Heel dik aan zelfs wonen eigenlijk al sinds het einde van BB6 samen. Hebben samen ook een huis gekocht.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jeetje, dat is nog steeds aan!? Had ik niet verwacht.
Maar nog geen kindjes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef marky het volgende:
[..]
Heel dik aan zelfs wonen eigenlijk al sinds het einde van BB6. Hebben samen ook een huis gekocht.
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:44 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Yeps, grote bek op het internet vanachter een computertje maar in het echt komt er niets uit.
Danny zit er ook niet om het tegendeel te bewijzen. Volgens mij is hij gewoon benaderd door Bart om er even in te zitten en heel collegiaal stemde Danny daarmee in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzen![]()
Dat zei Priscella ook, en die vloog na een week niets gezegd te hebben uit BBquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik wil meedoen met een RLS en het tegendeel bewijzen![]()
Die wint Jeroen met de hakken over de sloot.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef Stranger het volgende:
Danny en Jeroen gaan een muurbloempjeswedstrijd houden.
Ja, ik heb al een paar keer mn scherm een beetje naar voor en achter gezet maar het helpt niksquote:
eentje uit de oude doosquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:47 schreef marky het volgende:
[..]
Millica van BB6 en vriendin van Jeroen winnaar van BB6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |