Met google kom ik niet echt verquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Het is hier drukker dan in de SC. Dus vraag het hier even
weet iemand of er bij de bioscoop in Antwerpen, die grote een hotel in de buurt ligt?
Ik heb een verjaardagfeest in die discotheek die erbij ligt, en wil dus niet nog een uur naar husi rijden
Met dat gevoel loop ik ook al de hele tijd rond. 't Is het allemaal net niet deze keer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:15 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik weet niet wat het is met deze XFA reeks, ik zit op een andere golflengte denk ik.
Al die lof, de superlatieven die steeds worden gebezigd door jury en presentatie naar de kandidaten toe: mijns inziens is dat heel erg overdreven...de kandidaten zijn op zijn hoogst middelmatig.
Ja, er recht tegenover. Weet alleen de naam niet meer.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Met google kom ik niet echt ver
Je kent me écht he?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys is zeker weer een paar nachtjes alleen geweest![]()
Hé Scanman... Je bent erquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Hester stelde teleur. Zat geen meter swing in. Het is alsof Hester voor zichzelf staat te zingen. Roan had andermaal een echte show. Hij bespeelt het publiek tenminste. Tot nu toe:
1 - Rachel
2 - Roan
3 - Luigiano
4 - Hester
Wacht ff op Lisaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef patatmetfriet het volgende:
Man man man, de kandidaten zijn wel redelijk slecht dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |