Verklaar u nader?quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:45 schreef popolon het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg.
Wees dan gewoon trots maar kom niet met die flauwekul.
New York aan de Maas? Heb je dat zelf bedacht?quote:
Neh. Was geloof ik een slogan van een of ander prestige bouwproject .quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:51 schreef popolon het volgende:
[..]
New York aan de Maas? Heb je dat zelf bedacht?
Aha, ok. Nou goed, dat soort vergelijngen kunnen ze beter niet doen. Laat Rotterdam gewoon lekker Rotterdam blijven.quote:Op zaterdag 25 april 2009 03:57 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Neh. Was geloof ik een slogan van een of ander prestige bouwproject .
Niet qua hoogte van de torens , de inwoners of het internationaal aanzien te vergelijken maar wel met invulling ruimtelijke ordening , skyline , weinig tot geen monumentale panden , handelscentrum, Vestigingsplaats voor (internationale) multinationals etc en het feit dat er constant beweging is en gebouwd wordt.
Dat maken we zelf wel uitquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Aha, ok. Nou goed, dat soort vergelijngen kunnen ze beter niet doen. Laat Rotterdam gewoon lekker Rotterdam blijven.
Ok. Maar kom dan ook niet aan met 'skylines'. Zelfs die van het verlaten Detroit zijn nog meer indrukwekkend.quote:
Men práchtigquote:Op zaterdag 25 april 2009 04:30 schreef popolon het volgende:
[..]
Ok. Maar kom dan ook niet aan met 'skylines'. Zelfs die van het verlaten Detroit zijn nog meer indrukwekkend.
Spreek voor jezelf. Rotterdam is ook maar een provincie dorpje als je het even wat wereldwijder neemt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 04:35 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Men práchtig![]()
Al die kneuzen uit de provincie die denken het recht te moeten hebben over mijn stad
Ja en de aarde is maar een zielig planeetje als je het vergelijkt met andere planetenquote:Op zaterdag 25 april 2009 05:06 schreef popolon het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Rotterdam is ook maar een provincie dorpje als je het even wat wereldwijder neemt.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:17 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Ja en de aarde is maar een zielig planeetje als je het vergelijkt met andere planeten
Neen hoor, beweer ik dat ergens dan?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:20 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Oké. Maar jij woont dus in Amerika? Is dat zoveel beter dan het leven hier in Nederland ?
Dat is een vraag. Hoef je niet meteen in de verdediging te schietenquote:Op zaterdag 25 april 2009 05:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Neen hoor, beweer ik dat ergens dan?
Doe is normal joh. niet zo aanvallend gek.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:26 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dat is een vraag. Hoef je niet meteen in de verdediging te schieten
Oh is dat je antwoord?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:26 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Dat is een vraag. Hoef je niet meteen in de verdediging te schieten
Rots, hoepel eens een heel eind op dronken aap. Hup je bed in jij voordat je nog meer rotzooi uitbraakt.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:34 schreef Rots het volgende:
Popopopo wtf. Ga is tukkennnn
Kerel, hoepel op, 't is net elf uur hier.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:48 schreef Rots het volgende:
Seriejunk is een fucking dwaas. En gajij nou mar slapen
Hé wat?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:47 schreef popolon het volgende:
seriejunk? Leef je nog? Je noet me nou even afkraken namelijk
Elf uur? Waar leef je regens?quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:49 schreef popolon het volgende:
[..]
Kerel, hoepel op, 't is net elf uur hier.
Dat kan ik niet betalen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 05:49 schreef SerieJunk het volgende:
[..]
Hé wat?
Het botvieren van je sadomasochistische trekjes bewaar je maar met je levenspartner ergens in een kelderbox in Detroit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |