abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:51:39 #126
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366578
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste:
* wetenschap, zoals natuurkunde
* in het verlengde van wetenschap bijna alle uitvindingen
* filosofie
* de natie-staat
* in het verlengde van de natie-staat bijna alle vormen van regeren
* gezondheidszorg
Houdt dat ook in dat iedereen die zich in de Westerse wereld bevind zich daaraan moet houden? Moet iedereen op zijn minst filosoof of arts zijn?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
  zaterdag 25 april 2009 @ 14:52:36 #127
138914 Slappy
ambtenaar
pi_68366588
Krijg steeds meer het idee dat Moslims hun homo gevoelens niet kunnen verbergen na dit soort gevallen.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_68366726
Zucht.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_68366764
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

wie zegt hier iets negatiefs over de rest van de groep dan? behalve dat de rest van de groep het wel ok lijkt te vinden zoals het nu gaat. ze voelen zich slachtoffer van een gemene samenleving terwijl ze meer kansen en mogelijkheden krijgen dan in welk ander land dan ook. soit.
S1nnerz...

En daar ga je weer met 'ze'. Ik ken een aantal Marokkanen / moslims die heel erg dankbaar zijn voor het goede leven dat ze hebben kunnen opbouwen in Nederland. Aan de hand van die ervaringen roep ik ook niet: 'ZE zijn allemaal heel erg dankbaar'. Dat roep ik niet omdat het gewoon niet waar is, net zoals jouw uitspraak 'ZE voelen zich slachtoffer...' niet waar is.

Waarom zou een hardwerkende Marokkaanse moslims uit Nederland zich in hemelsnaam moeten verantwoorden voor een doorgedraaide Afghaanse idioot die een vrouw stenigt. Ik vraag toch ook niet aan mijn aardige Nederlandse katholieke buurman om zich te verantwoorden voor een aantal Ierse katholieke priesters die kleine jongetjes hebben misbruikt.

Dat criminele Marokkanen, Turken, Surinamers en Antillianen keihard aangepakt moeten worden vind ik prima. Als je mij vraagt of ze het land uitgezet moeten worden dan zal ik waarschijnlijk ja zeggen. Ik pas er echter voor dat ik daden van het individu ga toeschrijven aan de gehele groep. Jammer genoeg zijn er mensen als S1nnerz die dat niet kunnen en daarmee absoluut niet helpen aan een oplossing. Jij hebt daar soms ook trekjes van, al val je af en toe nog wel mee.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2009 15:06:54 ]
  zaterdag 25 april 2009 @ 15:03:28 #130
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68366770
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:01 schreef DS4 het volgende:
Zucht.
Wat een poster wel niet teweeg kan brengen inderdaad.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68367117
die gast is gewoon een extreme Moslim, ik Israel heb je extreme Joden die krabben ook reclamebillboards waarop Bar Rafaeli met een glaswater stond afgebeeld..
Dus waar wil je eigenlijk naartoe..
pi_68367158
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:20 schreef kleefje het volgende:
die gast is gewoon een extreme Moslim, ik Israel heb je extreme Joden die krabben ook reclamebillboards waarop Bar Rafaeli met een glaswater stond afgebeeld..
Dus waar wil je eigenlijk naartoe..
Ah, om dan maar gelijk even de theorie van S1nnerz toe te passen:

joden _!
pi_68367278
Die gasten die uit de VS naar Nederland kwamen op op schiphol te protesteren tegen die doden van de vliegramp, dat waren zeker ook moslims? Nee Christenen.. dus waar wil je naar toe gaan..
pi_68367484
Het toont maar weer eens hoe lui die moslims en alle andere buitenlanders zijn. Er lopen daar in Oost tienduizenden moslims elke dag langs die posters verblind van haat tegen het westen, maar een vinger uitsteken om aan zo'n poster te krabben, ho maar, dat is maar eentje.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_68367843
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Je vergeet de belangrijkste:
* wetenschap, zoals natuurkunde
* in het verlengde van wetenschap bijna alle uitvindingen
* filosofie
* de natie-staat
* in het verlengde van de natie-staat bijna alle vormen van regeren
* gezondheidszorg
haha. Alsof de bovenstaande allemaal bij ons vandaan komt.

In de middeleeuwen hebben wij alle kennis verloren. Wij waren achterlijk en op alle gebieden onder ontwikkeld. Voor een groot deel kunnen we de arabieren dankbaar zijn dat zij ons uit de middeleeuwen hebben gehaald en kennis die bij ons verloren is gegaan weer opnieuw hebben geintroduceerd. Zonder de arabieren zat jij waarschijnlijk nog de achterste te krabben en af te vragen waarom het jeukt terwijl je vanaf de geboorte nog nooit hebt gewassen.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68368812
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 15:54 schreef kdijkstra het volgende:

[..]

haha. Alsof de bovenstaande allemaal bij ons vandaan komt.

In de middeleeuwen hebben wij alle kennis verloren. Wij waren achterlijk en op alle gebieden onder ontwikkeld. Voor een groot deel kunnen we de arabieren dankbaar zijn dat zij ons uit de middeleeuwen hebben gehaald en kennis die bij ons verloren is gegaan weer opnieuw hebben geintroduceerd. Zonder de arabieren zat jij waarschijnlijk nog de achterste te krabben en af te vragen waarom het jeukt terwijl je vanaf de geboorte nog nooit hebt gewassen.
Die kennis hebben de Arabieren uit het oosten van Azie gehaald tijdens hun plundertochten en handelstochten. Toen kwamen ze in aanraking met Oosterse wiskunde, astronomie, geneeskunst en dergelijke. Via de Arabieren is deze Oosterse kennis bij het Westen gekomen.
pi_68369068
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Die kennis hebben de Arabieren uit het oosten van Azie gehaald tijdens hun plundertochten en handelstochten. Toen kwamen ze in aanraking met Oosterse wiskunde, astronomie, geneeskunst en dergelijke. Via de Arabieren is deze Oosterse kennis bij het Westen gekomen.
Ten dele waar. Hoe verklaar je dat de oosterse medische wetenschap vooral geconcentreerd is op Yin en Yang (geen idee hoe je het schrijft) en dat die verhoudingen moeten kloppen. Ik dacht dat onze medische wetenschap toch wel iets anders in elkaar zit.

Een deel van die kennis hebben ze van anderen overgenomen maar een groot deel ook zelf ontwikkeld. Arabische astronomie en wiskunde was in die tijd toonaangevend. Verder zijn er ook heel bekende vindingen die we dagelijks gebruiken die van arabische origine is. Als ik iets simpel noem als een gitaar zal iedereen die wel herkennen en ook wel iets mee hebben. Alle snaarinstrumenten zijn voortgekomen uit arabische snaarinstrumenten.

Maar goed OT. Het is onzin om te denken dat 1 actie van 1 persoon representatief voor een hele groep. Generaliseren is het domste wat je kan doen en iemand die zich daarmee bezig houdt is eigenlijk nog veel slechter. Dan ook nog totale onzin verkondigen over wij zijn zo slim en zij zo dom is denk ik wel het toppunt. Vooral ook als die gegevens totaal niet gegrond zijn. Het is een zotte actie van 1 persoon en dat was het. Mogelijk dat Sapph het zelf gerelegeld heeft om zo nog meer publiciteit te krijgen. Dat vermoeden heb ik ook altijd gehad van de diefstal van de posters van Tatjana en Pamela.
Bendk: [url=http://forum.fok.nl/topic/1308080/7/25#70351740]
Iedereen die een hybride rijdt behoort tot de domme mensengroep...immers: waar komt de electriciteit vandaan, juist ja van centrales die massaal een enorme uitstoot hebben....
pi_68369944
Aanpakken voor de verrichte schade en bekeuren. Religieuze motivatie is geen goed excuus en de wet gaat op voor een ieder.
pi_68379321
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef Ronaldsen het volgende:
Maar goed ontopic: Mij zou zo'n billboard of poster niet eens opgevallen zijn als ik door de stad loop of in de auto rijd. Onvoorstelbaar dat mensen daar aanstoot aan nemen.
kan je nagaan hoe afgestompt je bent
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:19 schreef Ronaldsen het volgende:
De gemiddelde moslims denkt alleen in verschillende geloven dus vandaar, anders snappen ze het allemaal niet meer.
en jij denkt in stereotypen, anders snap jij het niet meer ?
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef S1nn3rz het volgende:
nou dan zijn we toch achertlijk, prima joh.
ik gedraag me tenminste. die moslims niet. die beroven oude vrouwtjes, verkrachten ze en pesten homo's weg. dan is een bushokje slopen inderdaad niks.
Een bushokje slopen is 'je gedragen' ? Zo'n oud vrouwtje gaat dood omdat ze in wind en regen moet gaan wachten, dat glas wordt nl niet meer vervangen na de zoveelste keer ( ietsje duurder dan zo'n stuk papier), en hoe dat met het respect voor vrouwen en homo's zit bij dat soort vandalen .. tja
pleased to meet you
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:51:12 #140
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_68380699
Ik heb het echt gehad met die fundi's.
pi_68380751
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 09:30 schreef vosss het volgende:
Pim had gelijk, het IS een achterlijke cultuur

Vrouwen mogen er niet sexy uit zien, maar moeten gewoon thuis blijven zitten, verstopt onder een burka en mogen niet met andere mannen praten en mogen geen tv kijken en onderwijs volgen.

Jaja, lekker dan, meneer Abdullah

Als ik Sapph was dan bracht ik hem alle kosten in rekening. Vuile kutmoslim!
Van mij ( ben ook een moslim) mogen vrouwen dragen wat ze willen.
JWZ.
  zaterdag 25 april 2009 @ 23:55:28 #142
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68380803
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Inderdaad, weg met die libertijnfundi's.
pi_68381237
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
precies .. laat die man lekker krabben, vervang de billboard en stuur hem de rekening .. zoals bij alle vandalen ..
pleased to meet you
  zondag 26 april 2009 @ 00:18:49 #144
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68381250
Zo zie je maar weer. Idioten genoeg in Nederland.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_68381292
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:18 schreef Lemmeb het volgende:
Zo zie je maar weer. Idioten genoeg in Nederland.
mwah, dat scheur-effect is op zich wel een stuk leuker dan die vage stickers
pleased to meet you
pi_68381304
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 14:24 schreef S1nn3rz het volgende:

[..]

zet anders die tv schotel ipv een turkse zender eens op opsporing verzocht en ziedaar. 90% van de misdrijven gepleegd door misselijke marokkanen en andere vieze moslimmannetjes.

fijn weekend verder.
Antilianen zijn ook van de partij.
  zondag 26 april 2009 @ 00:22:19 #147
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_68381308
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:21 schreef moussie het volgende:

[..]

mwah, dat scheur-effect is op zich wel een stuk leuker dan die vage stickers
Vage stickers?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
  zondag 26 april 2009 @ 00:24:25 #148
Profeta Pluriforma
pi_68381345
Het vernielen van andermans eigendom valt natuurlijk nooit goed te keuren. In die zin is deze moslim sowieso fout. Maar ja, ergens heeft hij wel een punt natuurlijk.
  zondag 26 april 2009 @ 00:24:52 #149
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_68381353
Ik maak me al langer niet druk meer om de mening van 'n funda moslim het is niet aan iedereen gegeven om het beste uit het leven te halen
ik zou nog vele verder kunnen gaan, maat daar gaat dit topic niet over... Ik weet wel dat er inferieur gepeupel op onzer aardkloot vertoeft
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
  zondag 26 april 2009 @ 00:27:53 #150
Profeta Pluriforma
pi_68381410
quote:
Op zondag 26 april 2009 00:24 schreef misteriks het volgende:
Ik maak me al langer niet druk meer om de mening van 'n funda moslim het is niet aan iedereen gegeven om het beste uit het leven te halen
ik zou nog vele verder kunnen gaan, maat daar gaat dit topic niet over... Ik weet wel dat er inferieur gepeupel op onzer aardkloot vertoeft
Dan is het maar fijn dat jij precies weet wat het beste is dat het leven te bieden heeft en dat er dan ook nog eens uit weet te halen. Hulde voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')