As of right now...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef jimjim1983 het volgende:
Noem 1 goede grap! eentje!
kutserie met kuthumor
Ik eigenlijk ook wel. Totaal geen moeite hoeven doen om te kijken. Het is zo'n beetje de hele nacht door op Comedy Central in plaats van schijt series als Frasier, Reaper en al die crack.quote:
Frasier is geen schijtseriequote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
schijt series als Frasier, Reaper en al die crack.
Als je het niet kunt, probeer het dan ook nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef BrokenBond het volgende:
misschien verander je van gedachten na het zien van [url=]http://forum.fok.nl/topic/1282077 topic[/url]
? ik was nog bezig met het opzoeken, geëdit na 5 seconden en meteen wordt er geklaagd : /quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:16 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als je het niet kunt, probeer het dan ook niet
lelijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:15 schreef BrokenBond het volgende:
misschien verander je van gedachten na het zien van Donna van that 70's show
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef Electric_Wizard het volgende:
Die ene chick met dat donkere haar is wel lekker
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:33 schreef GGMM het volgende:
Dat krijg je er van als je Comedy Central kijkt, d'r is daar geen enkele goede serie.
er is een verschil tussen hersenloos vermaak en debielquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
Wat is er mis met hersenloos vermaak, ik wil ook wel eens niet hoeven "denken"![]()
dat is ook vreselijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:57 schreef Dingess het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahahahahaahahahaahahaaaquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:31 schreef junkiesietze het volgende:
you know what's funny? MY FOOT UP YOUR ASS!
En er mag ook een stop komen op dit soort klaagtopics, net zoals GTST, Idols e.d..quote:
Nog 3 uurtjes, dan breng ik je naar Turkije.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
En er mag ook een stop komen op dit soort klaagtopics, net zoals GTST, Idols e.d..
Laat het gewoon doodbloeden, dan heeft niemand het er meer over.
Ik hoef niet op vakantie!quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nog 3 uurtjes, dan breng ik je naar Turkije.
Oh, jij hebt echt vacantie nodig!quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik hoef niet op vakantie!
Wat nou vakantie?quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:04 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Oh, jij hebt echt vacantie nodig!
Wat nou rukken?quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik werk liever in een ruk door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |