Nu heb je media die de informatie doorspelenquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:00 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Onzin, probeer een ander topic te "verrijken" met je achterlijke conclusies.
Omdat ik inhoudelijk wat te melden heb.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet de keukenprinses uithangen in CUL en andere "kennis" zoals deze delen in ONZ?
Virussen en infecties, ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, het is iets van alle tijden
Nee, nergens spreek ik van een complot, idioot. Leer begrijpend lezen. Enkel dat de laatste jaren er meer (kleine) uitbraken zijn.quote:[..]
Dat je uitspraak van nul en generlei waarde is, alleen maar complot theorie gehoax
Had je die media niet in 1960, 70, 80, 90?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:05 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Nu heb je media die de informatie doorspelen
Mensen reizen de hele wereld rond in een dag
mensen hebben een zwakker afweersysteem.
Genoeg redenen hoor.
Zolang je dat zelf gelooft. Ga nou maar een nieuwe schort uitzoeken die bij je aanrecht past, prinsesje.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Omdat ik inhoudelijk wat te melden heb.
Maak dat eens hardquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:08 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Virussen en infecties, ja.
Dat deze soorten op de mensen overgaan; speculatie.
[..]
Persoonlijke sneer, als mod zou je beter moeten weten.quote:Nee, nergens spreek ik van een complot, idioot. Leer begrijpend lezen.
Bron?quote:Enkel dat de laatste jaren er meer (kleine) uitbraken zijn.
Kan je wat anders als schelden en sneren?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef OldJeller het volgende:
Zolang je dat zelf gelooft. Ga nou maar een nieuwe schort uitzoeken die bij je aanrecht past, prinsesje.
- Niet in 2ewereldlanden en onderontwikkelde landen zoals Mexico. Misschien wel Mexico stad, maar zeker niet zoals nu.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:10 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Had je die media niet in 1960, 70, 80, 90?
Er wordt enkel de wereld rondgereisd sinds het millennium?
Waarom hebben mensen een zwakker afweersysteem?
Fascisme in een nieuwe (hi-tech computer)vorm. Wees het eens of verdwijn.quote:[..]
Zolang je dat zelf gelooft. Ga nou maar een nieuwe schort uitzoeken die bij je aanrecht past, prinsesje.
Hard maken dat het van dier op mens overgaat? Als dat niet zo was, kwam dit toch niet in het nieuws en hoefden mensen niet binnen te blijven in Mexico?quote:
De eerdere zaken die ik hierboven opnoemde, waardoor mensen ziek werden de laatste jaren. Uiteindelijk was het een hoop heisa van de WHO, maar bleef het beperkt. Maar toch was het het melden wel waard klaarblijkelijk.quote:Bron?
Bewijs dat statistisch eens...
Guttegut, wat een verontwaardiging.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kan je wat anders als schelden en sneren?
- Weerhoudt mensen niet om daar op vakantie te gaan. En wat heeft rondreizen ermee te maken. Dit is in Mexico uitgebroken. Als ze niet konden reizen, kon het alsnog daar uitbreken, niet?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
- Niet in 2ewereldlanden en onderontwikkelde landen zoals Mexico. Misschien wel Mexico stad, maar zeker niet zoals nu.
- Er zijn al duizenden mensen heen en weer gereisd sinds de eerste tekenen zich openbaarden. Normaal zouden er nu nog drommen met mensen op boten ronddobberen. BSE is niet van 'dit millenium'.
- Omdat bejaarden langer leven, zieke mensen die horen te sterven blijven leven en de normale mens vol wordt gepropt met medicijnen. Duh.
- Maar het zou geen Pandemie worden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:21 schreef OldJeller het volgende:
[..]
- Weerhoudt mensen niet om daar op vakantie te gaan. En wat heeft rondreizen ermee te maken. Dit is in Mexico uitgebroken. Als ze niet konden reizen, kon het alsnog daar uitbreken, niet?
- Je tweede punt, waar heb je het over.. wat wil je zeggen?
- Net zei je dat mensen een zwakker immuunsysteem hebben, nu begin je opeens over bejaarden en zieke mensen. Lekker geloofwaardig. Bejaarden en zieke mensen hadden altijd al een zwakker immuunsysteem, tot zover je "feitje". Nee, alleen mensen die ervoor kiezen.
- wie beweert dat dan? Tot nu toe zijn er de laatste jaren niet échte pandemieën geweest. Laatste was in Hong Kong, de griep in '69.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:25 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
- Maar het zou geen Pandemie worden.
- Dat het dus allang hier kan zijn.
- Bejaarden en zieke (en geneesde) mensen zijn geen mensen?
Als er door een virus 1 gezond persoon of 1 gezond persoon en twee miljoen bejaarden sterven. Dan lijkt het me dat het tweede virus meer om zich heen grijpt.
flauwekul. Omdat wij de dominante soort zijn hebben wij het volste recht om andere soorten uit te roeien. Heel natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:58 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat wil ik ik niet zeggen. Maar dat de mens een enorme schade aanricht aan de andere levende wezens op deze planeet is een vaststaand feit. Wat ook een vaststaand feit is dat wij ook het vermogen hebben als we dat willen daar wat aan te doen. En dat steeds meer mensen ook op belangrijke posities die kant uit gaan denken.
Verklaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:33 schreef OldJeller het volgende:
[..]
- wie beweert dat dan? Tot nu toe zijn er de laatste jaren niet échte pandemieën geweest. Laatste was in Hong Kong, de griep in '69.
- wellicht zullen hier binnen de komende dagen of weken ook gevallen bekend worden, dat weten we uiteraard nog niet
- dat is wat anders dan "de mens heeft een zwakker immuunsysteem". Dat is een deel van de mens, en dat deel was allang bekend. Daarnaast: "geneesde" mensen.
Als die bejaarden door dát virus sterven, dan zijn ze inderdaad niet bestand tegen het virus. Overigens sterven er ook bejaarden van een gewone jaarlijkse "griep".
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:38 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
flauwekul. Omdat wij de dominante soort zijn hebben wij het volste recht om andere soorten uit te roeien. Heel natuurlijk.
Het gaat wel over H1N1, maar waarschijnlijk wel over andere stammen dan degene die nu in het nieuws is. Het is dus niet gezegd dat die ook resistent is. Ik meende zelfs ergens gelezen te hebben dat oseltamivir/tamiflu wel werkte. Maar het is wel zorgwekkend, die opkomende resistentie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:41 schreef dramatiek het volgende:
Een pubmed zoektochtje leert dat Tamiflu niet echt gaat helpen als je de Swine Flu krijgt....
quote:I work as a resident doctor in one of the biggest hospitals in Mexico City and sadly, the situation is far from "under control". As a doctor, I realise that the media does not report the truth. Authorities distributed vaccines among all the medical personnel with no results, because two of my partners who worked in this hospital (interns) were killed by this new virus in less than six days even though they were vaccinated as all of us were. The official number of deaths is 20, nevertheless, the true number of victims are more than 200. I understand that we must avoid to panic, but telling the truth it might be better now to prevent and avoid more deaths.
Hoezo ontsnappen? Is het soms niet mogelijk dat de natuur deze virussen "loslaat" Of ga je er vanuit dat dit virus in een lab is gekweekt?quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:46 schreef GasTurbine het volgende:
Mensen die bij voorbaat al janken over dat we ons niet druk moeten maken ben ik liever kwijt dan rijk. Wat een ongelofelijke hufter ben je dan. Door dat soort mensen ontsnappen deze virussen meestal.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Zal ze me ooit nog terugnemen?
Ga ik er in de toekomst op vooruit qua baan?
Hoe zit het met m'n familie over 10 jaar?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:58 schreef RonnieDarko het volgende:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/talking_point/8018428.stm
[..]
Ik krijg een 404 error. Toeval?quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:03 schreef superworm het volgende:
[..]De Mexicanen in de reacties zeggen dat het veel erger is dan de media doet lijken
Als je alles behalve influenza uitvinkt krijg je een hoop H1N1 dingen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 19:08 schreef dramatiek het volgende:
welk stipje is hier het zwijnenvirus >> http://healthmap.org/en
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |