quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:25 schreef bloodysunday het volgende:
En hier nog maar een keer
Er liepen 2 blondjes naast elkaar, zegt de een tegen de ander: héé volgens mij ruik ik sperma. Zeg het blondje klopt ik heb net een boer gelaten
nee. Ik vroeg het aan dr en ze zijn van niet, ze vind je alleen lekker met lang haar en een baard. Jou zusje zei dat ze me lekker vond, alleen dat ze het niet mocht krabbelen omdat jij haar anders slaat. Aidsjoch.quote:
pfffquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:29 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
nee. Ik vroeg het aan dr en ze zijn van niet, ze vind je alleen lekker met lang haar en een baard. Jou zusje zei dat ze me lekker vond, alleen dat ze het niet mocht krabbelen omdat jij haar anders slaat. Aidsjoch.
Was jij maar een eendagsvlieg.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:39 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
paar van die eendagsvliegen die hier wel is langs komen
Kali komt het wel overvliegenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:33 schreef mike_hunt het volgende:
Is Kali hier? want ik heb grote vloei nodig. Xit met die kut mascotte hier in LA....
jaquote:
Al die illegale gangster shit straat stoep is bende.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaen die lekkere weed,, hier is het echt om te huilen.... goddamn bitches
pusssssshquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef bloodysunday het volgende:
SA je mag niet met mn zusje, je hebt pussy al
Wat is er trouwens mis met polygamiequote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef bloodysunday het volgende:
SA je mag niet met mn zusje, je hebt pussy al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |