Ale zeg, durfde a mij ne jeanet te noemen? Kijk maar uit gij vaole makak, ik pak a sebiet bij a lurve gelijk de flikken alsge ni uitkijkt zeveraar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Blight het volgende:
Zeg makete, zwansde gij n pak of wa? Ze hebben u gewoon een janettentoer gelapt in da kot zenne. Bol het eens gauw af met a gezever.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef Titus-Pullo het volgende:
Zal ik maar de eerste zijn die zegt dat dit bijna een woordelijke kopie is van de Jostiband sketch van Hans Teeuwen?
Der Ananas, du affengeile Strandmatroze, wie geht's? Ook fruit kan gefrituurd worden! Ga door met de promotie van kwaliteitssnacks. Weg met de FEBO!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef De_Ananas het volgende:
Beste Alberto,
Ga nooit maar dan ook NOOIT bij de FEBO eten, ik weiger dat pertinent.
Kusjes en fruitige groet,
The_Frituurapple
Volgende week weer zelfgemaakte ritselballen uitdelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Der Ananas, du affengeile Strandmatroze, wie geht's? Ook fruit kan gefrituurd worden! Ga door met de promotie van kwaliteitssnacks. Weg met de FEBO!
klinkt als kattenvoer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Volgende week weer zelfgemaakte ritselballen uitdelen
Dit heb ik niet van jou nodig, newbie.quote:
Mensen op hun postaantal beoordelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:51 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Dit heb ik niet van jou nodig, newbie.
Houd a bakkes mor vaole reetkever, tis ni oemda gaai ne bruine schijter et dak ik er bruin eutzieng e!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ale zeg, durfde a mij ne jeanet te noemen? Kijk maar uit gij vaole makak, ik pak a sebiet bij a lurve gelijk de flikken alsge ni uitkijkt zeveraar.
Idd. Beter doe je dat op basis van het userID.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:52 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
Mensen op hun postaantal beoordelen
Of UIquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef s0k het volgende:
[..]
Idd. Beter doe je dat op basis van het userID.
Wat een achterlijk kuttaaltje is Antwerps dan zegquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef Wazzzaaah het volgende:
iere, twie ollanders da denke da ze antwaarps kunne, kzal olle sebiet is me olle koppe tege ien kloppe zenne. Mé olle ziever..,.
typ anders even normaalquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef Wazzzaaah het volgende:
iere, twie ollanders da denke da ze antwaarps kunne, kzal olle sebiet is me olle koppe tege ien kloppe zenne. Mé olle ziever..,.
Sal ik sefkens een bolleke bij u komen degusteren?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef Wazzzaaah het volgende:
quote:
Is het belgisch om de quote onder de reactie te plaatsen??quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:05 schreef Wazzzaaah het volgende:
zie kweet dat ni gemakkelijk is veur nen ollander oem antwaarps te verstaan, mor daor kank ik oek ni veul on doeng e...![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |