Vaag herinner me ineens iets hier over?quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee, dan komen aliens Obama neerknallen.
http://www.verumserum.com/?p=1754quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag herinner me ineens iets hier over?
Heb ik dit nu online gelezen of?
Serieus...iets met obama
normaal fenomeen bij overbevolking. Kijk naar het dierenrijkquote:Op zaterdag 25 april 2009 01:23 schreef OldJeller het volgende:
Hoe komt 't dat de laatste jaren er plots allerlei dodelijke virussen de kop opsteken?
Het is varkensgriep, dus het komt van varkens. Mensen (boeren) staan al heel lang in contact met varkens. Die griep is vast niet nieuw, behalve dat de mens het nu ook opeens kan krijgen, blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:29 schreef Bill_E het volgende:
[..]
normaal fenomeen bij overbevolking. Kijk naar het dierenrijk
Niet eens zo heel verkeerd. Als het virus nu eens flink zou huishouden in Afrika is het helemaal mooi.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ach, gewoon even een correctie van de natuur.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 02:00 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Niet eens zo heel verkeerd. Als het virus nu eens flink zou huishouden in Afrika is het helemaal mooi.
Omdat die Europeanen productief zijn in onze (Europese) economie en die Afrikanen alleen maar geld kosten? Ik probeer niet te zeggen dat ik er zo over denk maar het lijkt me duidelijk hoe de wereld daar meer mee geholpen isquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:13 schreef LintuxCx het volgende:
[..]
Hoezo is de wereld daar nou meer mee geholpen dan als er eens 25% van de Europeanen uitgeroeid worden?
Afrikanen kosten alleen maar geld omdat wij het geven hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:16 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Omdat die Europeanen productief zijn in onze (Europese) economie en die Afrikanen alleen maar geld kosten? Ik probeer niet te zeggen dat ik er zo over denk maar het lijkt me duidelijk hoe de wereld daar meer mee geholpen is
Ze knallen 'm natuurlijk niet echt neer, suffie.quote:Op zaterdag 25 april 2009 01:10 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vaag herinner me ineens iets hier over?
Heb ik dit nu online gelezen of?
Serieus...iets met obama
quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Afrikanen kosten alleen maar geld omdat wij het geven hoor. -edit-
Virussen zijn razend interessante wezens. En moeilijk te verslaan waar dieren in miljoenen jaren evolueren dat doen virussen en bacteriën in seconden soms. Daarnaast wisselen bacteriën van verschillende soorten actief DNA met elkaar uit om nuttige eigenschappen als resistentie tegen antibiotica uit te wisselen. Het is dus wachten op een virus of bacterie die een epidemie van ongekende omvang gaat veroorzaken. Mede omdat we nogal kwistig omgaan met antibiotica in ons voedsel enz.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:41 schreef aloa het volgende:
Maken ze je lekker met het vogelgriepvirus... ga je dood aan de varkensgriep.
Dat wil ik ik niet zeggen. Maar dat de mens een enorme schade aanricht aan de andere levende wezens op deze planeet is een vaststaand feit. Wat ook een vaststaand feit is dat wij ook het vermogen hebben als we dat willen daar wat aan te doen. En dat steeds meer mensen ook op belangrijke posities die kant uit gaan denken.quote:Op zaterdag 25 april 2009 12:55 schreef TC03 het volgende:
Ik snap niet dat er mensen zijn die beweren dat het beter voor de planeet is als een groot deel van de mensheid wordt uitgeroeid. Wat voor zweverig raar persoon ben je dan? De aarde heeft geen bewustzijn, dus wat maakt het uit wat er voor de aarde beter is? Ik snap het niet hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |