Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitgaquote:
Hoe doe je dat dan, zonder te werken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitga
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitga
Ook met behulp van mijn ouders, maar het limiet van uitgaan is max 3 keer per maand gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, zonder te werken?
Ja ik ging dus vrijdag/zaterdag/zondag x 4.quote:
Vrijdag is bij mij geen ruk te doen 1 heeft altijd zijn vriendin vrijdag, andere werken of mogen niet of hebben geen zinquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook met behulp van mijn ouders, maar het limiet van uitgaan is max 3 keer per maand geworden
[..]
Ja ik ging dus vrijdag/zaterdag/zondag x 4.
Ja maar niet tot heel laat, mits laatste zaterdag van de maand dan is mijn favoriete feestje in Rotterdam, dan is het party hard till 8 in the morningquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
Ik had niet gedacht dat je veel uitging wolvendagen.
de slet uithangen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar niet tot heel laat, mits laatste zaterdag van de maand dan is mijn favoriete feestje in Rotterdam, dan is het party hard till 8 in the morning
Nee... denk je zo over me?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
de slet uithangen?
verkeerde opmerking
Okequote:
Heb jij wel eens een kutje gezien?quote:
En toen bleef het stil?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kutje gezien?
Heb jij weleens een piemel gezien in real life? Behalve je vader.quote:
Ook niet, mijn vriendin en ik beperken ons tot het geven van kusjes op elkaars wang.quote:
Yes, I did.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb jij weleens een piemel gezien in real life? Behalve je vader.
En toen heb je het op een rennen gezet?quote:
Ja ik had iets van WTF IS DAT?! toen begon ik nog hysterisch te huilen en ik heb 3 in de foetushouding op bed gelegen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En toen heb je het op een rennen gezet?
Huhuhu dat is echt een Spaans toetsenbordquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Echt wel![]()
1 euro voor 10 minuten internet, en IE6 dus fucking traag Ñ´=
Idd, ik snap er ook niks van, wel een kankertriest iets en vooral die mongolen die fanatiek posten in TBOquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:45 schreef LudoSanders het volgende:
Wat is dat met dat 'De Bunker', krijgt FOK! daar geld voor of zo?
Ach, de huisvrouwtjes hebben weer wat te volgen komende dagen/weken/maanden(?).quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Idd, ik snap er ook niks van, wel een kankertriest iets en vooral die mongolen die fanatiek posten in TBO
zaad?quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:14 schreef bloodysunday het volgende:
Nee wd zo denk ik niet over jousoms vliegt er bij mij iets te snel wat uit mn mond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:18 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
zaad?Er liepen 2 blondjes naast elkaar, zegt de een tegen de ander: héé volgens mij ruik ik sperma. Zeg het blondje klopt ik heb net een boer gelatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
heb je die zelf bedachtquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Er liepen 2 blondjes naast elkaar, zegt de een tegen de ander: héé volgens mij ruik ik sperma. Zeg het blondje klopt ik heb net een boer gelaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |