Neem der dan mee voor mij!quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:44 schreef Ang3l het volgende:
Sooooooooooooooow, ik had echt zo'n dikke vettte sjans met een vrouw vanavond. Ze wilde echt met me mee naar huis ookNo thanks honey!
lijkt me eigenlijk wel een mooie grap die je uit kan halen. der mee nemen en bij je deur zeggen dat het niks gaat wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:44 schreef Ang3l het volgende:
Sooooooooooooooow, ik had echt zo'n dikke vettte sjans met een vrouw vanavond. Ze wilde echt met me mee naar huis ookNo thanks honey!
Anders voor mij.. djiezz angel.. learn how to share!quote:
tvpquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
waarom heb ik de neiging om alsnog een tvp post te doen als ik al wat anders gezegd heb
Ja, goed he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:15 schreef djayzz het volgende:
De tering, jullie kunnen lullen zeg, gewoon anderhalf topic vanacht!
Blijdorp, here she comes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin
Eerst nog kinderen uit bed schoppen, ik snap dat niet, als wij iets leuks gingen doen, was ik om 6 uur altij al klaarwakker
Maar goed, wel fijn dat zij dat niet hebben
Omdat je nog niet wakker bent?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
waarom heb ik de neiging om alsnog een tvp post te doen als ik al wat anders gezegd heb
quote:
En waarom dacht ik nu dat dit over mij ging, icm een meet? Ook wakker worden dromert..quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Anders voor mij.. djiezz angel.. learn how to share!
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom dacht ik nu dat dit over mij ging, icm een meet? Ook wakker worden dromert..
Ja en dan de ochtendploeg in de steek laten met een ratelend f5 knopje...quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed he?
En ik ben ook alweer een uur wakker. Dadelijk toch maar ff weer wat gaan slapen anders wordt het niet veel vandaag.
Snuit houdt van snuitjes zoals je weet, dus ik neem de bovenkant!quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.
Welke helft wil jij snuit?
Goodmorning!
zou het bij wishful thinking blijven, of zou het een self fulfilling prophecy worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.
Welke helft wil jij snuit?
Goodmorning!
Ik geef MNR groot gelijk. Als ik de kans had, kroop ik ook terug mijn bed inquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja en dan de ochtendploeg in de steek laten met een ratelend f5 knopje...![]()
* DR34M3R ziet beelden voor zich van snuit en zbbrox in de weer met een kettingzaag..quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snuit houdt van snuitjes zoals je weet, dus ik neem de bovenkant!
Goedemorgen Airquote:
Hoi!quote:
Doei!quote:
Dus zbbrox tussen je benen en ik zoenen met jou lijkt je niets?! hmmmmmkeeequote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R ziet beelden voor zich van snuit en zbbrox in de weer met een kettingzaag..
Zo hoeft het geen self fulfilling prophecy te worden hoor.![]()
[..]
Goedemorgen Air
Waarom doet deze post mij nou denken aan dat ik nog moet ontbijten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dus zbbrox tussen je benen en ik zoenen met jou lijkt je niets?! hmmmmmkeee
Ontbijt jij met mosselen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom doet deze post mij nou denken aan dat ik nog moet ontbijten?
Nee, soms wel met rosbief.quote:
Dierentuin?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin
Eerst nog kinderen uit bed schoppen, ik snap dat niet, als wij iets leuks gingen doen, was ik om 6 uur altij al klaarwakker
Maar goed, wel fijn dat zij dat niet hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed he?
En ik ben ook alweer een uur wakker. Dadelijk toch maar ff weer wat gaan slapen anders wordt het niet veel vandaag.
Nu ben ik klaar met douchen. Nog even verder aankleden. En nee, ik geef geen antwoord. Iets over zwijgen en goud en zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent al klaar met douchen! geef eens antwoord!![]()
Het feit dat je niet resoluut met 'nee' antwoord impliceert dat je er blijkbaar niet geheel afwijzend tegenover staat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
Nu ben ik klaar met douchen. Nog even verder aankleden. En nee, ik geef geen antwoord. Iets over zwijgen en goud en zo.
Ik ben nooit wakker dus dat scheeltquote:
Of dat ik zo lief ben om ze niet te willen kwetsen met mijn antwoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je niet resoluut met 'nee' antwoord impliceert dat je er blijkbaar niet geheel afwijzend tegenover staat.
Dat wordt nog spannend vanmiddag dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben nooit wakker dus dat scheelt
Heb er zin an!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat wordt nog spannend vanmiddag dan.
Heb je er al zin in?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er zin an!
kunnen jullie allemaal een zachte knuffel van Kz krijgen
Daarmee zou je voorbij gaan aan één van de doelen waarom vrouwen zijn geschapen, namelijk het kwetsen van mannen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
Of dat ik zo lief ben om ze niet te willen kwetsen met mijn antwoord
En terechtquote:
doe veel meer dingen met je dan dansen alleen als je dat wiltquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Dansen jullie met me mee?!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
en van waar deze vrolijkheid noukje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
That's the spiritquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Eigenlijk ben ik hartstikke brak! Maar tóch vrolijk!
komt omdat ze mij weer zietquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er zin an!
kunnen jullie allemaal een zachte knuffel van Kz krijgen
quote:
Dan doen we een rustig dansje toch.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Eigenlijk ben ik hartstikke brak! Maar tóch vrolijk!
de link posten is genoegquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
Hoe doe je dat om zo'n youtube filmpje te plaatsen?
1 |
Ik heb gisteren gehoord dat zij in het echt heel saai isquote:
ben niet zo van de dj'squote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
ga liever voor dit rustig nummer
mooiste nummer van tiesto imho
En wiens mening was dat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren gehoord dat zij in het echt heel saai is
Ik dacht omdat ze mij gaat zien.. Niet dusquote:
Bij vrienden teveel bier drinken does the trickquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo brak?
Ik niet, ik ben intussen wakker, vrolijk, en ga lekker aan de slag hier
Balkondeuren open, muziek hard... O shit. Moet nog boodschappen halen.
* sprint naar de overkant
Ik ben niet brak, ik ben gisteren om 12 uur naar bed gegaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:46 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe komen jullie allemaal zo brak?
Ik niet, ik ben intussen wakker, vrolijk, en ga lekker aan de slag hier
Balkondeuren open, muziek hard... O shit. Moet nog boodschappen halen.
* sprint naar de overkant
Ik ook! maar om 9uur wakker worden is voor mijn dan alsnog te vroeg hahaquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik ben niet brak, ik ben gisteren om 12 uur naar bed gegaan
De mening van een vriend van mij, DJ, die haar gisteren in de studio hadquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
En wiens mening was dat?
Ik zou het niet weten, maar dat nummer is relaxed.
*geeft hand aan Ludootje*quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:
heb ik de kids niet hier wordt ik wel wakker gebeld door vriendinnetjes van ze
Tijgertjequote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef Duimelot het volgende:heb ik de kids niet hier wordt ik wel wakker gebeld door vriendinnetjes van ze
Nog wat leuks gedaan gisteren?quote:
Oh, maar ik ben geen standaard vrouw. Ik wil alleen maar lief zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarmee zou je voorbij gaan aan één van de doelen waarom vrouwen zijn geschapen, namelijk het kwetsen van mannen.
Herkenbaar..quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Oh, maar ik ben geen standaard vrouw. Ik wil alleen maar lief zijn.
Als ik iemand pijn doe, doe ik mezelf pijn. Het zit niet in me. Soms moet het, maar nooit met plezier
Ik dacht dat jij met de auto ging?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:05 schreef Nouk84 het volgende:
Oeps, maar eens gaan douchen, moet over max 45 min weg! KZ, je hoort het wel als ik te laat ben, moet ook nog een strippenkaart kopen![]()
4 strippen is het naar Scheveningen toch?
Bij vrienden langs geweest. Wat gepokerd en een biertje gedronken. Werd nogal bruut afgebroken door een telefoontje van een ex van 1 van mijn vrienden dat hij vroeg uit de veren moest om zijn dochtertje ophalen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
niets bijzonders, op bezoek geweest ergens
jij?
Iemand aan het lijntje houden omdat je hem / haar anders pijn doet kan anders ook ten koste gaan van jezelf. Hoe kijk je daar tegen aan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
Als ik iemand pijn doe, doe ik mezelf pijn. Het zit niet in me. Soms moet het, maar nooit met plezier
ah relaxed alleen t einde dus nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:13 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Bij vrienden langs geweest. Wat gepokerd en een biertje gedronken. Werd nogal bruut afgebroken door een telefoontje van een ex van 1 van mijn vrienden dat hij vroeg uit de veren moest om zijn dochtertje ophalen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah relaxed alleen t einde dus niet
en vandaag nog leuke plannen?
O!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Werkzaamheden tussen Utrecht en Woerden... Of bus of via Schiphol + 15 - 60 min vertraging
dalijk ff shoppenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad
Neuh, geen plannen voor de rest van het weekend. Ik zie wel, ze bellen vanzelf wel
Jij nog een leuke planning?
Is goed. Zal Schiphol worden gok ik.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doen we gewoon rond vijf voor twaalf op CS afspreken en daar zien wat het makkelijkst is?
Of dat idd. Ok, dan ga ik nu richting station, heb geen zin om te fietsen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:23 schreef Q. het volgende:
Ludo:
11:58 Utrecht Centraal 5a Schiphol Intercity (NS)
12:29 Schiphol 4
12:43 Schiphol 5-6 Leiden Centraal Intercity (NS)
13:14 Den Haag HS 4
Shoppenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dalijk ff shoppen![]()
vanavond komt en vriend langs
en hopelijk morgen UITSLAPEN
Zie ik je zo daar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of dat idd. Ok, dan ga ik nu richting station, heb geen zin om te fietsen.
Dat valt onder de noemer "soms moet het". Ik ben niet voor niets gescheidenquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iemand aan het lijntje houden omdat je hem / haar anders pijn doet kan anders ook ten koste gaan van jezelf. Hoe kijk je daar tegen aan?
die staat altijd op stilquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
ShoppenVorige week nog gedaan
Gezellig dus! En vanavond je telefoon uitzetten dus
Hehehe, ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja en dan de ochtendploeg in de steek laten met een ratelend f5 knopje...![]()
Vanavond dus de stekker eruitquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die staat altijd op stil
nee de voordeurbel moet uit
Ja, echt wel!quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:46 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het was ook bewondering.![]()
Nog lekker geslapen dan?
Zoals gewoonlijk door de kat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:47 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, echt wel!
Hoezo was jij al zo vroeg op dan?
Hahaha, dat is waarquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk door de kat.![]()
En jij?
whehehe.. ik werd zelf om 8 uur wakker gesms't met koffie, broodjes enquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha, dat is waar
Ik werd gewoon wakker. Denk gewoon bioritme
Ja, dat was ik wel van plan, maar gisteren beetje laat geworden en nu naar Scheveningen is ook weer zo'n tijd rijden. Daarnaast werd ik wakker net en het eerste aan wie ik dacht was mijn vriendinnetje hier in Eindhoven. Die heb ik al een tijd niet gesproken en daar wil ik vandaag eens langsgaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:59 schreef DR34M3R het volgende:
Hey MNR< moet jij niet naar Scheveningen?
Awwwwwwwquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. ik werd zelf om 8 uur wakker gesms't met koffie, broodjes en
Anderhalf uur, dan ben je er. Valt reuze mee hoor. Maar bij een vriendin langs is ook leuk, zeker als je elkaar al een tijdje niet gesproken hebtquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, dat was ik wel van plan, maar gisteren beetje laat geworden en nu naar Scheveningen is ook weer zo'n tijd rijden. Daarnaast werd ik wakker net en het eerste aan wie ik dacht was mijn vriendinnetje hier in Eindhoven. Die heb ik al een tijd niet gesproken en daar wil ik vandaag eens langsgaan
Zal Qtie zo eens sms'en
Het blijft Scheveningen natuurlijk...quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
Anderhalf uur, dan ben je er. Valt reuze mee hoor. Maar bij een vriendin langs is ook leuk, zeker als je elkaar al een tijdje niet gesproken hebt
Oh, geen crimineeltjes gezien vorige week hoorquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft Scheveningen natuurlijk...
Eens kijken of ik morgen met haar af kan spreken. Heb Q. net gesmstquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Anderhalf uur, dan ben je er. Valt reuze mee hoor. Maar bij een vriendin langs is ook leuk, zeker als je elkaar al een tijdje niet gesproken hebt
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het blijft Scheveningen natuurlijk...
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga de kindjes ophalen, en dan gaan we vissen. Tas met boorjes en drinken ingepakt, boekje voor mams.. Ik kom mijn tijd wel door
Dat komt wel weer op de echt zomerse dagen!quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:07 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, geen crimineeltjes gezien vorige week hoor
een dj.. daar heb je het alquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De mening van een vriend van mij, DJ, die haar gisteren in de studio had
Die heb ik maar mooi even mee in huis genomen.quote:
Een beetje pijn kan wel eens fijn zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hehe, ik nog nietquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
Iedereen zit zeker lekker op het strand nu..
You get what you give.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. ik werd zelf om 8 uur wakker gesms't met koffie, broodjes en
Het is niet echt zonnig en het waait behoorlijk in Den Haag. misschien doet dat je een beetje goed?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
Pakketje waarvoor ik thuis moet zijn. Bezorgers zijn het Kwaad. Ze komen tussen 1300 en 1600.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ik nog niet(en open net pas browser)
Waarom ga je ook niet gewoon mee?
Hmmm... je kunt ook gewoon gaan en dat pakketje een ander keer ophalen? Of... je kunt iemand anders vragen het pakketje voor je aan te nemen? (met een briefje voor de postbode?).quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:06 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Pakketje waarvoor ik thuis moet zijn. Bezorgers zijn het Kwaad. Ze komen tussen 1300 en 1600.
Nu loop ik een knuffel van kz mis.
Ik ook niet. Zo wel auto wassen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:01 schreef zbbrox het volgende:
Nou gaan zelfs jullie heen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
En ik zie dat je in Oirschot woont dus ik kan je nog oppikken onderweg ook. Scheelt je weer bezine/trein kosten
Narp!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Hmmm... je kunt ook gewoon gaan en dat pakketje een ander keer ophalen? Of... je kunt iemand anders vragen het pakketje voor je aan te nemen? (met een briefje voor de postbode?).
Hehe, ja sorry meid, Groningen is een béétje te ver omquote:
En in Ierland regent het krijg ik net door per sms.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is niet echt zonnig en het waait behoorlijk in Den Haag. misschien doet dat je een beetje goed?
Dat is mij ook net te ver.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehe, ja sorry meid, Groningen is een béétje te ver om
Maar je kunt ook altijd nog op eigen occasion komen. Toch?
Ik probeer je alleen maar een beetje op te peppen...quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:13 schreef zbbrox het volgende:
Maartoch.. een beetje sunshine en good vibrations.. dan heeft die wind ook wel zn charme.
Aha dan stel ik even het volgende scenario voor: de postbode staat binnen nu en een uur voor de deur en jij hebt je pakketje. Wat dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:12 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Narp!
Komt niet van de reguliere postbode. Moet me ook legitimeren. En had dinsdag al de afspraak gemaakt.
Ik ga maar eens sympathie slurpen per sms.Dreamer van dr leesritme afhelpen.
quote:
Que? Jij gaat nog wel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:10 schreef MNR het volgende:
En ik zie dat je in Oirschot woont dus ik kan je nog oppikken onderweg ook. Scheelt je weer bezine/trein kosten
Beter dan daarna pas toch?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:18 schreef zbbrox het volgende:
[..]
![]()
Dacht ik ook te doen na het sporten vanochtend. Even tanken en een basic wash. Stond ook geen hond.. parkeren.. tankdop er af... ennnn toen ongeveer kwam het besef dat ik nooit een porto mee heb als ik ga sporten.
Dus ik kon naar huis.
Liet ook nog een kom soep donderen. Hm over bezigheidstherapie gesproken. Die foto kan ik best wel even van mn foon halen en posten.
Je ontwijkt mijn vraagquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Que? Jij gaat nog wel?
Tijd is eigenlijk niet belangrijk. Een nachtelijk ritje cruising is ook leuk naar het strand enzo.
Maar ik zou wel meelappen hoor in de kosten.
Alleen er valt geen pijl op de pakketdienst te trekken dus laat je door mij niet tegenhouden. MNRMNR!
Hm.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Aha dan stel ik even het volgende scenario voor: de postbode staat binnen nu en een uur voor de deur en jij hebt je pakketje. Wat dan?
Ja, ik daag het lot gewoon even uit (en ik zit hier ook nog lekker te relaxen half wetende wat ik ga doen, hehe).
Ja!quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:26 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Hm.
Zal ik een reistas klaar zetten just in case?
*jawdrop*quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Je ontwijkt mijn vraag
Tegen zoveel weerstand kan ik zelfs niet op![]()
(ik zou als ik jou was deze kans maar grijpen want ik bied dit normaal gesproken nooit aan dus misschien is dit wel even precies wat je nu moet doen! En dat is geen geintje)
* zbbrox wiebelt panisch heen en weer, niet wetende waar te beginnen met handelenquote:
Omgekeilde kom soep in de magnetron.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Beter dan daarna pas toch?
Wat voor foto?
Ik hou het allemaal niet bij maar iig ik, dawg en ludootje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:29 schreef RealZeus het volgende:
Oh, vandaag kom ik niet, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen.
9 mei ben ik er uiteraard wel. Wie komen er dan allemaal eigenlijk?
___________________________________ <-- MNR laat er geen gras over groeienquote:
Had me voorgenomen te gaan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:29 schreef RealZeus het volgende:
Oh, vandaag kom ik niet, maar dat hadden jullie waarschijnlijk al begrepen.
9 mei ben ik er uiteraard wel. Wie komen er dan allemaal eigenlijk?
MNR gaat nu vooral even boodschappen doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
___________________________________ <-- MNR laat er geen gras over groeien
Ik zie die meet al weer helemaal in het water flikkeren.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef Tally het volgende:
Als ik ga 9 mei is het niet naar de Singles meetIk heb dan ook een andere meet ergens in Utrecht
quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef liefie_ het volgende:
Ik ben idd een beetje laat
maar ik had uit geslapen zonder wekker te zetten
O ja want ik kom niet dan is het een mislukte meetquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie die meet al weer helemaal in het water flikkeren.
Oh, en even spammen
B.quote:
ja maar normaal zet ik hem toch zo rond half 12 want anders had ik net zo goed pas over een uur wakker kunnen wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]Dat is ook de intentie van uitslapen? Dat je de wekker vooral niet zet?
Dat niet zo direct, maar de één na de ander roept alweer:"Ik kom niet."quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want ik kom niet dan is het een mislukte meet
[..]
Dat zal best, maar geen zon hierquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
je woont bij me om de hoek dus dat lijkt me onwaarschijnlijk!
Je kan ook gewoon deze kant op komenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar geen zon hierStuur die zon 's mijn kant op zeg!
Wat een responsquote:Op zaterdag 25 april 2009 13:54 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja want ik kom niet dan is het een mislukte meet
[..]
B.moppie
Lekkertje
Liefje
![]()
Ik welquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:12 schreef liefie_ het volgende:
zal ik ff
ik weet niet over welke meet het gaat, maar ik kom niet
zo
Ik ook.quote:
Hoi stuk!quote:
Dat klinkt heeerlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi stuk!
Kom je lekker in de zon liggen hier?
Zeg Belsje, waarom zit jij nog niet richting Scheveningen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi stuk!
Kom je lekker in de zon liggen hier?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat klinkt heeerlijk
maar ik heb het druk
Ik ben niet gegaan omdat ik 9 mei al genoeg vind en er op de site van het knmi 50% kans op regen werd voorspeldquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeg Belsje, waarom zit jij nog niet richting Scheveningen?
Owquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet gegaan omdat ik 9 mei al genoeg vind en er op de site van het knmi 50% kans op regen werd voorspeld
Ok, tot dan danquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
als het goed is heb ik straks mijn auto weer voor de deur staan, dan ja
Nou, dan gaan we in de Stairway zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:14 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik mag het niet jinxen, maar je zal zien dat het ontiegelijk bagger weer is die dag.
Mama gaat er maandag heen voor 4 dagen om het eea te regelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow![]()
Nou gelukkig heb ik mijn paraplu in de kofferbak liggen
Hoest met oma?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mama gaat er maandag heen voor 4 dagen om het eea te regelen
Hallo, hier is alles goed!quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:20 schreef MNR het volgende:
Hey rival. Hoe maak je het?
Heb je ook zin om vandaag naar Scheveningen te gaan?
Isse goed... Ehm... Doe 'k wel even via MSN andersquote:
ook een strak planquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Isse goed... Ehm... Doe 'k wel even via MSN anders
je zal et met mij moeten doenquote:Op zaterdag 25 april 2009 14:59 schreef Duimelot het volgende:
zoooooooooooo ik heb lekker alle winkels van binnen bekeken en teveel geld uitgegeven
en wat nu, hier is natuurlijk niets te beleven iedereen ligt op t strand....
een broek een shirtje, schoenen en een jasquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is feit!
Heb je wat leuks gekocht?
Ik ook!quote:
Niks-doen-dagen zijn ok!quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:10 schreef liefie_ het volgende:
Nou dat shoppen komt er vandaag ook niet meer van
het is geen niks doen dag!quote:
aha, 2 warenhuizen leegekocht dusquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
een broek een shirtje, schoenen en een jas
kleren voor de kids en wat verzorgingsprducten
geen warenhuis gezienquote:
quote:
je hebt nog evenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het is geen niks doen dag!
dat was gister, toen had ik eigenlijk al moeten shoppen
zucht
ja maar ik moet zo eerst een fiets gaan kopen, en daar moet ik heen lopen en dat is redelijk een stuk lopenquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je hebt nog even
wat speciaals nodig of gewoon zomaar?
sja nee dan wordt t ook kortdag en de fiets gaat voor hequote:Op zaterdag 25 april 2009 15:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar ik moet zo eerst een fiets gaan kopen, en daar moet ik heen lopen en dat is redelijk een stuk lopen
en dat is ook super slecht voor mn been en dan kan ik daarna niet meer winkelen omdat dat te veel lopen op een dag is (lang verhaal maar ik mag niet veel lopen, erg irritant, meestal valt het wel mee maar ik heb deze week veel te veel gelopen omdat ik dus geen fiets heb)
Ik moet schoentjes voor onder mn jurkje, en 2 kadotjes voor mensen
een handtasje, make up, een legging
en ik moet nodig nodig mn snor laten harsen
ik hars ook al sins mn 12 of zoquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja nee dan wordt t ook kortdag en de fiets gaat voor he
de kadotjes kunnen ook een andere dag nog en zijn niet voor vanavond?![]()
aiaiai harsen, toen ik nog kind was (jaar of 12) heeft mijn moeder dat es bij mij gedaan maar dat ging niet goed, heb een paar weken met een korst boven mn lippen gelopenwas zoooooooo zielig voor me he
sindsdien durf ik dat niet meer aan
'quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik hars ook al sins mn 12 of zo
vaak doe ik het zelf maar het is allemaal voor een bepaald feest edus ik dacht laat ik weer eens naar de schoonheidsspecialist gaan
maar net gebelt en ze zitten vol, moet ik nog opzoek naar een andere ook
en een kadotje voor vanavond maar die had ik er niet eens bij gedaandaar vind ik wel wat op
euh nee dan mis je een beetje het doel van het laten harsen om er net weer wat leuker uit te zienquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:35 schreef liefie_ het volgende:
hmmm eens in de 6 weken of zo?
Ik wilde het vrijdag laten doen, en toen hadden ze ook nog ruimte voor een afspraak
maar vriendje was weer eens wat vergeten, zn moeder is jarig dus ik ben zaterdag pas weer hier, en dan is dat feest en ik ga niet met een rode bovenlip rondlopen
iddquote:Op zaterdag 25 april 2009 15:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh nee dan mis je een beetje het doel van het laten harsen om er net weer wat leuker uit te zien
quote:Op zaterdag 25 april 2009 15:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
vriendje trouwens: dan scheer je het toch een keer![]()
naja komt goed komt goed
Ik moet steeds overgevenquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:26 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Griep? Of ben je naar Mexico geweest.
Die maag van jou, dat is toch wat he? Beterschap engel.quote:Op zaterdag 25 april 2009 16:39 schreef Ang3l het volgende:
Nou viel wel mee. Ok, laat... was half 5 dat wel. En had gedronken, maar niet echt enorm veel of zo. Heb ook geen hoofdpijn of iets anders, alleen overgeven.
Is goed hier mup! weer even wat aan mijn kleurtje gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:55 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, er zijn nog mensen die niet in scheveningen zitten zie ik
Hoe is het hier?
Hey, jij bent er! Was het op het water net zo lekker als aan het water?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is goed hier mup! weer even wat aan mijn kleurtje gedaan
Het was heeeeeerlijk!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hey, jij bent er! Was het op het water net zo lekker als aan het water?
quote:
*Visualiseertquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het was heeeeeerlijk!
alleen de helft van de dag aan het klussen geweest... de motor had een beetje kuren
2 mannen met ontbloot bovenlichaam met smeer vegen over hun gezicht een beetje aan het rommelen met gereedschap in een speedbootje aan het waterquote:
2!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
2 mannen met ontbloot bovenlichaam met smeer vegen over hun gezicht een beetje aan het rommelen met gereedschap in een speedbootje aan het water
Niet geweest, jij hebt me niet mee gevraagdquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:16 schreef liefie_ het volgende:
Hoe was het friso feest?
Ik heb je al een keer of twintig meegevraagd, maar je wil nooit!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Niet geweest, jij hebt me niet mee gevraagd
Ik heb geen idee, ik was er ook niet deze maandquote:
Hoi auto! Waarom zit jij niet aan het strand?quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef Rauw. het volgende:
Kutdag, vanmorgen zou m'n cabrio naar de cabriodokter gaan, eerst mol ik per ongeluk de autoambulance, vervolgens willen we de cabrio aan de praat maken en hij doet geen hol meer....
Dus change of plans, er gaat een andere auto komen
Jij hebt me nog nooit echt naar een friso mee gevraagd!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb je al een keer of twintig meegevraagd, maar je wil nooit!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt me nog nooit echt naar een friso mee gevraagd!
Omdat dit soort dingen vaak op het laatste moment worden besproken & ik op zaterdag altijd werkquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoi auto! Waarom zit jij niet aan het strand?
Nee, deze maand waren de kindjes bij mij tijdens friso. En dan ga ik niet stappen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:25 schreef liefie_ het volgende:
ow ik dacht dat je met angel mee zou gaan dreamer
hmmm ik heb een site gevonden met briljante schoenen
maar ze zijn vintage
ik weet niet hoe happy ik daar over ben
Ik deed even iets te ruig, en normaal kan staal dat wel hebben, deze keer blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awww... *knuffel*
Waarom heb je de autoambulance gemold? Wilde je niet dat hij je cabriootje meenam?
29 mei nog niets geloof ik, dat weekend ervoor zit ik in italie, dat wel!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zie dat 29 mei in een even week valt!
Maar wedden dat jij dan alweer wat anders hebt.
Lekker...quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb gewoon liggen slapen in de zongelukkig verbrand ik nooit.
Nou ja, ik ben blij dat je hier bent iigquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Omdat dit soort dingen vaak op het laatste moment worden besproken & ik op zaterdag altijd werk
Ik ook niet (ja, heel soms, aan het water. Maar alleen als de zon dan echt fel schijnt, en ik nog geen of weinig zon gezien heb). Ik verkleur ook nauwelijks echterquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:26 schreef Belsezar het volgende:
Ik heb gewoon liggen slapen in de zongelukkig verbrand ik nooit.
Dat is ook leuk om te horenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben blij dat je hier bent iig
heyquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:29 schreef robbolo het volgende:
Hallo allemaal!
Ik verveel me te pletter en de zon is weg
Tof! Het is dan wel in de kleine zaal zie ik. Grote zaal is leuker, zeker de eerste keer.. Maar ik ga het in mijn achterhoofd houden, wie weet. Maar in juni zijn ze dan ook bij paps!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
29 mei nog niets geloof ik, dat weekend ervoor zit ik in italie, dat wel!
LOLquote:
quote:
Nou, wat let jullie dan?quote:
Mijn kleurtje blijft heel langquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lekker...![]()
Mijn kleurtje is weer weg
Italiëquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
29 mei nog niets geloof ik, dat weekend ervoor zit ik in italie, dat wel!
Nee, geen last van. Heb je de verkeerde layout misschien?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zo
Mijn quickquote knop doet t trouwens niet meerMeer mensen hier last van?
* jaloersquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mijn kleurtje blijft heel lang
Ik heb zelfs nog kleur van Brazilie 2 maanden terug. En ik word heel snel bruin. Uurtje zon en ik ben bruin
Jij kunt daar heel goed zelf voor zorgen volgens mijquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Loop je nu dames aan iemand anders te koppelen dan aan mij?!geschokt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Lekker! In het noorden of het zuiden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ergens aan een meertje
whoehoe, nu al zin in!
noorden, garda of di maggiore, waarschijnlijk de laatstequote:Op zaterdag 25 april 2009 17:48 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Lekker! In het noorden of het zuiden?
Nou ja, prima. Vanaf hier is het nog wel een aardige reis.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
noorden, garda of di maggiore, waarschijnlijk de laatstedat is nog prima te rijden in een dag
is dan hemelvaart, dus 4 dagenquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:52 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nou ja, prima. Vanaf hier is het nog wel een aardige reis.
Maar lekker! Een weekje of een weekend dan?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zo
Mijn quickquote knop doet t trouwens niet meerMeer mensen hier last van?
Heb niks aan mijn layout gedaan, en zie de knop wel zitten. Doet alleen niks. Heb wel een aantal popup en adblockers aanstaan. Iemand enig idee of het daaraan ligt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Heb je de verkeerde layout misschien?
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij kunt daar heel goed zelf voor zorgen volgens mijjah, heey, je moet maar leren dat je mij ook moet delen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jij hebt al een vent waar je in de kont mag knijpen
Oh, prima!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is dan hemelvaart, dus 4 dagen1100 km, dus een 12 uurtjes rijden
dat is nog wel prima te doen in een dagje. hmmmmm, zin in!
even iemand leren zeilen
Kijk eens in je profiel of het daar uberhaupt wel aangevinkt staat als mogelijkheid?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:53 schreef robbolo het volgende:
[..]
Heb niks aan mijn layout gedaan, en zie de knop wel zitten. Doet alleen niks. Heb wel een aantal popup en adblockers aanstaan. Iemand enig idee of het daaraan ligt?
Ik wil je wel delen, maar daar hoef ik dan toch niet zelf de dames voor aan te dragen? Dat zou wel heel stom zijn.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah, heey, je moet maar leren dat je mij ook moet delen!jij hebt al een vent waar je in de kont mag knijpen
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee, geen last van. Heb je de verkeerde layout misschien?
[..]
* jaloers
Een vriendin die er nodig eens tussenuit moetquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:54 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Oh, prima!
Een kennis of een speciaal iemand?
Gewoon lekker weekend weg met z'n 2-en dus? *jaloers*quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vriendin die er nodig eens tussenuit moetdus gewoon heeeuuuul gezellig
een lang weekend he!quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon lekker weekend weg met z'n 2-en dus? *jaloers*
Gedeeltelijk welquote:
Staat gewoon aangevinkt. Ik zal gewoon langer moeten nadenken voordat ik postquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Kijk eens in je profiel of het daar uberhaupt wel aangevinkt staat als mogelijkheid?
Heb je geen kookwekker dan? Je oven moet niet doet! Je moet gewoon een nieuwe.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Gedeeltelijk welDe lamp was al een tijd kapot, maar tegenwoordig doet het piep-mechanisme het ook niet meer... Dus ik loop nu de hele tijd heen en weer naar de keuken om te kijken of ie al klaar is
Uhuh.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een vriendin die er nodig eens tussenuit moetdus gewoon heeeuuuul gezellig
*mee doetquote:Op zaterdag 25 april 2009 17:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gewoon lekker weekend weg met z'n 2-en dus? *jaloers*
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |