Nee, maar het onterechte was dat Jamal vorige week dramatisch wasquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou zeg, lighten up. Ik had je wel wat blijer verwacht![]()
Smaken verschillen. Ik vond R&R echt weinig.
Behalve patatmetfrietquote:
Dramahoer, wat een heerlijk woord eigenlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
stacey staat nu de dramahoer uit te hangen , vastgeplakt aan haar luisjaano
Hatsekidee!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Koen66 het volgende:
Volgende week Hester, Jamal en Whatever er uit!!!!!!!
had ik eerst ook maar 1 pagina lezen op je mobiel is niet prettigquote:
stacey staat zometeen de slettige hoer uit te hangen, vastgebonden aan haar luisjaano's bedquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef Dakota het volgende:
stacey staat nu de dramahoer uit te hangen , vastgeplakt aan haar luisjaano
*STOMP OP JE OOG HENK*quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef StefanKollaart het volgende:
K vindt dit liedje van Bianca Ryan beter, echt een goede talentenshow met een goede jury xd
ja inderdaad, die gaan elkaar een troostbeurt gevenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:24 schreef borisz het volgende:
Luigiano krijgt een afscheidsnacht bij Rookhuizen thuis.
Ze kijken niet naar één bepaald optreden. Logisch ook wel een beetje toch dat ze naar het geheel kijken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, maar het onterechte was dat Jamal vorige week dramatisch was
Hee... Ik ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Starlie het volgende:
Hee... hij is 16.....Goh... dat had ik nog niet gehoord!
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Over 14 jaar weer zo'n gedrocht bij X-factor dus
Scan, zet die pot augurken eens weg. Doe eens gezellig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef scanman01 het volgende:
Even een herinnering aan Gordon's woorden over Luigiano eerder vanavond: "Die laatste noot helpt je regelrecht de finale in".
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:26 schreef Jojoortje het volgende:
Over 14 jaar weer zo'n gedrocht bij X-factor dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |