Dat snap ik echt niet...oke, het is wat minder "in office" humor en de situaties zijn allemaal wat creatiever en vreemder na een paar seizoenen, maar het type humor is echt hetzelfde gebleven imo.quote:Op zondag 20 september 2009 00:02 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Heb de eerste 1-3 seizoenen verschrikkelijk hard moeten lachen maar nu vind ik t gewoon kut
En dan Andy die in zijn eigen gerucht gelooft: "Michael, am I gay?"quote:Op zondag 20 september 2009 15:27 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Leuke aflevering trouwens. Tenenkrommend, dat einde met Micheal die wil vertellen welk gerucht waar was
Nou, het is wel erg jammer dat het nergens meer over gaat.quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:57 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan is het blijkbaar gewoon ECHT NIET je humor.
Dat is werken op een kantoor doorgaans ook.quote:Op zondag 20 september 2009 22:35 schreef Roi het volgende:
[..]
Nou, het is wel erg jammer dat het nergens meer over gaat.
Makers hebben waarschijnlijk ook jarenlang op kantoor gewerkt en alle flauwe grapjes opgeschreven.quote:Op zondag 20 september 2009 22:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Dat is werken op een kantoor doorgaans ook.
Uit spoiler-vrees ga ik het niet bekijken, maar dat hoofd van Dwight alleen alquote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef Ad_rem het volgende:
Zucht.. dacht net even dat nu al uitgezonden was maar is natuurlijk vannacht laat pas.
Of je gaat aan het werkquote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
![]()
Ik moet morgen op stage weer de hele dag proberen dit topic te vermijden, zo moeilijk
Hij is lui en werkt zwaar onder z'n niveau en heeft een bastaard verwekt.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:16 schreef Rudieh het volgende:
hopelijk niet teveel Jim & Pam morgen
god, wat haat ik die 2 characters..en Jim voorop...die gast is nog idealer dan de ideale schoonzoon
makes me wanna vomit
Nou ja, vergeleken met een "convicted rapist" zoals Tobyquote:Op donderdag 24 september 2009 22:09 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Hij is lui en werkt zwaar onder z'n niveau en heeft een bastaard verwekt.
ehuuhh ideale schoonzoon.
NO. NOOOOOOO. GOD NO. NOOOOOOOOOOOOOOO. NOOOOOOOOOOO.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Nou ja, vergeleken met een "convicted rapist" zoals Toby.
Haha geef dan ook het youtube filmpje erbij (of de desbetreffende ep). Prachtige scene was dat jaquote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
NO. NOOOOOOO. GOD NO. NOOOOOOOOOOOOOOO. NOOOOOOOOOOO.
......
NOOOOOOOO.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:39 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Haha geef dan ook het youtube filmpje erbij (of de desbetreffende ep). Prachtige scene was dat ja
Eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Rudieh het volgende:
wel godgodverdomme
ik maar hopen dat ze die kut-Jim eens uit de serie zouden schrijven en nu is ie gewoon co-manager samen met held Michael
en dan moet dat gedoe met de baby en bruiloft nog komen
BOOOORING
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alstu.
Zo, en nu S6E2 koekeloeren.
Idd, jammer dat ze meteen de conference-room uit gingen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Inderdaad, en nogmaals inderdaad. Desondanks vond ik deze aflevering wel beter dat die van vorige week.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Cousin kan beide zijn, zowel nicht als neef.quote:Op maandag 28 september 2009 11:23 schreef =HellFire= het volgende:
Cousin toch, da's toch niet niece?
Kijk, zo leer je nog eens wat dankzij The Office US. Michael Scott mag trots op me zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Felixa het volgende:
Cousins (mannelijk en vrouwelijk) zijn de kinderen van je ooms/tantes.
Nieces en nephews zijn de kinderen van jouw broers/zusters.
Trouwens: 8 oktober een dubbele aflevering!
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begintquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je even vertelt welke dat is, dan kunnen we meelachen
Die is idd geniaalquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begint
intens grappige scene!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Beauregard het volgende:
"Are you kidding? You look exactly alike".!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |