quote:hmm ff opzoeken dan maar
Op zondag 28 oktober 2001 16:52 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Helaas..
Pretoria
nog nooit van gehoord..
Ohw nee, geen Call TV da's te moeilijk...
't is kaapstad of Pretoria
* twijfelt *
quote:u gaat door voor de volgende ronde!
Op zondag 28 oktober 2001 16:53 schreef Cora het volgende:
Pretoria
Vreemd dat sommige mensen ondanks dat het goede antwoord al genoemd is toch nog denken dat zij het bij het goede end hebben.
Pretoria is wel degelijk een stad.
quote:Dat komt omdat sommige mensen niet verder lezen dan de laatste post en meteen op reageren drukken. En ja, ik had het ook fout. Sorry.
Op zondag 28 oktober 2001 17:44 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Vreemd dat sommige mensen ondanks dat het goede antwoord al genoemd is toch nog denken dat zij het bij het goede end hebben.
En Duitsland:
Berlijn of Bonn?
Of, nog triester, Europa:
Brussel of Straatsburg?
quote:Niet duidelijk?
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:05 schreef Cynix ® het volgende:
In Nederland is het al niet veel duidelijker:
Amsterdam of Den Haag?
quote:Nee, idd. Waarom ze in de Republiek eigenlijk ooit A'dam gekozen hebben. Het regeringscentrum van Holland heeft altijd in Den Haag gezeten. Ik zal het eens uitzoeken (daar ben ik nb voor)!
Op dinsdag 30 oktober 2001 02:07 schreef SanSan het volgende:[..]
Niet duidelijk?
quote:
Capital: Pretoria; note - Cape Town is the legislative center and Bloemfontein the judicial center
quote:Sinds wanneer..
Op zondag 28 oktober 2001 17:27 schreef jrz het volgende:
Sorry hoor, maar pretoria is een provincie van RSA, en johannesburg ligt daar in. Kaapstad ligt in de kaap.
Ik weet niet wat precies de hoofdstad is van rsa
quote:O, maar ik dacht dat Cynix bedoelde dat ie niet weet of Amsterdam of Den Haag de hoofdstad van Nederland is.
Op dinsdag 30 oktober 2001 08:05 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, idd. Waarom ze in de Republiek eigenlijk ooit A'dam gekozen hebben. Het regeringscentrum van Holland heeft altijd in Den Haag gezeten. Ik zal het eens uitzoeken (daar ben ik nb voor)!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |