Oh ja man.. Jij hebt natuurlijk je LOI cõno diploma.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:32 schreef Stoeprand het volgende:
En dan nog verkeerd schrijven in TT en OP
Nee. En ik lees het als ''kono'' nu.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:34 schreef deepart het volgende:
[..]
Oh ja man.. Jij hebt natuurlijk je LOI cõno diploma.
Cõno.. Coño.. Nouja zeg!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:34 schreef Malahide het volgende:
Heb je zoveel moeite gedaan om die ~ te vinden op je toetsenbord, zet je hem boven de verkeerde letter.
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:34 schreef Malahide het volgende:
Heb je zoveel moeite gedaan om die ~ te vinden op je toetsenbord, zet je hem boven de verkeerde letter.
goed gezien was me geeneens opgevallenquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:34 schreef Malahide het volgende:
Sooww zeg.. niet gezond inderdaad!quote:
Wat wil je daarmee zeggen? Ik ben gewoon trots op mijn land..quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:44 schreef sezten het volgende:
Vlaggetje van TS verraadt een hoop.![]()
BIEN COÑO BIENNN
Prima, maar zal dat ook niet grotendeels je afkeer tegen het woord coño zijn?quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:46 schreef deepart het volgende:
[..]
Wat wil je daarmee zeggen? Ik ben gewoon trots op mijn land..
quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:37 schreef padlarf het volgende:
Ik kende al wat Antillianen voor dat hele joran gebeuren, dus ik kende het woord al
Dat heeft er niks mee te maken.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:48 schreef sezten het volgende:
[..]
Prima, maar zal dat ook niet grotendeels je afkeer tegen het woord coño zijn?
Antillianen - Marokkanen. Even zonder gekheid.
quote:
quote:
Halal?quote:
RickoKun postquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef RickoKun het volgende:
Maar wat is nu de goede, dat is de vraag die de gemoederen op FOK! bezig houdt!
Het is coño!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef RickoKun het volgende:
Met een plank, graag.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Ik zeg wel eens coño. Wie wil me aanraken?
Papiamento=Konjoquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:06 schreef RickoKun het volgende:
En er zit ook een heel verschil in uitspraakquote:
Lekker boeiend dat de uitspraak hetzelfde is (ik ga er vanuit dat je het sarcastisch bedoelt). Antillianen schrijven meestal op hoe ze het uitspreken. Dat was de regel van vroeger. Nu is het anders, maar daar weet ik niets van.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:29 schreef sezten het volgende:
[..]
En er zit ook een heel verschil in uitspraak
Zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:43 schreef zoalshetis het volgende:
anti's kennen gek genoeg ook het limburgse/belgische vraagwoord: "wablief?". ze spreken het alleen uit als "wabief?".
Ik.. Met een honkbalknuppel, zodat ik die kankerposts van jou hier nooit meer zie, vuil kankerjong met je grote pleureskop, achterlijke kankerdwaas.quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:32 schreef Lakitu het volgende:
Ik zeg wel eens coño. Wie wil me aanraken?
quote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Ik.. Met een honkbalknuppel, zodat ik die kankerposts van jou hier nooit meer zie, vuil kankerjong met je grote pleureskop, achterlijke kankerdwaas.
[..]
Ik.. Met een honkbalknuppel, zodat ik die kankerposts van jou hier nooit meer zie, vuil kankerjong met je grote pleureskop, achterlijke kankerdwaas.
[..]
Denk dat jij binnenkort je ban kan verwachtenquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:51 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
[..]
quote:Dit is mijn ding, dit is het leven.
Drank voor altijd, een kater voor even.
Dagenlang wakker, met hoofdpijn in mijn bed.
Het gaat over als ik erover hebt gerapt.
echt niet. hij is geestig. als je hier de humor niet van inziet ben je een stand-up comedian niet waardig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:00 schreef muay-toy het volgende:
[..]
Denk dat jij binnenkort je ban kan verwachten
mods zijn genadeloosquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
echt niet. hij is geestig. als je hier de humor niet van inziet ben je een stand-up comedian niet waardig.
wat?quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:38 schreef Q_Orianka het volgende:
En bij Latijn steeds lachen om het woord "coniotivus".
Doen alsof je hoger onderwijs genoten hebtquote:
lol. er van uitgaan dat iemand dat niet genoten (quote:Op vrijdag 24 april 2009 20:59 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Doen alsof je hoger onderwijs genoten hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |