen cap maken als ie helemaal in beeld is?quote:
Checkquote:
Thanxquote:
ik zag he staan in die ander cos maar toen zag ik het beeld o mijn laptop en toen zag ik riebquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, zo van de taart naar een gewijzigde TT. Alsof 't niks is
.
succesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Rainesz het volgende:
Ik ga even wat Bami naar binnen werken,tot later!!
er is er een jarig, hoera , hoeraquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Thanx, zo van de taart naar een gewijzigde TT. Alsof 't niks is
.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:20 schreef FANN het volgende:
ow... mooi, die Griek gaan koken strakkies, kan ik lekker blijven zitten hier
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:18 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zag he staan in die ander cos maar toen zag ik het beeld o mijn laptop en toen zag ik rieb
tja en toen moest ik hier heen......
Gefeliciteerd manquote:
quote:
wel een keer of 3 zelfsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet was, je hebt toch wel de COS'en nagelezen he. Rieb had 't over je
.
moet ik strakkies allemaal nalezen.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik vond 't zo jammer dat je er vanmorgen niet was, je hebt toch wel de COS'en nagelezen he. Rieb had 't over je
.
kom jij eens een keer hier kokenquote:
wat schetig.......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een keer of 3 zelfs
die meisje waarvoor ik die blaadje voor ophield
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
thanx allemaal voor de felicitaties
ach die woont in spanje en zie ik alleen op msnquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
kan ik straks ook met lastige exen lopen ruziën
24 jaar....... je moet je naam veranderen in Pietquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
thanx allemaal voor de felicitaties
Ja, zo zegt Ribas dat, hahahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel een keer of 3 zelfs
die meisje waarvoor ik die blaadje voor ophield
nee. gekquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ach die woont in spanje en zie ik alleen op msn
dus , kom je koken![]()
big american tastyquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef FANN het volgende:
iedereen wordt bi-sex geboren zegt Rieb is dat zo.....?
hihiquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
Oeh, daar ging je de fout in Ribas, met je 'transseksueel is mismaakt'
hoezo?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:30 schreef FANN het volgende:
Jaap tegen die witte engnek.... heb jij zo'n vrouw gescoord. nee toch?
zou je ook niet zeggen als ik je zo zie![]()
![]()
lampen aan of even met de brightness geklootquote:
deze keer was het gewoon C1000quote:
Dat heb ik met Ribasquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
is Jaap er ook..... ik zie alléén Riebquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
fokking bizar, ben gewoon Jaap op de streams aan het bekijken
Omdat jij niet mochtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere showsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Marrije het volgende:
Kwa geluid is het best druk, een gesprek en al dat geroezemoes op de achtergrond. Na een tijdje moet ik echt ff muten.
Is altijd nog beter dan die gescripte bimbo's bij "Lekker Slim"quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef Jimbo het volgende:
ik ben bang dat bij de kickoff renate weinig fans zal hebben
Maar vind dat ie wel mooi kan schilderen wees eerlijkquote:
Iemand in zijn waarde laten is Ribas vreemdquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
wat was er mis met die uitspraak?
is er een tranny in de bunker?
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
Ja, dat is eens de andere kant he.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:32 schreef ditisHuub het volgende:
ze is zo...niet mooi vergeleken met de andere damesquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Want? Ze lijkt mij juist zo tof!
er komen geen 4 streamsquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dalijk met 4 streams komt t beter hoop ik , of dat ze eindelijk zenderkastjes krijgen zoals bij alle andere shows
als het goed is wel ,o f heb ik het verkeerd gehoord ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????
Aggut, en die 40 wijven krijgt 'ie ķķk al niet alstie de pijp uitgaat, want hij is geen moslim.. nou ja dan is misschien CBML-2 iets voor hem met échte wijvvve en elke week een andere, en die wél voor en achter de TV met hem neuken willen??quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:28 schreef Susi het volgende:
komt er niet zei bart te duur.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als het goed is wel ,o f heb ik het verkeerd gehoort ?
Wil je 4 streams? Kan hoor, worden wel 4 dezelfdequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
dadelijk met 4 streams? Komener 4 streams????
voind het haar mooier zonder het wit erinquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maar vind dat ie wel mooi kan schilderen wees eerlijk
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ze is zo...niet mooi vergeleken met de andere dames
ga jij eens even moven Hidi..... of effe je mond spoelen ofzo.... sjaggie.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Iemand in zijn waarde laten is Ribas vreemd
kutquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef geenjsfinnl het volgende:
[..]
komt er niet zei bart te duur.
zie topic van stefan
Ben het ermee eens, zei nog,,toch de beste showman..quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:34 schreef FANN het volgende:
HUUB waarom was je zo snel weg gisteren?
zonde joh......
we zullen het zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat klopt, hoewel ik haar niet lelijk vind. Maar volgens mij heeft ze een leuke bijzondere mening over dingen.
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat iequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
voind het haar mooier zonder het wit erin
relluh met huub !quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:36 schreef hondjes het volgende:
[..]
Ben het ermee eens, zei nog,,toch de beste showman..
Maar vindt Ribas ook wel goed, ook een real live man
houd em van het roken af hequote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat ie
nu door lopen klooien... zonde......
Ik ga zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jij eens even moven Hidi..... of effe je mond spoelen ofzo.... sjaggie.....
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub kwam even op het topic omdat hij even niet in de belangstelling staat.
Ja, altijd lastig als je in een zwart gat valtquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
ja denk het ook of hij verveelt zich de pest dat ie denkt ach nog ff door gaan, maak ik er thuis nog wel 1quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:37 schreef FANN het volgende:
[..]
ja eigenlijk was ie al af... maar waarschijnlijk wil ie gewoon laten zien dat ie schildert en gaat ie
nu door lopen klooien... zonde......
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij kan ook eens gewoon gezellig meechattenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.
Huub je kan natuurlijk gewoon even jaap bellen he.
ik was voor sabien, die had 2 pluspuntenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef FANN het volgende:
da's wel gelul Bart...... had niet uitgemaakt wie er won......
ik was trouwens voor Ruud......
Huub kan toch gewoon gezellig meeposten, nu een keertje als streamer......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:42 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja of omdat hij het gewoon leuk vind om naar jaap en zo te kijken op de streams en dat even mee te delen.
Huub je kan natuurlijk gewoon even jaap bellen he.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was voor sabien, die had 2 pluspunten![]()
dan gaan we rellen op fok !quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Huub kan toch gewoon gezellig meeposten, nu een keertje als streamer......
niks mis mee....... Huub kom op..... klets effe mee.......
Er zit nog geen drank in Huubquote:
geitquote:
Zal wel niet weer mogen van John de Mol.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Huub kan toch gewoon gezellig meeposten, nu een keertje als streamer......
niks mis mee....... Huub kom op..... klets effe mee.......
het is al 18:00 geweest...onmogelijk !quote:
Ik moet echt moeite doen om me daar nog iets van te herinnerenquote:
Wie is John de Molquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel niet weer mogen van John de Mol.
ah....... zal wel meevallen zolang hij geen geheimen verklapt ofzo........quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zal wel niet weer mogen van John de Mol.
toen was ze bezopen en ging bij de geit slapen... in het geitenhok.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik moet echt moeite doen om me daar nog iets van te herinneren
Bart Spring in 't veldquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wil je 4 streams? Kan hoor, worden wel 4 dezelfde
volgens mij nog geen druppelquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben ze gezopen of zo, nu al gezang.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:48 schreef FANN het volgende:
[..]
toen was ze bezopen en ging bij de geit slapen... in het geitenhok.....
Jawel joh, gisteren waren ze ook aan het bierquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij nog geen druppeldus kan nog leuk worden....
of hebben ze daar geen drank?
omgquote:
ow.... oké heb ik gemist......quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:51 schreef Rainesz het volgende:
Vanmiddag zaten ze ook al aan de wijn,en de Jupiler!
dood ?quote:
met bier !quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:52 schreef Laysa het volgende:
[..]
ze gaan zo een kampvuur maken en dan gezellig zingen met zn alle
lees wie het schrijft ...quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
vast voor zn ei8gen film, kijk uit voor de leugendetector ruudquote:
Altijd alles in eigen hand houden, dat is het verstandigst.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:10 schreef Laysa het volgende:
10 jaar verder en ruud is nog steeds ruud
TBO is niet gescript.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef geenjsfinnl het volgende:
het valt me op dat de bewoners steeds met 2 of 3 bij elkaar gaan staan en elkaar interviewen zij tbo dan toch gescript zijn?
is ook het beste....al dat gespuis wilt alleen maar geld aan je verdienen....maar gelukkig heeft ruudquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:13 schreef hondjes het volgende:
[..]
Altijd alles in eigen hand houden, dat is het verstandigst.
Ruud zegt het goed
are we human , or are we dancerquote:
en danny erachter aan ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:15 schreef lies1958 het volgende:
nee he die danskoos lult al weer over hetzelfde als gisteravond. Een avond is genoeg hoor. Hij mag wel weer wieberen van mij.
Nou ik hoop 'm niet op 29 mei op het podium van de HMH aan te treffen, vind ik toch wat zonde van mijn 45 euroquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |