Dat is natuurlijk waar. Ik vergelijk het met mijn enorme muziekcollectie. Dit jaar hield tot nu toe niet echt over, maar er zijn wel weer goede albums op komst. Het kan dus verkeren dat ik aan het eind van het jaar toch nog wat 5-sterren heb.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 11:01 schreef ranja het volgende:
[..]
Het is ook maar hoe scheutig je bent met sterren. Ik kan prima zonder 3 sterren albums.
Vanaf 3-en-half is het wel aardig om te hebben en pas vanaf 4 wordt het echt goed bij mij.
Nee. Ik heb het van de luisterpaal gedraaid, sommige dingen zijn wel ok, doen vaag wat denken aan Hollly Golightly maar dan met een mindere stem. Andere dingen zijn sowieso al niet leuk. Vind ik.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:13 schreef methodmich het volgende:
En doe Florence + The Machine in je stereotoren.
Het is ook maar waar je van houdt, een aantal behoorlijk favoriete artiesten van mij hebben een nieuw album uit en daarvan valt niks tegen.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:40 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Dat is natuurlijk waar. Ik vergelijk het met mijn enorme muziekcollectie. Dit jaar hield tot nu toe niet echt over, maar er zijn wel weer goede albums op komst. Het kan dus verkeren dat ik aan het eind van het jaar toch nog wat 5-sterren heb.
Misschien heb ik ik andere criteria voor het toekennen van 4.5 en 5 sterren.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:54 schreef ranja het volgende:
En dat zijn alleen nog maar de 5 en 4.5 sterren.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Even een tvp want ik zie wat titels die ik nog moet checken.
quote:Op maandag 29 juni 2009 20:58 schreef cafca het volgende:
Zal dit topic ook es in de gaten houden
Tja, die zullen leukere hobbybandjes kennen...quote:Op dinsdag 21 juli 2009 15:08 schreef trebremmit het volgende:
The dead weather is inderdaad een lekkere plaat vooral dat openingsummer is heerlijk, toch raar dat hij door verschillende recensenten wordt afgekraakt.
Beetje te hard voor de gemiddelde indiër denk ikquote:Op woensdag 22 juli 2009 19:16 schreef methodmich het volgende:
Tja, die zullen leukere hobbybandjes kennen...
+1 voor Moderat....hoewel de critici weinig enthousiast zijn vind ik het een erg fijne plaat geworden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:11 schreef trebremmit het volgende:
Voor de Dance/Electronica liefhebbers.
Dj Hell - Teufelswerk
Clark - Totems Flare
Moderat - Moderat
Vooral die van Dj Hell is zeer goed.
Dat heb ik ookquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:43 schreef Karammel het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een zwak voor album covers vrees ik. Het gebeurt me ontzettend vaak dat ik een album uitzoek op de cover. Bovengenoemde cover is trouwens van een synthpop bandje uit Rusland. Geniaal hoe slecht de Engelse uitspraak is, maar verder een prima album. Vermakelijk.
Welke objectieve criteria zijn daar dan voor?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:29 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Misschien heb ik ik andere criteria voor het toekennen van 4.5 en 5 sterren.
Ik ken vrijwel alle bovenstaande albums en veel hoger dan 3 tot 3.5 sterren komen ze niet. Daarmee is niet gezegd dat het slechte albums zijn, ze zijn gewoon goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |