Dat je goed in je huidige werk bent wil niet zeggen dat je ook goed bent in een leidingevende functie. Sterker nog, als ik het zo lees kan ik me goed voorstellen dat men denkt dat dat niet het geval is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:13 schreef DRA het volgende:
[..]
Mensen kunnen veranderen. Ik geef toe dat ik in het verleden wel eens rare dingen heb gedaan, maar dat is verleden tijd. Zelfs mijn vorige baas vertelde mij bij zijn vertrek dat ik goed bezig was. Lijkt me meer dan voldoende voor een promotie.
Als het allemaal echt waar was wel ja.....quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:13 schreef Matthijs- het volgende:
Holy crap, TS mag blij zijn dat hij daar uberhaupt nog werkt na al die bullshit die hij zijn werkgever heeft geflikt...
Juist, hier nog eentje. Erg vermakelijk trouwens, die DRA topics. Has al een paar vreemde gezien maar de linke met TS niet gelegd. Volgens mij hebben we weer een BHFH in onze gelederenquote:Op zaterdag 25 april 2009 20:11 schreef karr-1 het volgende:
Mijn baas zegt regelmatig tegen me dat ik goed bezig ben. Als ik dan elke keer een promotie moet krijgen,was ik ondertussen al eigenaar van de tent geweest.
omgquote:Op zaterdag 25 april 2009 16:06 schreef Mark het volgende:
[..]
Een van mijn favorieten blijft Hoe weet je wat een beschermd dier is?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef DRA het volgende:
[..]
Het is niet helemaal zo gegaan. Ik liep gisteren gewoon lekker door het bos, van de natuur te genieten en toen kwamen er 2 eekhoorntjes dicht naar me toegelopen. Ik heb toen gewoon de eerste de beste steen naar 1 van de 2 eekhoorntjes gegooid waardoor deze een beetje dizzy werd. Vervolgens heb ik voordat ik het zelf besefte het beestje zijn nek omgedraaid. Daarna vond ik het zonde om hem niet op te eten want het zou zielig zijn als het beestje voor niets is gestorven.
hmmm klinkt als de plaatselijke Burger Kingquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:28 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
Denk je dat? zal ik je even uit de droom helpen![]()
Zal ik even vertellen waar ik zit![]()
-14 medewerkers onder mij
-1 assistant manager
- Dan kom ik, de Manager![]()
Nu komt mijn 'baas' en de Managers daarvan
-Regio Manager
-Landelijk NL Manager
-Benelux Manager
-European Manager
-Hoogste baas in Amerika![]()
Alleen de mensen op de werkvloer hebben daar geen weet van , want die moeten alleen naar mij luisteren
Tis niet in de food Branche , maar het bedrijf is wel Amerikaansquote:Op zondag 26 april 2009 03:32 schreef YebCar het volgende:
[..]
hmmm klinkt als de plaatselijke Burger King
Op eens heb je het, je wordt ambtenaar!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Al een hele tijd maar heel weinig ziek geweest? Je meldt je dus nog steeds af en toe ziek?
Ik hoop dat TS niet serieus is met z'n topics, anders heb ik echt medelijden met hem.
Dat ben ik al, maar ik heb niet van die vreemde ideeen.....quote:Op zondag 26 april 2009 15:59 schreef charon het volgende:
[..]
Op eens heb je het, je wordt ambtenaar!
Ik wil ook ambtenaar bij het bedrijf van DRA worden. Je begint om 10 uur, je kan om vier uur naar huis. Als je geen zin hebt meld je je ziek met de mededeling "Ik ben overspannen", voor je eten kan je gewoon eekhoorns hun nek omdraaien in het Amsterdamse bos, als je 12,5 jaar in dienst bent EIS je een sabbatical, en elke keer als de baas "goed bezig!" zegt kan je promotie eisen....quote:Op zondag 26 april 2009 19:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat ben ik al, maar ik heb niet van die vreemde ideeen.....
Ik denk dat we zo'n leven allemaal wel zouden willen, maar helaas is de werkelijkheid anders.quote:Op zondag 26 april 2009 19:36 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik wil ook ambtenaar bij het bedrijf van DRA worden. Je begint om 10 uur, je kan om vier uur naar huis. Als je geen zin hebt meld je je ziek met de mededeling "Ik ben overspannen", voor je eten kan je gewoon eekhoorns hun nek omdraaien in het Amsterdamse bos, als je 12,5 jaar in dienst bent EIS je een sabbatical, en elke keer als de baas "goed bezig!" zegt kan je promotie eisen....![]()
Waarom heb ik het idee dat het leven van DRA zich afspeelt in dromenland?
Helaas. Van de andere kant, als DRA ontslagen wordt, heeft hij de loopbanen voor het uitkiezen, hij kan boswachter worden, of houthakker. Ik hoop alleen maar dat de instelling waar hij aangenomen wordt geen winst probeert te maken, want dat zou weleens moeilijk kunnen zijn.quote:Op zondag 26 april 2009 19:42 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk dat we zo'n leven allemaal wel zouden willen, maar helaas is de werkelijkheid anders.
quote:Op zondag 26 april 2009 20:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Helaas. Van de andere kant, als DRA ontslagen wordt, heeft hij de loopbanen voor het uitkiezen, hij kan boswachter worden, of houthakker. Ik hoop alleen maar dat de instelling waar hij aangenomen wordt geen winst probeert te maken, want dat zou weleens moeilijk kunnen zijn.
Wat DE perfecte baan voor DRA is? Misschien kan hij zich aanmelden als eerste astronaut die naar de zon gaat. (maak je maar geen zorgen, we vliegen alleen 's nachts...)
Fantastisch toch. Alleen al daarom moet hij promotie krijgenquote:Op maandag 27 april 2009 00:14 schreef r3gi3boy het volgende:
TS is echt dé grootste lacher van heel FoK! tezamen...Ik heb veel gezien, maar de ridicule topics van DRA die ik hier ben tegengekomen slaan echt alles!
Dank voor je reactie. Ik ben momenteel 2 maanden met vakantie, maar zodra ik terug ben zal ik je raad opvolgen. Op dit moment ben ik bezig met emails aan mijn nieuwe baas (die ik overigens nog niet gezien heb).quote:Op zondag 26 april 2009 08:36 schreef BrandX het volgende:
Oh en even een serieuze reactie dan maar, even niet denkend aan de vorige topics, stel TS is een nieuwe user:
TS, waarom vraag je geen gesprek aan met je leidinggevende, en vraag je hem (oeh, eng en raar concept, 'vragen') waarom jij gepasseerd wordt voor promotie, wat er ontbreekt aan je huidige functioneren voor promotie en welke extra c.q. andere competenties je moet hebben en/of ontwikkelen om wel voor promotie in aanraking te komen? Dan weet je waar je aan zou moeten voldoen.
En zodra je aan dat profiel een tijdje voldoet (nee niet een maand, maar bijv minimaal een jaar), wat ook wordt gestaafd middels je FG's/BG's en je wordt dan weer gepasseerd voor promotie, dan kan je 'gewapend' met papier 'verhaal gaan halen' waarom je geen promotie hebt gekregen
Succes!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |