Nee nog niet potverrr! Dat moet ik eens gaan doen.quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:20 schreef Greys het volgende:
Muizelientje, ik heb de nieuwe GA al gedownload!Jij ook?
En sterkte met je kies!
quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Ha, ik ga 'm zo kijken, de nieuwe GA.
Is Heer Greys alweer thuis?
Tofheid! Hoor je zulke muziek nou ook beter dan 'normaal' op pc/mp3speler luisteren? Omdat je het ook kan voelen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee nog niet potverrr! Dat moet ik eens gaan doen.
Hee trouwens, ik sta met Slagerij van Kampen op de fotoen ze hebben een drumvel voor me gesigneerd!
Ja, percussie is voor mij veel beter te horen omdat ik aan het gevoel dat het geeft af kan leiden hoe diep en hoe hoog/laag het geluid is. Ik heb echt onwijs genoten!quote:Op vrijdag 24 april 2009 21:46 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Tofheid! Hoor je zulke muziek nou ook beter dan 'normaal' op pc/mp3speler luisteren? Omdat je het ook kan voelen?
Hij is zelf ook marinier. En mijn ex-samenwoner ook.quote:
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaagquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, percussie is voor mij veel beter te horen omdat ik aan het gevoel dat het geeft af kan leiden hoe diep en hoe hoog/laag het geluid is. Ik heb echt onwijs genoten!
Ja, ik snap het nog, maar je bent nog steeds een mutsquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is zelf ook marinier. En mijn ex-samenwoner ook.
De vriendin van die buurjongen heeft me destijds op een mariniersfeest gebeld en me telefonisch gekoppeld aan mijn ex-samenwoner. Snap je het nog?
Hij had al aangekondigd dat ie vlakbij zou zitten op donderdagavond.quote:
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.quote:
Ik moet nodig even teruglezen merk ikquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.
Hoe is jouw verjaardag? Wat heb je gekregen?
Ik ben nu aan het uitbuiken hoorquote:
thnx. Ben tijdens voetbal net op de bank in slaap gevallen. Dus ga maar naar bed. Trustequote:Op vrijdag 24 april 2009 20:51 schreef mspoez het volgende:
*aai TJ*
Ik las gedownloadquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:03 schreef conleche het volgende:
Greys heeft 6 mariniers geturndowned en zit aan de jellybeans.
Die zijn ook tof jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
The Blue Man Group was bij Dr. Phil vandaag
Die show heb ik gezien in Amsterdam destijds en da's ook zo tof!
Gewoon in het algemeen niet?quote:
Sympathiek van jou.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon in het algemeen niet?
Want het leek me wel wat voor je namelijk. Niet die ene buurman () maar gewoon een stoere marinier. Die zijn ook af en toe fijn weg enzo en dan kan je het daarna weer inhalen *hint hint* en jij vindt het ook niet erg om af en toe alleen te zijn. Dus. Geregeld. Ik fix je een marinier
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Want het leek me wel wat voor je namelijk. Niet die ene buurman () maar gewoon een stoere marinier. Die zijn ook af en toe fijn weg enzo en dan kan je het daarna weer inhalen *hint hint* en jij vindt het ook niet erg om af en toe alleen te zijn. Dus. Geregeld. Ik fix je een marinier
Alles voor de Co! Jeweetz!quote:
Nee, McArmy is van ons. Forrrrreffur!quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Alles voor de Co! Jeweetz!![]()
[..]
Nee, McArmy is van ons. Forrrrreffur!
Nee serieus niet! Ik maakte niet eens een grapje!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Goodbye het volgende:
Ohhhhh wat een lieve felicitaties in het vorige topic allemaal!Al die lolcats
Die van m'n mamsie was het mooist, though
![]()
![]()
Hee Co, ik was de enige die aan jouw verzoek van foute glitterkrabbel op je verjaardag had voldaan he?!
What makes you think dat mariniers geen boeken lezen?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:28 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee serieus niet! Ik maakte niet eens een grapje!
Ik val meer op mannen die ook nog weleens een boek lezen en dan niet de handleiding van een kalashnikov!!
Volgens mij heb ik dat? Ik heb in ieder geval nooit iets op slot gezet dacht ik. Heb jij hyves?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:32 schreef mspoez het volgende:
En Co: dan moet je je krabbels openzetten voor iedereen én je hyves openbaar maken...dan krijg je geheid heel veel geraniumsverjaardagkrabbels!
eheh...quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh! Ja?
(Niets zeggen hoor, Co kijkt!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en Meredith ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb in een marinestad gewoond en dat was een kutstad, ik tel dat bij elkaar op en trek daaruit mijn conclusies. Niet helemaal eerlijk maar wel lekker makkelijk.het lijkt niet wat het is![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:30 schreef mspoez het volgende:
Tink? Claudia kon niet niet-eten want zwanger. Jij toch niet ook...?Noooooooit meer. Echt. Daar zorg ik wel voor
![]()
Ik heb gewoon vreselijk veel trek de laatste tijd.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Die ene van jou, die exsamenwonert was ook niet zo'n lieverdje toch?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
What makes you think dat mariniers geen boeken lezen?
Geloof me, die zitten juist geen voetbal te kijken als ze weg zijn hoor![]()
Oke, ze bestaan wel, van die dommekrachten, maar de mariniers die ik ken zijn stuk voor stuk hele normale intelligente kerelsMaar hé, graag of niet he?
![]()
Ik zeg ook niet dat ze dom zijn, maar ze zijn wel ver verwijderd van hun metro-kant, zeg maar....Nou ja en ik heb wat tegen dat hele legergedoe, die hierarchie, die stoere mannenwereld. Het is iets te ver van mijn bed allemaal......![]()
Den Helder?quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:36 schreef neen het volgende:
Ik heb in een marinestad gewoond en dat was een kutstad, ik tel dat bij elkaar op en trek daaruit mijn conclusies. Niet helemaal eerlijk maar wel lekker makkelijk.
Maar hó, vergis je niet in het verschil 'marine' en 'mariniers' he?
Ik dacht ook altijd dat dat hetzelfde was.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Mijn ex-samenwoner is dan ook de minst aardige marinier die ik ken, raar maar waarquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Die ene van jou, die exsamenwonert was ook niet zo'n lieverdje toch?
Ik zeg ook niet dat ze dom zijn, maar ze zijn wel ver verwijderd van hun metro-kant, zeg maar....Nou ja en ik heb wat tegen dat hele legergedoe, die hierarchie, die stoere mannenwereld. Het is iets te ver van mijn bed allemaal......
Met vier anderen ben ik nog heel lang omgegaan en dat zijn hele stoere maar zeker ook hele lieve mannen.
Heel anders dan je denkt. Maar ik kan me wel een beetje voorstellen hoe je er over denkt hoor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Den Helder jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Den Helder?
Maar hó, vergis je niet in het verschil 'marine' en 'mariniers' he?
Ik dacht ook altijd dat dat hetzelfde was.
wat een kutstad, mét mariniers en antillianen wat een waar genot om te wonen, maar ik denk het niet.
het lijkt niet wat het is![]()
AKnynke!Spannende spoilerts!
Oeh oeh, uitslag x-factor.
En dan hou ik die mariniers wel lekker voor mezelf heur
Co, ga je wel een keer met ze mee stappen? Dan hoef je er niets mee verder, beloofd!
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:47 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ken geen enkele marinier met een snor.
Al die vooroordelen hier!
Ik zou bijna denken dat het een photoshop is.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
Bah, dit is van de miss Universe contest in Australie:
[ afbeelding ]
Lengte: 183
Gewicht: 48 kilo
Nou dan mag ik nog overgewicht hebben maar dat vind ik toch echt mooier dan dit.![]()
anorexiaquote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewicht: 48 kilo
ze is veel te mager
![]()
tis net of haar hoofd niet vastzit aan haar lichaam....quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:50 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewicht: 48 kiloIk ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Het artikel ging ook juist over het feit dat ze heel veel kritiek van de jury kreeg.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen![]()
![]()
Maakt niet uit hoor, jij mag het.quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Muis006 het volgende:
Ohja, dit ook nog he:
Naumoska denied she had an eating disorder. "I eat six to eight healthy meals a day," she said. Pageant director Deborah Miller said Naumoska had Macedonian heritage, which accounted for her extreme thinness. "They have long, lithe bodies and small bones. It is their body type, just like Asian girls tend to be small," she said.
En sorry neen
Ja ik vind het goed dat ze zoveel kritiek krijgt. Het is ook belachelijk dat ze zo dun is en überhaupt mee mocht doen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 22:52 schreef Greys het volgende:
Het artikel ging ook juist over het feit dat ze heel veel kritiek van de jury kreeg.
![]()
Het is echt idioot 48 kilo bij 1meter83. Zo zonde, want ze heeft wel een mooi koppie. (hoewel nu ook iets te mager!)![]()
Ja! Ik ga nu even in de stad een biertje drinken, dan zet ik hem op jou rekening!quote:
ik heb net een heerlijk biertje op, en nu ga ik zo lekker slapen denk ik! Morgen maar weer hardlopen om al het gesnoep van vandaag er af te krijgen...quote:Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèrenquote:Op vrijdag 24 april 2009 23:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je de chipito's van Muis bedoelde!!
Slaap lekker Neen!
Waar zit je met je poezelige hoofdje? Neen gaat stappen. Nynke gaat slapen!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Whihihihi. Ik bedoelde die huppelkutjes die de laatste 20 sec. van x-factor mochten volblèren
Slaap lekker Neen!
![]()
Ik denk dat ik wat moet gaan opruimen. Morgen komt het Bolletje eten en ik heb m'n bed nog steeds in de woonkamer. Het begint nu toch redelijk vreemd te worden.
O ik las dat heer G weg was morgen!! Kom je ook anders??![]()
Oh ik las het verkeerd ja!![]()
Slaap lekker AKnynke!En stap fijn Neen!
Co, doe maar lekker met Bolletje samen hoor! Da's gezellig joh, met zijn tweetjes.
Ik ben dan misschien een ietwat overheersende factor, ik ken mezelf
Wij gaan binnenkort weer een keertje lekkere hapjes bestellen
Ik zou het wel gezellig vinden hoor!! Kijk maar, je kan ook morgen nog beslissen!quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:40 schreef Greys het volgende:
Oh ik las het verkeerd ja!![]()
Slaap lekker AKnynke!En stap fijn Neen!
Co, doe maar lekker met Bolletje samen hoor! Da's gezellig joh, met zijn tweetjes.
Ik ben dan misschien een ietwat overheersende factor, ik ken mezelf
Wij gaan binnenkort weer een keertje lekkere hapjes bestellen
![]()
Niet dat ik denk dat Bolletje niet op mij zit te wachten, maar ik kakel dan misschien de hele boel plat en het is voor haar leuk als ze ook een keer lekker met jou kan kletsenIk ben een beetje een ongeleid projectiel en ik weet niet of Bolletje in het echt mondig genoeg is om er gewoon doorheen te praten als ik te lang en te vaak op mijn praatstoel zit. Dat is het meer een beetje
Maar we houden wel even contact morgen!
Komt goed uit, dan kan Bolletje je helpen het bed op de goede plek te zetten. Voor dat soort dingen zijn extra handen heeeel nuttig.quote:Op vrijdag 24 april 2009 23:35 schreef conleche het volgende:
Ik denk dat ik wat moet gaan opruimen. Morgen komt het Bolletje eten en ik heb m'n bed nog steeds in de woonkamer. Het begint nu toch redelijk vreemd te worden.
crap in = crap out![]()
Nu bij Oprah, boekbespreking over hoe mannen naar vrouwen kijken. Hilarisch.
[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 25-04-2009 00:26:08 ]crap in = crap out![]()
Mijn meneer is thuis. Dan kan ik Oprah écht vergetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 00:05 schreef loveli het volgende:
Nu bij Oprah, boekbesprekin over hoe mannen naar vrouwen kijken. Hilarisch.
Hij zat al enorm te zuchten tijdens die terreur van x-factor
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |