Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitgaquote:
Hoe doe je dat dan, zonder te werken?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitga
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat krijg ik niet meer, omdat ik te veel uitga
Ook met behulp van mijn ouders, maar het limiet van uitgaan is max 3 keer per maand gewordenquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe doe je dat dan, zonder te werken?
Ja ik ging dus vrijdag/zaterdag/zondag x 4.quote:
Vrijdag is bij mij geen ruk te doen 1 heeft altijd zijn vriendin vrijdag, andere werken of mogen niet of hebben geen zinquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ook met behulp van mijn ouders, maar het limiet van uitgaan is max 3 keer per maand geworden
[..]
Ja ik ging dus vrijdag/zaterdag/zondag x 4.
Ja maar niet tot heel laat, mits laatste zaterdag van de maand dan is mijn favoriete feestje in Rotterdam, dan is het party hard till 8 in the morningquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:08 schreef Fascination het volgende:
Ik had niet gedacht dat je veel uitging wolvendagen.
de slet uithangen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:13 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja maar niet tot heel laat, mits laatste zaterdag van de maand dan is mijn favoriete feestje in Rotterdam, dan is het party hard till 8 in the morning
Nee... denk je zo over me?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:15 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
de slet uithangen?
verkeerde opmerking
Okequote:
Heb jij wel eens een kutje gezien?quote:
En toen bleef het stil?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een kutje gezien?
Heb jij weleens een piemel gezien in real life? Behalve je vader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |