Wat zei ie? Had nog steeds mijn geluid uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef lies1958 het volgende:
jezus bart wat een kut opmerking maar je nu over milica en jeroen. DIe twee hebben allebei een leuke baan en hebben niet dezelfde hobby als jij die doen meer in het leven dan lezen.
Nou, een echt moeilijk woord was dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef lies1958 het volgende:
jezus bart wat een kut opmerking maar je nu over milica en jeroen. DIe twee hebben allebei een leuke baan en hebben niet dezelfde hobby als jij die doen meer in het leven dan lezen.
Hij noemde het woord exorbitant, en ging er gelijk van uit dat die twee het niet zouden snappen, ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat zei ie? Had nog steeds mijn geluid uit.
Misschien zitten er ook wel mensen uit andere fora bij, die hun frustraties kwijt willen omdat EnjoyMedia samenwerkt met FOK!.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Misschien dat bram enco bart even naar boven moeten roepen om te zeggen dat sommige van ons zich gaan ergeren aan zijn gelul en semi populair gedrag.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij ziet Bart iedereen liever gaan en maakt er een one-man show van, vind het een verschrikkelijke vent, moet steeds het hoogste woord hebben en is zo een betweter, wat een kneus.
En wat een gelul met zijn stroom betalen zal wel een wietkamertje hebben ergens, ja en dan betaal je meer aan stroom dan aan huur.![]()
Jaap en ribas zijn naar de snackbar of zo want er was niets te eten en daar gingen ze wat aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
HEEE IK ZIE RUUD, is jaap er ook al?
Je hebt de TT gelezen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
HEEE IK ZIE RUUD, is jaap er ook al?
Je hebt wel een beetje gelijk, maar zoals ik het nu lees haken er steeds meer mensen af want ik heb nog niet gelezen van oh leuk prog.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Ja Bart is erg aanwezig, maar het stoort me niet echt heel erg. Dit omdat ik me wel kan voorstellen dat er voor hem nogal wat vanaf hangt dat mensen nu geinteresserd raken in het programma. En hij weet hoe kritisch de kijkers zijn, en dat er dus wel wat te zien moet zijn. Ik denk dat hij daarom een beetje stuurt.
Dus ja, ik snap je punt, maar vind het niet zo storend.
Ik denk niet dat Bart een wietkamertje heeft ergens.
aah oke, dus ze komen nog terugquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jaap en ribas zijn naar de snackbar of zo want er was niets te eten en daar gingen ze wat aan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |