abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 april 2009 @ 19:08:21 #51
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_68372347
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 17:13 schreef DRA het volgende:

[..]

Mensen kunnen veranderen. Ik geef toe dat ik in het verleden wel eens rare dingen heb gedaan, maar dat is verleden tijd. Zelfs mijn vorige baas vertelde mij bij zijn vertrek dat ik goed bezig was. Lijkt me meer dan voldoende voor een promotie.
Dat je goed in je huidige werk bent wil niet zeggen dat je ook goed bent in een leidingevende functie. Sterker nog, als ik het zo lees kan ik me goed voorstellen dat men denkt dat dat niet het geval is.
Vampire Romance O+
  zaterdag 25 april 2009 @ 20:11:04 #52
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_68374351
Mijn baas zegt regelmatig tegen me dat ik goed bezig ben. Als ik dan elke keer een promotie moet krijgen,was ik ondertussen al eigenaar van de tent geweest.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:13:50 #53
241811 Matthijs-
Nice car, Bob
pi_68376411
Holy crap, TS mag blij zijn dat hij daar uberhaupt nog werkt na al die bullshit die hij zijn werkgever heeft geflikt...
Oh really?
  zaterdag 25 april 2009 @ 21:14:45 #54
152789 karr-1
pi_68376435
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 21:13 schreef Matthijs- het volgende:
Holy crap, TS mag blij zijn dat hij daar uberhaupt nog werkt na al die bullshit die hij zijn werkgever heeft geflikt...
Als het allemaal echt waar was wel ja.....
pi_68380232
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef karr-1 het volgende:
Mijn baas zegt regelmatig tegen me dat ik goed bezig ben. Als ik dan elke keer een promotie moet krijgen,was ik ondertussen al eigenaar van de tent geweest.
Juist, hier nog eentje. Erg vermakelijk trouwens, die DRA topics. Has al een paar vreemde gezien maar de linke met TS niet gelegd. Volgens mij hebben we weer een BHFH in onze gelederen
pi_68381681
quote:
Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Mark het volgende:

[..]

Een van mijn favorieten blijft Hoe weet je wat een beschermd dier is?
omg
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef DRA het volgende:

[..]

Het is niet helemaal zo gegaan. Ik liep gisteren gewoon lekker door het bos, van de natuur te genieten en toen kwamen er 2 eekhoorntjes dicht naar me toegelopen. Ik heb toen gewoon de eerste de beste steen naar 1 van de 2 eekhoorntjes gegooid waardoor deze een beetje dizzy werd. Vervolgens heb ik voordat ik het zelf besefte het beestje zijn nek omgedraaid. Daarna vond ik het zonde om hem niet op te eten want het zou zielig zijn als het beestje voor niets is gestorven.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_68383344
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:

[..]

Denk je dat? zal ik je even uit de droom helpen

Zal ik even vertellen waar ik zit

-14 medewerkers onder mij
-1 assistant manager
- Dan kom ik, de Manager
Nu komt mijn 'baas' en de Managers daarvan

-Regio Manager
-Landelijk NL Manager
-Benelux Manager
-European Manager
-Hoogste baas in Amerika

Alleen de mensen op de werkvloer hebben daar geen weet van , want die moeten alleen naar mij luisteren
hmmm klinkt als de plaatselijke Burger King
  Boks-Chick zondag 26 april 2009 @ 08:32:26 #58
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68384263
TS, waarom laat je je baas dit topic niet lezen wedden dat hij denkt: "Oeh, TS is een assertief persoon, laat ik die maar promoveren!"

lolwut
  Boks-Chick zondag 26 april 2009 @ 08:36:43 #59
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_68384279
Oh en even een serieuze reactie dan maar, even niet denkend aan de vorige topics, stel TS is een nieuwe user:

TS, waarom vraag je geen gesprek aan met je leidinggevende, en vraag je hem (oeh, eng en raar concept, 'vragen') waarom jij gepasseerd wordt voor promotie, wat er ontbreekt aan je huidige functioneren voor promotie en welke extra c.q. andere competenties je moet hebben en/of ontwikkelen om wel voor promotie in aanraking te komen? Dan weet je waar je aan zou moeten voldoen.

En zodra je aan dat profiel een tijdje voldoet (nee niet een maand, maar bijv minimaal een jaar), wat ook wordt gestaafd middels je FG's/BG's en je wordt dan weer gepasseerd voor promotie, dan kan je 'gewapend' met papier 'verhaal gaan halen' waarom je geen promotie hebt gekregen

Succes!!!
lolwut
  zondag 26 april 2009 @ 15:57:33 #60
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_68394011
quote:
Op zondag 26 april 2009 03:32 schreef YebCar het volgende:

[..]

hmmm klinkt als de plaatselijke Burger King
Tis niet in de food Branche , maar het bedrijf is wel Amerikaans
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_68394153
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef GGMM het volgende:

[..]

Al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest? Je meldt je dus nog steeds af en toe ziek?

Ik hoop dat TS niet serieus is met z'n topics, anders heb ik echt medelijden met hem.
Op eens heb je het, je wordt ambtenaar!
How beautiful they are - the trains you miss..
Would you like to watch tv? Or get between the sheets? Or contemplate a silent freeway?
The angle of the dangle is inversely proportional to the heat of the beat
pi_68399888
Mensen die wereldvreemd zijn verdienen geen promotie.
  zondag 26 april 2009 @ 19:27:57 #63
152789 karr-1
pi_68401151
quote:
Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef charon het volgende:

[..]

Op eens heb je het, je wordt ambtenaar!
Dat ben ik al, maar ik heb niet van die vreemde ideeen.....
pi_68401362
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:27 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat ben ik al, maar ik heb niet van die vreemde ideeen.....
Ik wil ook ambtenaar bij het bedrijf van DRA worden. Je begint om 10 uur, je kan om vier uur naar huis. Als je geen zin hebt meld je je ziek met de mededeling "Ik ben overspannen", voor je eten kan je gewoon eekhoorns hun nek omdraaien in het Amsterdamse bos, als je 12,5 jaar in dienst bent EIS je een sabbatical, en elke keer als de baas "goed bezig!" zegt kan je promotie eisen....

Waarom heb ik het idee dat het leven van DRA zich afspeelt in dromenland?
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_68401412
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 23:08 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Heel vaak op tijd
troltopic.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  zondag 26 april 2009 @ 19:42:57 #66
152789 karr-1
pi_68401544
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Ik wil ook ambtenaar bij het bedrijf van DRA worden. Je begint om 10 uur, je kan om vier uur naar huis. Als je geen zin hebt meld je je ziek met de mededeling "Ik ben overspannen", voor je eten kan je gewoon eekhoorns hun nek omdraaien in het Amsterdamse bos, als je 12,5 jaar in dienst bent EIS je een sabbatical, en elke keer als de baas "goed bezig!" zegt kan je promotie eisen....

Waarom heb ik het idee dat het leven van DRA zich afspeelt in dromenland?
Ik denk dat we zo'n leven allemaal wel zouden willen, maar helaas is de werkelijkheid anders.
pi_68401572
Verbijsterend TS.
Ik zou het boven je baas aankaarten.
pi_68402575
quote:
Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ik denk dat we zo'n leven allemaal wel zouden willen, maar helaas is de werkelijkheid anders.
Helaas. Van de andere kant, als DRA ontslagen wordt, heeft hij de loopbanen voor het uitkiezen, hij kan boswachter worden, of houthakker. Ik hoop alleen maar dat de instelling waar hij aangenomen wordt geen winst probeert te maken, want dat zou weleens moeilijk kunnen zijn.

Wat DE perfecte baan voor DRA is? Misschien kan hij zich aanmelden als eerste astronaut die naar de zon gaat. (maak je maar geen zorgen, we vliegen alleen 's nachts... )
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  zondag 26 april 2009 @ 20:19:28 #69
152789 karr-1
pi_68402701
quote:
Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Helaas. Van de andere kant, als DRA ontslagen wordt, heeft hij de loopbanen voor het uitkiezen, hij kan boswachter worden, of houthakker. Ik hoop alleen maar dat de instelling waar hij aangenomen wordt geen winst probeert te maken, want dat zou weleens moeilijk kunnen zijn.

Wat DE perfecte baan voor DRA is? Misschien kan hij zich aanmelden als eerste astronaut die naar de zon gaat. (maak je maar geen zorgen, we vliegen alleen 's nachts... )
pi_68410552
TS is echt dé grootste lacher van heel FoK! tezamen...Ik heb veel gezien, maar de ridicule topics van DRA die ik hier ben tegengekomen slaan echt alles!
pi_68412665
quote:
Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef r3gi3boy het volgende:
TS is echt dé grootste lacher van heel FoK! tezamen...Ik heb veel gezien, maar de ridicule topics van DRA die ik hier ben tegengekomen slaan echt alles!
Fantastisch toch. Alleen al daarom moet hij promotie krijgen

Topics zitten altijd goed in elkaar, ik kan er altijd om lachen. Het absurde met die serieuze ondertoon, helemaal goed.
pi_68412801
quote:
Op zondag 26 april 2009 08:36 schreef BrandX het volgende:
Oh en even een serieuze reactie dan maar, even niet denkend aan de vorige topics, stel TS is een nieuwe user:

TS, waarom vraag je geen gesprek aan met je leidinggevende, en vraag je hem (oeh, eng en raar concept, 'vragen') waarom jij gepasseerd wordt voor promotie, wat er ontbreekt aan je huidige functioneren voor promotie en welke extra c.q. andere competenties je moet hebben en/of ontwikkelen om wel voor promotie in aanraking te komen? Dan weet je waar je aan zou moeten voldoen.

En zodra je aan dat profiel een tijdje voldoet (nee niet een maand, maar bijv minimaal een jaar), wat ook wordt gestaafd middels je FG's/BG's en je wordt dan weer gepasseerd voor promotie, dan kan je 'gewapend' met papier 'verhaal gaan halen' waarom je geen promotie hebt gekregen

Succes!!!
Dank voor je reactie. Ik ben momenteel 2 maanden met vakantie, maar zodra ik terug ben zal ik je raad opvolgen. Op dit moment ben ik bezig met emails aan mijn nieuwe baas (die ik overigens nog niet gezien heb).
  † In Memoriam † maandag 27 april 2009 @ 04:55:48 #73
135486 Manu82
How you doin'?
pi_68412864
2 maanden vakantie

Zorg je er wel voor dat je niet te druk wordt, straks raak je nog overspannen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_68415042
Promotie moet je verdienen beste vrind, en kreten als "heel vaak op tijd op mijn werk" en topics over "een soort van overspannen thuis zitten" doen mij vermoedden dat dit niet het geval is. Volgens jouw redenatie zou iemand met 25 dienstjaren een managementfunctie hebben verdient, ongeacht of het om de kantinejuf gaat...

En verder schreef BrandX het al, ga het gesprek aan, pols of er een mogelijkheid is na een traject van zeg een (half) jaar, en stel er dan ook heldere doelen in. (zgn S.M.A.R.T. afspraken)

Daarnaast zal je de randvoorwaarden zelf goed op moeten vullen, dus op tijd komen, niet bij elke scheet die je dwars zit een week thuis gaan zitten, es een rondje koffie extra halen voor iedereen, kortom in positieve zin opvallen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 27 april 2009 @ 11:28:19 #75
152789 karr-1
pi_68417362
2 maanden op vakantie nog wel? Ik mag al blij wezen als ik per jaar 2 weken kan krijgen. En is het niet handiger om je nieuwe baas eerst eens te ontmoeten in plaats van meteen om promotie te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')