dat bedoel ik. kritiek is als met je hand wijzen naar een wespennest. er komen steeds meer agressieve wespen op je af die er voor zorgen dat je geen vingers meer uitsteekt.quote:
Je trollt, en je bent er nog slecht in ook.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat bedoel ik. kritiek is als met je hand wijzen naar een wespennest. er komen steeds meer agressieve wespen op je af die er voor zorgen dat je geen vingers meer uitsteekt.
Ik denk dat er in elk volk goede en slechte mensen zijn, en vooral mensen die deels goed en deels slecht zijn. Ik keur dit soort zaken af of het nou een Arabische prins, een Amerikaanse soldaat, een Nederlandse crimineel, een Afrikaanse dictator of wie dan ook is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:04 schreef Northside het volgende:
Ja, nou, goed, dan zijn alle mensen slecht en is angst en terreur en dat hele rijtje niet alleen voorbehouden aan de moslims.
Joden zijn ook slecht. Westerlingen zijn ook slecht. Moslims zijn ook slecht.
Zo beter dan?
Inderdaad, dit soort dingen is helaas menselijk, in elke groep die er is.quote:Op zaterdag 25 april 2009 17:35 schreef Northside het volgende:
Dat was ook min of meer mijn bedoeling... Al dat gezeik hier dat je dit niet mag veroordelen omdat de joden ook kinderen bombarderen en de westerse wereld zich ook misdraagt.
Als we even vaststellen dat er overal rotte appels zijn en dat geen enkele bevolkingsgroep heilig is zijn we al een stuk verder.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Valt mee hoor.
Het zijn vooral de suflullen hier in NL die de glanzende wolkenkrabbers in Dubai maar gelijkschaken aan een moderne VAE.
Het land heeft zeer strenge wetgeving (geen afbeeldingen van mensen in het openbaar, geen alcohol).
[..]
Vind het vrij belachelijk dat die gedachte bij je opkomt eigenlijk. Maar wie ben ik?
De Amerikaanse martelcultuur is overgewaaid naar VAE.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:07 schreef GasTurbine het volgende:
Schijnt cultuur te zijn.
Eerder andersom.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De Amerikaanse martelcultuur is overgewaaid naar VAE.
Chinezen staan daar toch juist bekend om?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eerder andersom.
Die zandratten hebben een millennialange geschiedenis van martelpraktijken. Is eigenlijk het enige waar ze ècht goed in zijn.
Amerikaanse Grondwetten vs. Sharia. Nu nog een keer.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:12 schreef Meh7 het volgende:
[..]
De Amerikaanse martelcultuur is overgewaaid naar VAE.
Dus waarom haal je er amerikanen bij?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Chinezen staan daar toch juist bekend om?
Nee, in Europa zijn we altijd vredelievend geweestquote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Eerder andersom.
Die zandratten hebben een millennialange geschiedenis van martelpraktijken. Is eigenlijk het enige waar ze ècht goed in zijn.
In Europa hebben we het zo'n 300 jaar geleden afgeleerd.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, in Europa zijn we altijd vredelievend geweest
Wie wel?quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, in Europa zijn we altijd vredelievend geweest
Geen idee. Chinezen hebben vooral andere kwaliteiten waar ze wereldwijd bekend om staan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Chinezen staan daar toch juist bekend om?
Amerikaanse grondwet is ook een rekbaar begrip he. Daar zitten ook wel wat mazen in waar grif gebruik van wordt gemaakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 18:17 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Amerikaanse Grondwetten vs. Sharia. Nu nog een keer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |