Eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Rudieh het volgende:
wel godgodverdomme
ik maar hopen dat ze die kut-Jim eens uit de serie zouden schrijven en nu is ie gewoon co-manager samen met held Michael
en dan moet dat gedoe met de baby en bruiloft nog komen
BOOOORING
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alstu.
Zo, en nu S6E2 koekeloeren.
Idd, jammer dat ze meteen de conference-room uit gingen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Inderdaad, en nogmaals inderdaad. Desondanks vond ik deze aflevering wel beter dat die van vorige week.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Cousin kan beide zijn, zowel nicht als neef.quote:Op maandag 28 september 2009 11:23 schreef =HellFire= het volgende:
Cousin toch, da's toch niet niece?
Kijk, zo leer je nog eens wat dankzij The Office US. Michael Scott mag trots op me zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Felixa het volgende:
Cousins (mannelijk en vrouwelijk) zijn de kinderen van je ooms/tantes.
Nieces en nephews zijn de kinderen van jouw broers/zusters.
Trouwens: 8 oktober een dubbele aflevering!
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begintquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je even vertelt welke dat is, dan kunnen we meelachen
Die is idd geniaalquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begint
intens grappige scene!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Beauregard het volgende:
"Are you kidding? You look exactly alike".!!11!!
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond 'm wel goed, ik zie ook graag de "gewone" afleveringen met echte kantoorproblemen, zonder overdreven gedoe.
Creed: "Hey, why haven't we ever..."quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:16 schreef TornadoDK het volgende:
Creed had ook weer een paar leuke momenten
Ze heet IRL Ellie Kemperquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:06 schreef Rudieh het volgende:
ik wil trouwens meer airtime voor Erin!
zij is cute
Ze zegt "my bag was there". En ja, dan eindigt het iddquote:Op zondag 4 oktober 2009 00:17 schreef Repeat het volgende:
Aflevering 2 eindigt gelijk nadat Angela zegt: my nag was there
Ah oké. Maar wat vind je dan verwonderlijk aan het einde?quote:
Een paar maanden later, maargoed: Ik heb hem geüpdatetquote:Op zaterdag 25 april 2009 19:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien moet er eens een sympathieke vrijwilliger de OP updaten, die is nu al een paar topics kapot (qua plaatjes).
quote:Op zondag 4 oktober 2009 00:35 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Een paar maanden later, maargoed: Ik heb hem geüpdatetAlle images werken nu en ook 7 ontbrekende topics in de 'vorige topics' lijst zijn toegevoegd.
Klinkt goed! Ik vond de vorige aflevering ook al grappig, dus dan moet deze helemaal top zijn! Hij wordt nu binnen gehaald.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 03:59 schreef Rudieh het volgende:
heb 'm net live gekeken en durf nu al te stellen dat dit de beste aflevering is van seizoen 6
bij de vorige aflevering hoefde ik niet 1x te glimlachen maar deze keer heb ik echt de ballen uit m'n broek gelachen
geniet ervan menschen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al hoeft er geen spoiler bij, omdat de aflevering al geweest is.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 14:10 schreef Mani89 het volgende:
dat shirt van dwight![]()
![]()
http://knowyourmeme.com/memes/three-wolf-moon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |