Wel als we een maand eerder langs het winkeltje lopen en zei helemaal gaat van "Ooooh, wat mooi!"quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:17 schreef GoeRoe86 het volgende:
tweedehands kleren als verjaardagscadeau geven? Seriously?
Of bij je lokale omaquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:55 schreef wendytje het volgende:
je kunt hem ook bij een goede naaizaak laten vermaken
Dus hij heeft (volgens jou) iets te koop en jij zet het in vraag?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ff de [TK] tags erbij gezet en in het juiste sub gedeelte (vraag) geplaatst, volgende keer zelf doen oke
Hij ZOEKT een jurkje een maatje kleiner.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hij ZOEKT een jurkje een maatje kleiner.
Jongens is de op chinees ofzo? Heb medelijden met de TS
geen V&A materiaal dus, dit zorgt alleen maar voor verwarring.quote:Dus hopelijk weet een van jullie waar je aan kleding van Ambira kan komen zodat ik alsnog op zoek kan naar dat jurkje in een andere maat
Oh, GEZ bestaat niet meer?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
[..]
geen V&A materiaal dus, dit zorgt alleen maar voor verwarring.
zoeken naar een winkel waar iets verkrijgbaar is, dat is meer GC materiaal.quote:
Je bent nu alleen nog de bezitter van de zaak (wetgeving), eigenaar kan zijn spullen nog steeds opeisen aangezien je op de hoogte was van het feit dat iemand zijn eigendom na 7 maanden (nog) niet heeft opgehaald, dan wel kon weten dat de zaak aan een ander toebehoort.quote:Op zaterdag 25 april 2009 07:06 schreef Ugjerke het volgende:
Goedemorgen, ik hoop dat een van de dames hier bekend is met het kleding merk Ambira. Ik heb voor een vriendin van mij een tweedehands jurkje gekocht. Ze zag deze eerder een keer bij een reparatiewinkel hangen en na lang genoeg wachten heb ik deze voor haar kunnen kopen. (Eigenaar had het jurkje 6 maanden lang niet opgehaald, ondertussen 7 dus ik mocht het jurkje meenemen) Was een hartstikke mooi verjaardagscadeau waar ze ook heel blij mee was. Alleen helaas, het jurkje is een maat te groot. Dus die gaat weer terug naar het winkeltje, maar daar hebben ze natuurlijk niet hetzelfde jurkje in een maat kleiner. Dus hopelijk weet een van jullie waar je aan kleding van Ambira kan komen zodat ik alsnog op zoek kan naar dat jurkje in een andere maat. Als jullie willen kan ik vanmiddag wel even een fotootje van het jurkje maken en deze uploaden. Het was een zwart/wit geruit jurkje.
Edit: Volgens mij is het ambika, ik zal een foto posten vanmiddag. Misschien heeft iemand die ergens gezien
Joh.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je bent nu alleen nog de bezitter van de zaak (wetgeving), eigenaar kan zijn spullen nog steeds opeisen aangezien je op de hoogte was van het feit dat iemand zijn eigendom na 7 maanden (nog) niet heeft opgehaald.
Dankjewel! Ik ga maandag even bellen, misschien heb ik geluk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:39 schreef Étoile het volgende:
Op marktplaats/ebay e.d. wordt wel wat aangeboden van Ambika.
En dit is het telefoonnummer van Ambika B.V. 020-4082790, zij kunnen je vast aan verkoopadressen in je regio helpen.
Ik denk alleen wel dat, aangezien het jurkje al zo lang hing, de kans klein is dat hij nu nog in de collectie zit. Is het geen optie om het jurkje naar een kledingmaker te brengen en te laten verkleinen?
En anders is dit misschien een oplossingquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef Greys het volgende:
Ja joh, gewoon laten vermaken/innemen! Dat kan vast prima!
Omdat ik iets zoek, misschien heeft iemand hier zo'n jurkje die diegene wil verkopen?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |