Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Barca het volgende:
[..]
Zeg schatje, dit zou binnen onze slaapkamer blijven!
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zeg Evil-E, laat dat 'dissen' maar aan anderen over.
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:07 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Daar zit ik al een tijdje op te wachten ja.
Nooit van mijn leven inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:21 schreef fathank het volgende:
[..]
Die functie krijg je bij een abo als ik me niet vergis. maar hell no dat ik ga betalen voor Fok!.
alleen de onderstreepte regel klopt niet helemaal volgens mij. ik meen me te herinneren dat seedorf de gehele wedstrijd werd uitgefloten tijdens cl-wedstrijd tegen milan.quote:Ajax-supporters vragen om respect voor Van Gaal
De supportersclub van Ajax (AFCA) vraagt de fans van de Amsterdamse club om zondag oud-coach Louis van Gaal met respect te ontvangen. "Louis van Gaal heeft veel betekend voor onze club."
"Wij Ajacieden staan er om bekend, dat wij (oud-)spelers en andere clubmensen die veel hebben betekend voor onze club op een fantastische manier kunnen eren", stelt de supportersclub op de eigen website.
De minder positieve uitlatingen van de AZ-coach over Ajax mogen volgens de AFCA geen rol spelen, omdat deze zouden voortkomen uit zijn vervelende vertrek bij de Amsterdammers. "Hij heeft ook altijd uitgesproken dat Ajax 'zijn' club is. Dat hij de afgelopen jaren op een ongelukkige manier wel eens iets anders heeft geroepen, is natuurlijk puur geboren uit frustratie."
"Louis presteert het wel om met beperkte financiėle middelen het maximale uit een team te halen. Dat is een prestatie waar je alleen maar waardering voor kunt hebben.
Louis van Gaal blijft Ajacied. Hij verdient respect, zoals elke groot Ajacied dat krijgt!", besluit de supportersclub.
In theorie kan het wel (elke wedstrijd een onterechte pingel etc.), maar het gebeurt nooit op die manier. Over het algemeen zijn de kampioenen wel terecht ja.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:39 schreef fathank het volgende:
Hoe kun je nou onverdiend kampioen worden? Als je na 34 wedstrijden de meeste punten hebt ben je gewoon terecht kampioen.
Beetje standaard he.quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Wie heeft jou toestemming gegeven om een filmpie van mijn vrouwtje te posten?
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:26 schreef w00h00 het volgende:
Nou dat is er toch goed ingelsagen bij Heerenveen in Volendam.
Wat zei jequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twentequote:Op zaterdag 25 april 2009 21:41 schreef BoerBert het volgende:
Een matig resultaat komt nu minder hard aan, maar aan de andere kant hadden we de afgelopen weken keihard uit kunnen lopen(Of verspeelde Twente vorige week niks? ben het alweer vergeten
)
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef Chadi het volgende:
[..]
We hadden al los kunnen staan inderdaad. Maar ik denk dat het alsnog komt. Morgen winnen en dan sparta winnen... AZ wint wel van Twente
tegen Ajax missen ze de halve selectie en zijn bezig met het feest die avondquote:Op zaterdag 25 april 2009 21:47 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Veel mensen gaan er maar vanuit dat AZ wel van Twente wint, maar niet van Ajax. Ik moet het nog maar zien hoor.
Dan heb je het wel nog in eigen hand, dat was met een zege van FC Twente vandaag niet meer het geval geweest.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:34 schreef toma het volgende:
Nou kunnen wij morgen met een gerust hart verliezen van AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |