zeker als je de familie of bevriend bent.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef Alulu het volgende:
Zieke gast. Als ik die Afghaan was zou ik alles eraan doen hem af te maken, koste wat kost.
zieker dan de geest kan bedenken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef Alulu het volgende:
Ja maar ook als je dat niet bent.
Abnormaal dit en alleen al het filmpje bekijken gaat je bloed van koken. Hoe ziek kan je zijn
Islamitische landen? Islamitische koning/prins? Daar is geen sprake van. De waarheid is dat de daders in Abu Ghraib westerlingen waren en de daders in het filmpje puppets van het westen. In beide filmpjes worden de moslims juist mishandeld.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk te walgelijk voor woorden, maar je geeft zelf al aan dat het niet beperkt is tot "moderne" Islamitische landen. Ook "moderne" westerse landen kunnen er wat van. (Zoals je zelf al aangeeft)
zo he! jij weet het wel heel bout te formuleren. zielige moslims...quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
Islamitische landen? Islamitische koning/prins? Daar is geen sprake van. De waarheid is dat de daders in Abu Ghraib westerlingen waren en de daders in het filmpje puppets van het westen. In beide filmpjes worden de moslims juist mishandeld.
Ah, eindelijk wat westerse beschaving in dit topic.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef Alulu het volgende:
Zieke gast. Als ik die Afghaan was zou ik alles eraan doen hem af te maken, koste wat kost.
kloptquote:Op zaterdag 25 april 2009 03:29 schreef Northside het volgende:
Mensenleven is weinig waard daar... zeker het leven van een boertje.
Is het dan wel vergelijkbaar met iemand doodslaan of elektrocuteren of zijn kinderen ontvoeren?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:40 schreef Strolie75 het volgende:
Maar dat is een andere categorie als iemand zijn ballen in de fik steken of overrijden met een SUV.
Gelukkig maar dan.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Meki het volgende:
Hopelijk wordt deze barbaarse gestoorde ezel hetzelfde bij hem gedaan.
Maar HIJ kan zijn STRAF ook niet ontvluchten
Ooit zal hij daarvoor duizenden malen keren gestraft worden.
quote:
door allah? ik mag hopen dat deze islamitische prins handelt namens de koran. dus zal het in het hiernamaals wel meevallen voor hem toch? sharia?quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Meki het volgende:
Moet jij eens opletten hoe die sadist zijn straf gaat ontlopen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:38 schreef Meki het volgende:
Als je wil trollen, doe het dan minder opzichtig. Zo trapt natuurlijk zelfs Meki er niet in.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door allah? ik mag hopen dat deze islamitische prins handelt namens de koran. dus zal het in het hiernamaals wel meevallen voor hem toch? sharia?
Het zijn handelaren in olie. En daarom kunnen ze dit maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:32 schreef TimoerLenk het volgende:
[..]
Islamitische landen? Islamitische koning/prins? Daar is geen sprake van. De waarheid is dat de daders in Abu Ghraib westerlingen waren en de daders in het filmpje puppets van het westen. In beide filmpjes worden de moslims juist mishandeld.
ik was niet aan het trollen, al zal je dat wel zo opvatten. aangezien elke kritiek op de islam er een is van trollen in jouw wereld.quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:48 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als je wil trollen, doe het dan minder opzichtig. Zo trapt natuurlijk zelfs Meki er niet in.
Goed, dan heb ik het mis en was je niet aan het trollen. (quote:Op zaterdag 25 april 2009 13:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik was niet aan het trollen, al zal je dat wel zo opvatten. aangezien elke kritiek op de islam er een is van trollen in jouw wereld.
ik vroeg me gewoon af waarom dit incident gebagatellisseerd en gejij-bakt wordt, terwijl de prins van de vae toch redelijk islamitisch is. en dat ook graag wil laten blijken, sharia, maatregelen ten aanzien van anders gelovigen in vae, zoenen in het openbaar, homo's dood etc.
achter welke steen-'van jullie' ga je je nu verschuilen?
door de islam gesteund is omdat hij streng moslim is. gesteund als hij zich voelt door het boek met teksten direct van allah.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:04 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Goed, dan heb ik het mis en was je niet aan het trollen. () Jij komt met de stelling dat deze prins door de islam wordt gesteund in zijn handelen. Waar baseer je dat op? Sinds wanneer zijn feodalisme en de excessen daarvan typisch islamitisch?
Slechte troll ben jij.quote:Op zaterdag 25 april 2009 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
door de islam gesteund is omdat hij streng moslim is. gesteund als in hij voelt zich gesteund door het boek met teksten direct van allah.
oh nee wacht, dat mag je niet zeggen... je moet meteen zegegn dat de amerikanen ook geen lieverdjes zijn, en de joden al helemaal. crapuul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |