Wat een royall sadness moet dat geweest zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat een triest zooitje de rest was.
Is dat echt iets om trots op te zijn?quote:# Ik kan de vogeltjesdans heel soepeltjes uitvoeren
Ach, een petrischaaltje is toch rond...quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:41 schreef murp het volgende:
iedereen ging links af, ik ging rechts
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, een petrischaaltje is toch rond...
Whehequote:Op vrijdag 24 april 2009 21:35 schreef starla het volgende:
[..]
Ach, een petrischaaltje is toch rond...
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
DOORDAT JIJ DIE EICEL ZONODIG ZELF MOEST BEVRUCHTEN MET JE EGOISTISCHE INSTELLING, HEB JE JE BROERTJES EN ZUSJES ALLEMAAL DOOD VERMOORD@!!@#quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:57 schreef marcel-o het volgende:
dat vraag k me ook wel eens af![]()
wat als een andere cel op tijd zou zijn. zou ik er dan ook gewoon zijn? zou t dezelfde ziel zijn?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
En wat is jouw excuus dat je hier bent?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:16 schreef JOPPI3 het volgende:
TS was het voorvocht voorafgaande aan een failure orgasm!
Zeg nooit over je eigen topic dat ie goed is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:42 schreef sappo het volgende:
wat een goed topic eigenlijk hé? het idee dat we ooit een spermazaadje waren geweest fascineerd mensen nogal blijkkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeg nooit over je eigen topic dat ie goed is.
Nvmja ik ken de etiquette hier nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |