Degene die het antwoord afmaakt krijgt het punt..dus het is ok zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Edit: Moet Siniti punten krijgen of hoe zit dat?
Nee, omdat BasOne het antwoord compleet maakt. Alleen als je had gevraagd om beide antwoorden in 1 post had Siniti de punten gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Edit: Moet Siniti punten krijgen of hoe zit dat?
kut kut kut ik wist 'mquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:36 schreef BasOne het volgende:
Ok, moet te doen zijn voor iedereen die The X-men strips en films kent
Hoe heet de school van waaruit de X-men opereren?
Bijna bijna bijna.quote:
Goed genoegquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:49 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Xavier's School For The Gifted children
Een naam die in de strip is gebruikt is ook Youngsters inplaats van Childrenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:50 schreef Siniti het volgende:
Xavier's School For The Gifted Young People
quote:
Niet BB maar ??quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:10 schreef BasOne het volgende:
Brigite bardot?
CiCiquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:12 schreef BasOne het volgende:
Claudia Cardininale CC
Wat wilde je dan vragen en wat was het goede antwoord?quote:
Er moest nog minimaal/maximaal in de vraag staan, my badquote:
Ja, maar die worden niet gemaakt, er is een dobbelsteen met een minimum en 1 met een maximum redelijkerwijs haalbaar maakbare zijden.quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:20 schreef ScottTracy het volgende:
Kan een dobbelsteen in theorie niet heeel veel zijden hebben? Volgens mij is dat wel wiskundig aan te tonen ofzo.
Ik zit nu op Wiki te kijken, er schijnen zelfs dobbelstenen te zijn met 100 zijdenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:21 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ja, maar die worden niet gemaakt, er is een dobbelsteen met een minimum en 1 met een maximum redelijkerwijs haalbaar maakbare zijden.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:21 schreef ScottTracy het volgende:
Franck Vandenbroucke
Dat is dus de max of ze moeten zo groot worden dat ze onhandelbaar zijnquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:22 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik zit nu op Wiki te kijken, er schijnen zelfs dobbelstenen te zijn met 100 zijden
quote:Op zaterdag 25 april 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Madrid is de stad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |