De hoofdpersoon (enkelvoud) uit de strips die ik zoek is een stuk minder onhandig dan de richting waar jij nu in denkt. De (voorname) bijpersoon die het meest last heeft van 'Slagerij van Kampen' is ook niet zo zeer onhandig, als wel opvliegend.quote:
Ah, het goede antwoord is al gegevenquote:Op zaterdag 25 april 2009 10:33 schreef Neleos het volgende:
Ik denk uit Kuifje
qonmann + 2quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:41 schreef qonmann het volgende:
exodus
Have fun, wat je ook gaat doenquote:
Slapen. Heb vannacht gewerkt.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 10:58 schreef BasOne het volgende:
Witgenstien?
En Qon komt voorbij scheren en pakt het punt en gaat met piepende banden door de bochtquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:12 schreef qonmann het volgende:
dagboek van een herdershond
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:26 schreef De_Hertog het volgende:
Honduras?
Er is iets mis gegaan, ik had al vier punten..quote:
Toegegeven, de naam is nog wel iets kinderachtiger, of zelfs 'babyachtiger', dan dat. De Nederlandse naam is 'Fanny en co', Fanny is de naam van de dochter van de hoofdpersoon.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:34 schreef BasOne het volgende:
mm geen idee, maar met strips als sjors en sjimmie en flippie flink is het wel een absurde reden.
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens wasquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:47 schreef BasOne het volgende:
Ah joh, daar heb ik er zelf een stuk of 20 van liggen, vind er niets kinderachtigs aan, stelletje azijnpissers weer hier.
En Fanny is geilquote:Op zaterdag 25 april 2009 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens wasAl klinkt de naam wel kinderachtiger dan sjors en sjimmie, het is een woord dat je geregeld zou gebruiken in de 'communicatie' met een baby.
Inhoudelijk straat de strip bekend om zijn woordgrappen in namen en reclames op de achtergrond en verschillende albums waarin grappen worden gemaakt over de strip zelf en over het fenomeen strip, door tekstballonetjes te gebruiken als objecten of stripcliches op de hak te nemen.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:56 schreef qonmann het volgende:
tada ?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:05 schreef qonmann het volgende:
kiekeboe ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |