Neem der dan mee voor mij!quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:44 schreef Ang3l het volgende:
Sooooooooooooooow, ik had echt zo'n dikke vettte sjans met een vrouw vanavond. Ze wilde echt met me mee naar huis ookNo thanks honey!
lijkt me eigenlijk wel een mooie grap die je uit kan halen. der mee nemen en bij je deur zeggen dat het niks gaat wordenquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:44 schreef Ang3l het volgende:
Sooooooooooooooow, ik had echt zo'n dikke vettte sjans met een vrouw vanavond. Ze wilde echt met me mee naar huis ookNo thanks honey!
Anders voor mij.. djiezz angel.. learn how to share!quote:
tvpquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
waarom heb ik de neiging om alsnog een tvp post te doen als ik al wat anders gezegd heb
Ja, goed he?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:15 schreef djayzz het volgende:
De tering, jullie kunnen lullen zeg, gewoon anderhalf topic vanacht!
Blijdorp, here she comes.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin
Eerst nog kinderen uit bed schoppen, ik snap dat niet, als wij iets leuks gingen doen, was ik om 6 uur altij al klaarwakker
Maar goed, wel fijn dat zij dat niet hebben
Omdat je nog niet wakker bent?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
waarom heb ik de neiging om alsnog een tvp post te doen als ik al wat anders gezegd heb
quote:
En waarom dacht ik nu dat dit over mij ging, icm een meet? Ook wakker worden dromert..quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Anders voor mij.. djiezz angel.. learn how to share!
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En waarom dacht ik nu dat dit over mij ging, icm een meet? Ook wakker worden dromert..
Ja en dan de ochtendploeg in de steek laten met een ratelend f5 knopje...quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed he?
En ik ben ook alweer een uur wakker. Dadelijk toch maar ff weer wat gaan slapen anders wordt het niet veel vandaag.
Snuit houdt van snuitjes zoals je weet, dus ik neem de bovenkant!quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.
Welke helft wil jij snuit?
Goodmorning!
zou het bij wishful thinking blijven, of zou het een self fulfilling prophecy worden?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Dat valt onder de noemer: 'wishful thinking'.
Welke helft wil jij snuit?
Goodmorning!
Ik geef MNR groot gelijk. Als ik de kans had, kroop ik ook terug mijn bed inquote:Op zaterdag 25 april 2009 08:39 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja en dan de ochtendploeg in de steek laten met een ratelend f5 knopje...![]()
* DR34M3R ziet beelden voor zich van snuit en zbbrox in de weer met een kettingzaag..quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Snuit houdt van snuitjes zoals je weet, dus ik neem de bovenkant!
Goedemorgen Airquote:
Hoi!quote:
Doei!quote:
Dus zbbrox tussen je benen en ik zoenen met jou lijkt je niets?! hmmmmmkeeequote:Op zaterdag 25 april 2009 08:48 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
* DR34M3R ziet beelden voor zich van snuit en zbbrox in de weer met een kettingzaag..
Zo hoeft het geen self fulfilling prophecy te worden hoor.![]()
[..]
Goedemorgen Air
Waarom doet deze post mij nou denken aan dat ik nog moet ontbijten?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dus zbbrox tussen je benen en ik zoenen met jou lijkt je niets?! hmmmmmkeee
Ontbijt jij met mosselen?quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom doet deze post mij nou denken aan dat ik nog moet ontbijten?
Nee, soms wel met rosbief.quote:
Dierentuin?quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dierentuin
Eerst nog kinderen uit bed schoppen, ik snap dat niet, als wij iets leuks gingen doen, was ik om 6 uur altij al klaarwakker
Maar goed, wel fijn dat zij dat niet hebben
quote:Op zaterdag 25 april 2009 08:34 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, goed he?
En ik ben ook alweer een uur wakker. Dadelijk toch maar ff weer wat gaan slapen anders wordt het niet veel vandaag.
Nu ben ik klaar met douchen. Nog even verder aankleden. En nee, ik geef geen antwoord. Iets over zwijgen en goud en zo.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:16 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je bent al klaar met douchen! geef eens antwoord!![]()
Het feit dat je niet resoluut met 'nee' antwoord impliceert dat je er blijkbaar niet geheel afwijzend tegenover staat.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
Nu ben ik klaar met douchen. Nog even verder aankleden. En nee, ik geef geen antwoord. Iets over zwijgen en goud en zo.
Ik ben nooit wakker dus dat scheeltquote:
Of dat ik zo lief ben om ze niet te willen kwetsen met mijn antwoordquote:Op zaterdag 25 april 2009 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het feit dat je niet resoluut met 'nee' antwoord impliceert dat je er blijkbaar niet geheel afwijzend tegenover staat.
Dat wordt nog spannend vanmiddag dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben nooit wakker dus dat scheelt
Heb er zin an!quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat wordt nog spannend vanmiddag dan.
Heb je er al zin in?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er zin an!
kunnen jullie allemaal een zachte knuffel van Kz krijgen
Daarmee zou je voorbij gaan aan één van de doelen waarom vrouwen zijn geschapen, namelijk het kwetsen van mannen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 09:56 schreef DR34M3R het volgende:
Of dat ik zo lief ben om ze niet te willen kwetsen met mijn antwoord
En terechtquote:
doe veel meer dingen met je dan dansen alleen als je dat wiltquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
Dansen jullie met me mee?!
Tuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
en van waar deze vrolijkheid noukje?quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:06 schreef Nouk84 het volgende:
Goedemorgen!!![]()
That's the spiritquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:11 schreef Nouk84 het volgende:
Eigenlijk ben ik hartstikke brak! Maar tóch vrolijk!
komt omdat ze mij weer zietquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Heb er zin an!
kunnen jullie allemaal een zachte knuffel van Kz krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |