Ver-van-je-bed-show heeft minder impact op je eigen leven, en is dus minder interessant (volgens velen).quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef Bowlingbal het volgende:
Ga maar eens na wat de rest van het nieuws was, de dag dat dit topic begon. Daar is niets van over.
En waarom is een poster in een dorp dan wel interessant? Omdat het over moslims gaat. Verkiezingen in Zuid-Afrika? Totaal niet interessant, want: geen moslims.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:37 schreef Florian_ het volgende:
Meneer is het er niet mee eens dus moet het maar weg, triest.
[..]
Ver-van-je-bed-show heeft minder impact op je eigen leven, en is dus minder interessant (volgens velen).
Eh, dat probeerde ik te zeggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
En waarom is een poster in een dorp dan wel interessant? Omdat het over moslims gaat. Verkiezingen in Zuid-Afrika? Totaal niet interessant, want: geen moslims.
Maar als een moslim in Kaapstad een poster van de muur had gekrabbeld, was het ongetwijfeld wel nieuws geweest.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:35 schreef Neleos het volgende:
Hij probeerde natuurlijk met z'n blote nagels die slip en beha ook weg te krabben.
Ouwe geilbak.
Je moet eens kijken wat die pinguins kopen als ze over de winkelstraat lopen in bijv. Kuala Lumpur... sommige van die pinguins zou ik best eens willen zien in een nachtelijk avontuurtje vermoed ik zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:33 schreef eNaSnI het volgende:
Wat doet zo'n man dan in NL? Echt ingeburgerd is hij duidelijk niet.Wellicht bang dat zijn Burka dragende vrouw zelf stiekem zoiets aanschaft?
![]()
Dudequote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Scaurus het volgende:
Prachtige actie. Eindelijk staat er iemand op tegen de verloedering van de openbare ruimte.
Even afgezien van de manier waarop deze moslim gehoor geeft aan zijn ongenoegens met de poster, de ongenoegens zelf kan ik mij goed voorstellen. Nu maak ik mij persoonlijk er niet meer zo druk om. Maar ik kan mij wel degelijk voorstellen dat sommige mensen aanstoot nemen aan dergelijke afbeeldingen in de publieke ruimte.quote:
Of het 'normaal' is is nog maar de vraag .. jij mag met je hanenkam gewoon over straat toch ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef maniack28 het volgende:
Boeit niet hoe lang het geleden is, het is nu "normaal", het mag volgens de wet dus als je het er niet mee eens bent rot je maar op. Je snapt toch wat ik bedoel, dus loop niet zo te zeveren.
Daar heb ik zo'n lelijkequote:Op donderdag 30 april 2009 00:00 schreef moussie het volgende:
Daarnaast moet je je mi ook eens afvragen of dit soort optische prikkels niet zorgen voor gevaarlijke situaties in het verkeer .. je hoort je ogen op de weg te houden en dat is niet bepaald makkelijk met dit soort 'eye-catching' reclame
oeh, mooi verwoord. geniet je een beetje van je luxe leventje? zo ja, dan ben je de rechter en de beul in een persoon.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Ringo het volgende:
Mensen, mensen! Laten we de boel niet overdrijven. De Grote Baas van Sapph, de immer-intellectuele Rob Heilbron, het Licht onzer Beschaving, heeft in zijn rijke rijke leven eigenlijk maar één doel nagestreefd: zoveel mogelijk publiciteit maken voor de producten waarmee hij zijn heilige centen verdient. Linksom, rechtsom, positief of negatief; het maakt de goeie man geen ene spreekwoordelijke donder uit.
Met andere woorden: het is een provocateur pur sang. Een radicaal-commercieel denker.
Het is al erg genoeg dat wij moeten tolereren dat onze publieke ruimte wordt gegijzeld door deze parvenu's en hun geestdodende visuele terreur. Laat staan dat het ons verboden zou worden tegen deze terreur in verweer te gaan.
Ja maar hij heb er toch voor betaald? -- alsof de wereld een hoer is die het reclamegilde ongestraft mag verkrachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |