Jouw zwangerschapsbijbel van Anne Deans heb ik nog in de aanbieding mocht je t leuk vinden??? Heb ik zelf vorig jaar september gekocht...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog mensen die zwangerschaps achtige boeken hebben?
* Vlindur mag eindelijk los!
dat pakjequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Jore het volgende:
Ik heb ook nog wat kleertjes in de aanbieding! Maat 56:
Broekje van de Hema. Joggingstof. Eén keer gedragen, twee keer gewassen.
[ afbeelding ]
Shirtje van de Hema. Dunne tricot, verder ;'t zelfde verhaal als hierboven.
[ afbeelding ]
Leuk als setje:
[ afbeelding ]
Babyroy broekje van Name-it newborn. Weinig gedragen.
[ afbeelding ]
Vestje
van Tiny Minymo. Fijn gebreid, hele mooie pasvorm.
[ afbeelding ]
En het topstuk van de verzameling, in maat 62:
Jumpsuit van Nanoou, was duur, ik ben er nog steeds verliefd op maar het staat mijn blondje niet zo mooi. Eén keer gewassen, alleen gepast. De kaartjes zijn er inmiddels af.
[ afbeelding ]
bij de hema heb je wel witte truitjes van hetzelfde materiaal althans met dat gaatjesachtigequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:54 schreef miss_sly het volgende:
Koot ook van mij bedankt voor het pakketje
Het vestje is in het echt nog mooier en liever dan ik het op de foto al vondEn de sokjes erbij zijn ubercute
![]()
en het mutsje is ook helemaal in de rooswaarschijnlijk (als ik in het de goede maat kan vinden bij H&M) kopen we een wit vestjes van hetzelfde materiaal als dit mutsje voor bij de eerste kleertjes!
jeej, fijn dat (bijna) alles voor iedereen binnen isquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef huuphuup het volgende:
Snel idd maar het is ook wel erg leuk spul
Koot bedankt voor je pakketje!!![]()
en bedankt voor de leuke extra's!
Ik krijg ook nog een knul hèquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef Sugar het volgende:
Oh Guus, ik had niet gedacht dat hier iets tussen zat voor Stella.
nee idd..ik hoopte dat t pakketje door de brievenbus zou passen..net als die van poppejans, dus hield ik t zo plat mogelijk..maar helaasquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef Diaan73 het volgende:
Wij hebben het pakje ook binnen, maar geen extra's![]()
Mooie slaapzakken
Heb nog een namenboek in de aanbieding: Hoe noem ik mijn kindquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:28 schreef Vlindur het volgende:
Zijn er nog mensen die zwangerschaps achtige boeken hebben?
* Vlindur mag eindelijk los!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |