Zoiets kan je dan beter niet online kopen volgens mijquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Beslist, als je er eentje vindt die mooi aansluit en tegelijkertijd niet elke vethobbel accentueert.![]()
Dat is wel eens het nadeel van dingen die echt strak zitten; elke put/vetkwab/bh zie je erdoor. Mooiste effect krijg je als je een strak jurkje met een verstevigd lijfje vindt. Hoef je ook geen bh aan
Whehe dat zou zo een opmerking van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 24 april 2009 19:26 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb duidelijk een dikke middengedeelte
Heup: 87
Taille: 78!
JIj hebt mooie vrouwelijke vormen, mooie maten
Ach, al had ik de maten van een topmodel, ik blijf toch een boer hoor, ik heb totaal geen elegantie en ik loop altijd breed![]()
Die komen wel weer een keertje als ik ze echt heb aangehadquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:05 schreef Chicolate het volgende:
Oh en kwak: dat shirtje + rokje staat je superlief. Foto's van Miss S kan ik helaas niet meer zien.
Ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:06 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die komen wel weer een keertje als ik ze echt heb aangehad
Nu had ik ze ook ergens anders op fok niet onder een smiley gezet en dat moet ik niet doen.
Goedzoquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:16 schreef ColdFeet het volgende:
WoeiEvy 22, 2x15 gelopen. 1e stuk 10,2 km/u, 2e stuk 10,1. Vorige keer dat ik evy liep, zakte ik veel meer in op het eind
Ik heb het blad gekocht, samen met de Linda in een pakketjequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:40 schreef conleche het volgende:
Ik ben niet zo'n Ariefan eigenlijk, maar deze foto's zijn toch wel!!
Bij onze Super hier in het durrep is het 1 euro voor 500 gram!quote:Op vrijdag 24 april 2009 18:39 schreef Viking84 het volgende:
O, wie zei trouwens dat de aardbeien bij de AH in de bonus waren deze week?(Phaidra toch?). Dat was heul niet zo
.
Behalve dan overduidelijk op die cover, dus wel zo eerlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 20:52 schreef conleche het volgende:
Ze weten wel de wijkende haargrens uit beeld te houden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |