Eensquote:Op vrijdag 25 september 2009 21:13 schreef Rudieh het volgende:
wel godgodverdomme
ik maar hopen dat ze die kut-Jim eens uit de serie zouden schrijven en nu is ie gewoon co-manager samen met held Michael
en dan moet dat gedoe met de baby en bruiloft nog komen
BOOOORING
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Alstu.
Zo, en nu S6E2 koekeloeren.
Idd, jammer dat ze meteen de conference-room uit gingen.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Inderdaad, en nogmaals inderdaad. Desondanks vond ik deze aflevering wel beter dat die van vorige week.quote:Op zaterdag 26 september 2009 14:53 schreef Rudieh het volgende:
of Michael die als een soort paard van Troje die conference-room ingaat![]()
ik zat echt te schaterlachen maar ze hadden veel meer uit die scene kunnen halen
Cousin kan beide zijn, zowel nicht als neef.quote:Op maandag 28 september 2009 11:23 schreef =HellFire= het volgende:
Cousin toch, da's toch niet niece?
Kijk, zo leer je nog eens wat dankzij The Office US. Michael Scott mag trots op me zijn.quote:Op maandag 28 september 2009 11:35 schreef Felixa het volgende:
Cousins (mannelijk en vrouwelijk) zijn de kinderen van je ooms/tantes.
Nieces en nephews zijn de kinderen van jouw broers/zusters.
Trouwens: 8 oktober een dubbele aflevering!
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begintquote:Op maandag 28 september 2009 13:12 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je even vertelt welke dat is, dan kunnen we meelachen
Die is idd geniaalquote:Op maandag 28 september 2009 15:27 schreef Asgard het volgende:
[..]
Jim die als Dwight verkleed gaat en dan over Bears, beats en battlestar galactica begint
intens grappige scene!quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:53 schreef Beauregard het volgende:
"Are you kidding? You look exactly alike".!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |