Deelnemers komen later (maandag?)quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Magistic het volgende:
Maar dit is de crew neem ik aan... waar zijn de deelnemers?
Nee, dit is het nog niet. De overlevers moeten er nog inquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Magistic het volgende:
Maar dit is het nu dus..? 24/7 een paar middelbare mensen die over kwaaltjes en medicijnen zeiken? En daar moet je geld voor betalen... ik snap niet zo goed wat je daarvoor terug krijgt...
Nee, dit is de kick-off. Maandag komen de deelnemers, waarvan er 1 boven de 30.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Magistic het volgende:
Maar dit is het nu dus..? 24/7 een paar middelbare mensen die over kwaaltjes en medicijnen zeiken? En daar moet je geld voor betalen... ik snap niet zo goed wat je daarvoor terug krijgt...
Die komen maandag, of zondagavond.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:41 schreef Magistic het volgende:
Maar dit is de crew neem ik aan... waar zijn de deelnemers?
Hallo, de echte deelnemers komen nog.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Magistic het volgende:
achter de computerquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:44 schreef Peter6000 het volgende:
Ze hebben geloof ik geen zithoek hè?
Waar moet Jaap met zo`n 200 kg dan zitten, morgen?
Hij past nooit aan die picknicktafel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |