Het is gewoon een drukte, hij is natuurlijk ook een vreemde eend in de bijtquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Jimbo het volgende:
is danny nou zo stil of zit ie altijd alleen maar met zn armen over elkaar recht vooruit te staren ?
Misschien verstaat Danny de kunst van het luisteren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Jimbo het volgende:
is danny nou zo stil of zit ie altijd alleen maar met zn armen over elkaar recht vooruit te staren ?
dan moet ie maar een beetje naam makenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is gewoon een drukte, hij is natuurlijk ook een vreemde eend in de bijt.
iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:41 schreef bosb het volgende:
Laat nou even Jaap zien, ben wel benieuwd naar zijn verhaal..
Ik zal 'm ff aanpassenquote:
met de nadruk op alleen zittenquote:
Yeps, grote bek op het internet vanachter een computertje maar in het echt komt er niets uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dan moet ie maar een beetje naam maken
dit is gewoon echt zoals men een fokker voor zich ziet,, een stille rustige jongen met een passie voor bits en bytes![]()
Jeetje, dat is nog steeds aan!? Had ik niet verwacht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Millica van BB6 en vriendin van Jeroen winnaar van BB6
Heel dik aan zelfs wonen eigenlijk al sinds het einde van BB6 samen. Hebben samen ook een huis gekocht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeetje, dat is nog steeds aan!? Had ik niet verwacht.
Maar nog geen kindjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Heel dik aan zelfs wonen eigenlijk al sinds het einde van BB6. Hebben samen ook een huis gekocht.
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Yeps, grote bek op het internet vanachter een computertje maar in het echt komt er niets uit.
Danny zit er ook niet om het tegendeel te bewijzen. Volgens mij is hij gewoon benaderd door Bart om er even in te zitten en heel collegiaal stemde Danny daarmee in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzen![]()
Dat zei Priscella ook, en die vloog na een week niets gezegd te hebben uit BBquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzen![]()
Die wint Jeroen met de hakken over de sloot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef Stranger het volgende:
Danny en Jeroen gaan een muurbloempjeswedstrijd houden.
Ja, ik heb al een paar keer mn scherm een beetje naar voor en achter gezet maar het helpt niksquote:
eentje uit de oude doosquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Millica van BB6 en vriendin van Jeroen winnaar van BB6
Maandag dacht ik te horen gister.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef cobain1994 het volgende:
Hallo..Misschien een domme vraag, maar wanneer begint het nou officieel?
kijk DOAT moeten we hebbemnquote:
Meestal wel ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:01 schreef Peter6000 het volgende:
Weet iemand die juiste schrijfwijze van Djoo-wie.
Is dat Joey?
Zij was toch de dochter van die vrouw die alles mankeerde?quote:
Behalve gezonde dorstquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Zij was toch de dochter van die vrouw die alles mankeerde?
Mag het ook vanavond of morgen?Dit is een beetje boring en triest aan het worden...(jaap doe wat aan je image jongen. laat the real jaap nou eens zien?)quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:59 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Maandag dacht ik te horen gister.
De dochter van Hilde. Ja, die had van alles.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:02 schreef botterfly het volgende:
[..]
Zij was toch de dochter van die vrouw die alles mankeerde?
Nou, rode wijn is gezond hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Behalve gezonde dorst
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:03 schreef Stranger het volgende:
[..]
Behalve gezonde dorst
[ afbeelding ]
Vrolijk gesprekje....quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een ellende allemaal wat Annet opsomt
op naar de volgende stream..oh die is er nietquote:
in dat geval zijn we een krachtige internat Haet machinequote:
tieten postenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Stranger het volgende:
Annet en Milica hebben nog steeds niet door hoe je de streamers op je hand krijgt.
japquote:
het is te hopen dat de nieuwe mensen die aankomen wel iets zinnigs hebben te zeggenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Stranger het volgende:
Graag andere interessante mensen op de stream.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Triggershot het volgende:
Zijn er al lame grappen gevallen als :
Danny moet die baggeraars maar ff bannen of notes uitdelen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:57 schreef Jimbo het volgende:
kijk maar uit dalijk bant danny ons allemaal omdat we gemeen doen over em![]()
zouden ze daar bij de crew meelezen ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Lavenderr het volgende:
Erg interessant hoor, de verhalen van Annet en Milica, maar nu graag naar de mannen.
Twents! Nou je hoort het nog goed hoor!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef Stranger het volgende:
Annet heeft mediatraining gehad ofzo? In BB was ze bijna niet te verstaan met haar achterhoeks accent.
Z'n terroract aan het voorbereiden...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef snetje het volgende:
ja zappen graag ..... waar is Jaap ?
Moet het niet zijn: goet oor?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Twents! Nou je hoort het nog goed hoor!
Ik hóóp dat ze meelezen, dit gaat maar door en gaat maar doorquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zouden ze daar bij de crew meelezen ?
of kunnen we in de StickAM posten wat we willen zien ?dit is idd boring
De grappen dat we niet te kritisch moeten zijn over hem zijn al wel gevallen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Triggershot het volgende:
Zijn er al lame grappen gevallen als :
Danny moet die baggeraars maar ff bannen of notes uitdelen?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Z'n terroract aan het voorbereiden...
Het helptquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:22 schreef Marrije het volgende:
Nou, als dit nog ff zo doorgaat met die stream dat trieste wijf dan ga ik wat anders doen.
Onbegrijpelijk, op een zonnige zaterdagmiddag.quote:
Mag je wel een trui meenemen, hier in katwijk is het bewolktquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Alleen ga ik strakkies naar het strand.![]()
Jeroen ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef Stranger het volgende:
Annet en Milica hebben nog steeds niet door hoe je de streamers op je hand krijgt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk, op een zonnige zaterdagmiddag.
Maar het is wel aardig nu, vind ik. En Roel komt ook nog met Dido. Roel is ook wel goed voor wat leuke gesprekken en krasse uitspraken.
Alleen ga ik strakkies naar het strand.![]()
laat me raden, hij gaat 100% losquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Dennis vanavond ook langskomt !!!![]()
![]()
Maak je een geintje anders ga ik nu het feestje afzeggen en blijf hier plakken en achter de streamquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
![]()
Ja, ik heb het best wel gemist. Ik mis, zonder te willen zeiken, wel een 2e stream, maar ok. Beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Marrije, jij bent helemaal in je element met de streams he?
Omdat het eikelgehalte nog niet hoog genoeg was?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, ik heb het best wel gemist. Ik mis, zonder te willen zeiken, wel een 2e stream, maar ok. Beter iets dan niets.
het is nogsteeds niet veel beter dan alleen BB-nostalgie geneuzelquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hóóp dat ze meelezen, dit gaat maar door en gaat maar door
als ie maar niet zn kutnummer gaat zingenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef dgk-fan het volgende:
![]()
dude...quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Maak je een geintje anders ga ik nu het feestje afzeggen en blijf hier plakken en achter de stream![]()
Mja, 't wordt wel erg heiïg hier, nu (Den Haag).quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:34 schreef kree het volgende:
[..]
Mag je wel een trui meenemen, hier in katwijk is het bewolkt
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is nogsteeds niet veel beter dan alleen BB-nostalgie geneuzel
Zijn hele c.d. en daarna Johan Flemmix wordt het toch nog gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
als ie maar niet zn kutnummer gaat zingen
weet je wat, ik ga wel naar je feestje omaquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zijn hele c.d. en daarna Johan Flemmix wordt het toch nog gezellig![]()
![]()
maar t duurt nu al sinds gister avondquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!
That's the spirit. Het is gewoon een kwestie van geld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Ja ik mis Jaap, en helemaal als je mensen op de achtergond ziet praten wil ik kunnen switchen tussen die gesprekken. Hopen dat het een succes wordt, misschien dan de volgende keer
hopenlijk welquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef Maanvis het volgende:
hehe, annette of hoe ze ook heet heeft wel een punt.. dat had ik ook al aangehaald maar ze zijn er heilig van overtuigd dat het kei populair gaat worden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nix mis met een beetje (of een boel) nostalgie toch?!
Gezellig, oeps nee mag dat woord hier niet neerzettenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
weet je wat, ik ga wel naar je feestje oma
Mijn idee. Hij is te stellig in zijn ideeën en luister niet (of amper) naar mensen met andere ideeën.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ik mis tegenspraak, als Bart praat.
Zou hij wel voldoende kritische mensen om zich heen verzameld hebben, in de aanloop naar dit programma.
Ja, maar dat is toch het enige wat de mensen daar gemeen hebben? Hun binding met real life soaps?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:46 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maar t duurt nu al sinds gister avondheb nog weinig anders gehoort dan ' wat heb ik gedaan wat heb jij gedaan en laten we t over bb en de inpact op ons leven hebben'
Wat zei ie? Had nog steeds mijn geluid uit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef lies1958 het volgende:
jezus bart wat een kut opmerking maar je nu over milica en jeroen. DIe twee hebben allebei een leuke baan en hebben niet dezelfde hobby als jij die doen meer in het leven dan lezen.
Nou, een echt moeilijk woord was dat ook weer niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef lies1958 het volgende:
jezus bart wat een kut opmerking maar je nu over milica en jeroen. DIe twee hebben allebei een leuke baan en hebben niet dezelfde hobby als jij die doen meer in het leven dan lezen.
Hij noemde het woord exorbitant, en ging er gelijk van uit dat die twee het niet zouden snappen, ofzo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:57 schreef Stranger het volgende:
[..]
Wat zei ie? Had nog steeds mijn geluid uit.
Misschien zitten er ook wel mensen uit andere fora bij, die hun frustraties kwijt willen omdat EnjoyMedia samenwerkt met FOK!.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef lies1958 het volgende:
Misschien dat bram enco bart even naar boven moeten roepen om te zeggen dat sommige van ons zich gaan ergeren aan zijn gelul en semi populair gedrag.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:56 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij ziet Bart iedereen liever gaan en maakt er een one-man show van, vind het een verschrikkelijke vent, moet steeds het hoogste woord hebben en is zo een betweter, wat een kneus.
En wat een gelul met zijn stroom betalen zal wel een wietkamertje hebben ergens, ja en dan betaal je meer aan stroom dan aan huur.![]()
Jaap en ribas zijn naar de snackbar of zo want er was niets te eten en daar gingen ze wat aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
HEEE IK ZIE RUUD, is jaap er ook al?
Je hebt de TT gelezen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef Kwaliteit het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
HEEE IK ZIE RUUD, is jaap er ook al?
Je hebt wel een beetje gelijk, maar zoals ik het nu lees haken er steeds meer mensen af want ik heb nog niet gelezen van oh leuk prog.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
!!!
Ja Bart is erg aanwezig, maar het stoort me niet echt heel erg. Dit omdat ik me wel kan voorstellen dat er voor hem nogal wat vanaf hangt dat mensen nu geinteresserd raken in het programma. En hij weet hoe kritisch de kijkers zijn, en dat er dus wel wat te zien moet zijn. Ik denk dat hij daarom een beetje stuurt.
Dus ja, ik snap je punt, maar vind het niet zo storend.
Ik denk niet dat Bart een wietkamertje heeft ergens.
aah oke, dus ze komen nog terugquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:04 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Jaap en ribas zijn naar de snackbar of zo want er was niets te eten en daar gingen ze wat aan doen.
Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.quote:
hij lijkt me een bram typequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:08 schreef Jimbo het volgende:
wie is die kale met die bril die er nu bij zit ?
jaquote:
Oh oke dan op die toer, wel kinderachtig dan, jaloersheid van andere Fora`s.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.
Dus de motieven voor hun negativiteit zijn verre van zuiver.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Andere fora zijn negatief omdat ze gefrustreerd zijn dat EnjoyMedia met FOK! samenwerkt, en niet met hun.
Dus de motieven voor hun negativiteit zijn verre van zuiver.
nee daarom en daarom vond ik die opmerking niet gepast van bart.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:58 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nou, een echt moeilijk woord was dat ook weer niet.
Foraquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Oh oke dan op die toer, wel kinderachtig dan, jaloersheid van andere Fora`s.
Ik baseer het op een vermoeden, en op een half uurtje meelezen op NL, afgelopen donderdag.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:10 schreef bunkerman het volgende:
[..]
weet niet welke fora's je bedoeld ,maar bij ons op VOL hebben we het daar geen minuut over gehad........
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik baseer het op een vermoeden, en op een half uurtje meelezen op NL, afgelopen donderdag.
Kan ook zijn dat ik ongelijk heb, in deze.
Nee, maar daar zitten ook slechts 2 bitches / jostis/ debielenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:10 schreef bunkerman het volgende:
[..]
weet niet welke fora's je bedoeld ,maar bij ons op VOL hebben we het daar geen minuut over gehad........
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:14 schreef Lavenderr het volgende:
Roel moet oppassen dat hij geen verf spettert op zijn witte pakje
kaal , kaal en kalendquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, maar daar zitten ook slechts 2 bitches / jostis/ debielen
idd, goed kritischquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:16 schreef lies1958 het volgende:
En dit vind ik nu gaaf aan Jaap die spervuur van vragen op die man.
Dit is de Jaap waar ik zo van heb genoten tijdens DGK.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef bunkerman het volgende:
.......jaap stelt tenminste goede vragen........
en wat voor rol speel jij in de bunkert ? vertel vertelquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef bunkerman het volgende:
[..]
thxx voor het compliment...........
voel me ook debielig en weet je het voelt nog goed ook.......maar goed het gaat over de bunker ..........jaap stelt tenminste goede vragen........
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en wat voor rol speel jij in de bunkert ? vertel vertel
Hij zat ook heel onhandig in het midden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef D. het volgende:
Jaap stuurt Danny weg om een colaatje voor hem te halen
hmm ik hoopte dat je een terreur verdachte was in de bunkertquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:22 schreef bunkerman het volgende:
[..]
de rol van een debielige verslagen voller..................kijk nu is het wel leuk als jaap wat zegt........
gun fok en consorte alle goedsquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien zitten er ook wel mensen uit andere fora bij, die hun frustraties kwijt willen omdat EnjoyMedia samenwerkt met FOK!.
welke fora zeiken over fok! dan ?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Xsanthe het volgende:
[..]
gun fok en consorte alle goeds
dit is jammer ,..een trieste vertoning aan het worden
en jaap....ach
arme jaap zoekt zn heil bij Joran,...hoe triest is dat
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
hmm ik hoopte dat je een terreur verdachte was in de bunkert![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.![]()
Hij beweert dat Joran kan worden veroordeeld op een leugendetectortest (civiel-rechterlijk).
laten we hopen dat het wel kan Yquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Leugendetector is toch helemaal geen onomstotelijk bewijs?
Nee, absoluut niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:25 schreef Copycat het volgende:
Leugendetector is toch helemaal geen onomstotelijk bewijs?
9.11 bartquote:
Nee. Want een leugendetector geeft geen 100% uitsluitsel en is van zoveel factoren afhankelijk dat het risico om iemand die onschuldig is toch schuldig te verklaren op basis van de uitkomst veel te groot is.quote:
95% is ie iig ' betrouwbaar 'quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Want een leugendetector geeft geen 100% uitsluitsel en is van zoveel factoren afhankelijk dat het risico om iemand die onschuldig is toch schuldig te verklaren op basis van de uitkomst veel te groot is.
ja hij is bezig met ABCquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:28 schreef Copycat het volgende:
Hij heeft de uitzending aan de VS verkocht?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zegt hij zelf dat het niet bruikbaar is in het strafrecht.
En niemand reageert erop dat hij zichzelf tegenspreekt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:29 schreef Terechtplus1 het volgende:
Wat is die jaap verschrikkelijk dom en achterlijk zeg..
Hij vertelt eerst de clue..en dan komt de mop...quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:29 schreef Terechtplus1 het volgende:
Wat is die jaap verschrikkelijk dom en achterlijk zeg..
\quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en dat maakt jaap juist zo leuk..........luister hier liever naar dan naar dat gezever van net.....
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:30 schreef bunkerman het volgende:
[..]
en dat maakt jaap juist zo leuk..........luister hier liever naar dan naar dat gezever van net.....
Hij spreekt zichzelf toch niet tegen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:29 schreef Peter6000 het volgende:
Nu zegt hij zelf dat het niet bruikbaar is in het strafrecht.
En niemand reageert erop dat hij zichzelf tegenspreekt.![]()
![]()
Ja, nu je het zegt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf toch niet tegen?
Strafrecht kan er niets mee, maar civiel recht wel.
Is ook niet zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, nu je het zegt.
Al is dat volgens mij ook niet zo.
Nee hoor, civiel recht ook niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:32 schreef Karammel het volgende:
[..]
Hij spreekt zichzelf toch niet tegen?
Strafrecht kan er niets mee, maar civiel recht wel.
gaaf juist, beetje leven in dat gehuchtquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef Ionesco het volgende:
Ik was vergeten hoe idioot Jaap was... Nu komt alles weer terug.
juist niet, eindelijk wat boeiends in de joran zaakquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij dat programma echt in Amerika kwijt kan, zou hij wel knap hebben meegelift op het programma van Peter r de Vries.
Maar zijn ze daar nog niet Joran-moe.
of hij wou gewoon op tvquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:38 schreef 5thencounter het volgende:
Dat is waarschijnlijk de prijs voor Jaaps verschijning in de Bunker... Het Joran-verkooppraatje..
Rekan maar dat als hij het aan een zender kan verkopen in Amerika dat ie geramd zit.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Peter6000 het volgende:
Als hij dat programma echt in Amerika kwijt kan, zou hij wel knap hebben meegelift op het programma van Peter r de Vries.
Misschien zijn ze daar nog niet Joran-moe.
Vind het ook leuk, dit theekransje van RLS'ers,. en Jaap is een gangmaker.quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gaaf juist, beetje leven in dat gehucht
laten we hopen dat als de echte bewoners er in zitten dat er weer een huub jaap en brian type zijn , en dan een ruud voor de knuffelsquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Vind het ook leuk, dit theekransje van RLS'ers,. en Jaap is een gangmaker.
Khoor albert verlinde alweer hartelijk lachen bij de beelden...quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:41 schreef Karammel het volgende:
Jaap geeft veel te veel weg wat betreft zijn show met Joran. Zonde.
nouja we weten nog nietsquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:41 schreef Karammel het volgende:
Jaap geeft veel te veel weg wat betreft zijn show met Joran. Zonde.
quote:
Kan die lachen danquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:44 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Khoor albert verlinde alweer hartelijk lachen bij de beelden...
Is er een lijk danquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:42 schreef 5thencounter het volgende:
Zozo, dus Joran is gezakt voor de leugendector, hij heeft die moord dus wél gepleegd...
Bart beterweter....quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:45 schreef lies1958 het volgende:
nee niet weer op die stem van bart richten
nee, wel een bootquote:
binnen 2 weken op jewtube dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |