bron.quote:Hoofdstad: Pretoria (bestuurlijke macht)
Kaapstad (wetgevende macht)
Bloemfontein (rechterlijke macht)
En je ergeren aan mensen die iets denken wat niet waar is is niet stomquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Foute informatie geven is gewoon stom
Nee.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Titus-Pullo het volgende:
[..]
En je ergeren aan mensen die iets denken wat niet waar is is niet stom
Niet iedereen weet dat, dus omdat jij dat per ongeluk het ergens hebt gelezen moet opeens iedereen dat weten?quote:[b]Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef
Iedereen weet toch dat Zuid-Afrika 3 hoofdsteden heeft
[..]
Ik heb het op de basisschool geleerdquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat, dus omdat jij dat per ongeluk het ergens hebt gelezen moet opeens iedereen dat weten?
Sneu.
En dat weet je nog? Knap, ik heb het misschien ook wel op basisschool gehad maar ben vergeten, daarna herinnerde ik me het tijdens het maken van een werkstuk over Mandela, want anders was het vergeten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik heb het op de basisschool geleerd
Ik ben mans genoeg om het toe te geven dat ik het eerlijk gezegd ook dacht.quote:
Ik weet het nog ja. Oké, ik ben vorig jaar ook in Zuid-Afrika geweest..quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
En dat weet je nog? Knap, ik heb het misschien ook wel op basisschool gehad maar ben vergeten, daarna herinnerde ik me het tijdens het maken van een werkstuk over Mandela, want anders was het vergeten.
Aha sorry TS heb artikel niet goed gelezen, ik dacht dat je klaagde over andere mensen in het algemeen dat ze niet weten dat Zuid-Afrika 3 hoofdsteden heeft.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik weet het nog ja. Oké, ik ben vorig jaar ook in Zuid-Afrika geweest..
Maar waar het mij meer om gaat is dat je zoiets toch controleert voor je het online zet?
Hehehequote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Aha sorry TS heb artikel niet goed gelezen, ik dacht dat je klaagde over andere mensen in het algemeen dat ze niet weten dat Zuid-Afrika 3 hoofdsteden heeft.
TS
In die quote staat maar 1 hoofdstad Pretoriaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De hoofdstad van Zuid-Afrika is
http://www.dag.nl/buitenl(...)t-anc-aanhang-256104
Deze mensen weten dus niet wat wél de hoofdstad van Zuid-Afrika is
Iedereen weet toch dat Zuid-Afrika 3 hoofdsteden heeft
[..]
bron.
Ja, dat is over het algemeen de hoofdstad, daar staan de ambassades en dergelijke ook. Maar Cape Town en Bloemfontein zijn ook hoofdstedenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:23 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
In die quote staat maar 1 hoofdstad Pretoria![]()
apart iig, wist het wel van pretoriaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja, dat is over het algemeen de hoofdstad, daar staan de ambassades en dergelijke ook. Maar Cape Town en Bloemfontein zijn ook hoofdsteden
Johannesburg, één van de meest criminele steden op deze wereld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
apart iig, wist het wel van pretoria![]()
Trouwens leuk stukje over johannesburg en fietsen in AD reiswereld
Daar durf ik nog niet in een pantserwagen te rijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Johannesburg, één van de meest criminele steden op deze wereld.
Dat valt nu wel mee, stond in dat stukjequote:Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Johannesburg, één van de meest criminele steden op deze wereld.
Helemaal niet als blankequote:Op zaterdag 25 april 2009 14:28 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Daar durf ik nog niet in een pantserwagen te rijden
Verbeterd sinds september 2008?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat valt nu wel mee, stond in dat stukjeSommige plekken wel natuurlijk maar dat is in NL ook
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er om dat dit op internet gepubliceerd wordt, terwijl het niet waar is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:33 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik wist niet dat Zuid-Afrika drie hoofsteden heeft en als ik het niet weet dan weet de gemiddelde Nederlander dit ook niet.
Je doet alsof jouw feitje net zo triviaal is als het feit dat Berlijn de hoofdstad van Duitsland is
In NL is geen enkele plek waar je je leven direct riskeert als je er doorheen loopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:29 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Dat valt nu wel mee, stond in dat stukjeSommige plekken wel natuurlijk maar dat is in NL ook
Okey ik dat geval is het wel slordig jaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, daar gaat het me niet om. Het gaat me er om dat dit op internet gepubliceerd wordt, terwijl het niet waar is.
Het Hollands Diep wel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:35 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
In NL is geen enkele plek waar je je leven direct riskeert als je er doorheen loopt.
haha nee, iemand organiseert fietstochten door die sloppenwijken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Verbeterd sinds september 2008?
Toen werd ons nog afgeraden er heen te gaan als blanke toeristen
Ja, mijn computer vraagt of hem in de slaapstand wil zetten, wil afsluiten, een andere gebruiker wil opstarten, of mijn gebruiker wil afmelden. Hoezo?quote:weet je wat er gbeurt als je alt f4 drukt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |