Ik heb hier nog een wiet lollie in mijn jas zitten voor jequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk vast dat je stoned van mij wordt
Valt best mee hoor, gewoon nog een keertje denken... nee ik doe het niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, liever gewoon niet. ik ken mezelf, als ik denk, nou WL , eentje kan best wel, heb ik hem op, nou ok nog eentje dan
Wel weer wakker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
en bedankt voor de bitchslap, Zucht ....
wakker blijvenquote:
jeuj,quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel weer wakker?![]()
* Droxz.nl zet Jochem mijer op... WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
Zie je! En je moet gewoon hier komen werken, ruil ik je in voor mijn kut collega!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj,
nu helemaal laatste uur alleen op kantoor
rest is naar receptie.
aan mij heb je nu niet veel hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je! En je moet gewoon hier komen werken, ruil ik je in voor mijn kut collega!![]()
Ik zit hier nog maar met 2 collega's... blijven allebij tot half 6.. beetje jammer
Die heb ik als wekker gehad... snap nu wel wrom zn moeder hem haatquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel weer wakker?![]()
* Droxz.nl zet Jochem mijer op... WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
nog ff moet me wel lukkenquote:
Alsof we hier zoveel doen vandaagquote:
Ook goede middagquote:
is bijna weekendquote:
6 mei ga ik anar jochem meijerquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof we hier zoveel doen vandaag![]()
Beetje Jochem Meijer luisteren... beetje internetten en ondertussen een laptop fixen.
He Droxzquote:
Collega van mij hoorde ik er net ook over!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 mei ga ik anar jochem meijer
enschede natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Collega van mij hoorde ik er net ook over!
In welke stad ga jij er heen als ik vragen mag?
ik heb ff toetsenbord van laptop omgewisseldquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof we hier zoveel doen vandaag![]()
Beetje Jochem Meijer luisteren... beetje internetten en ondertussen een laptop fixen.
Gelijk zeuren, en niet even gedag zeggen... foei!quote:
ja, zeker al een paar uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gelijk zeuren, en niet even gedag zeggen... foei!
MADDDDDDD!!!!!!!!!! Tijdje geleden!
ZOEK JE WEER EENS RUZIE JONGENquote:
zoiets zei ik ook alquote:
Kom je nooit in een andere stad ofzo? Zo gek is die vraag toch nietquote:
haha, nee maar de 6e komt hij naar enschedequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom je nooit in een andere stad ofzo? Zo gek is die vraag toch niet
Hengeloooooooquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, nee maar de 6e komt hij naar enschede
en ik kom wel eens ergens anders hoor..hengelo ofzo![]()
Je wil toch niet zeggen dat het daar druk is ofzo he?quote:
uh ok!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:16 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
haha, nee maar de 6e komt hij naar enschede
en ik kom wel eens ergens anders hoor..hengelo ofzo![]()
ik woon in enschede hoorquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hengelooooooo
Pluskut
wonen een paar enorme lekkere gozers![]()
jaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh ok!
Zou ook el eens bij zo'n show van hem willen zijn, alleen die kaartjes krijgen is gewoon kloten!
Hengelo, das toch een dorp?
jawelquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat het daar druk is ofzo he?
Ook al besmet met hetquote:
Goede middag crazy987!quote:
altijdquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:21 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ook al besmet met hetvirus? hahaha
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
uh ok!
Zou ook el eens bij zo'n show van hem willen zijn, alleen die kaartjes krijgen is gewoon kloten!
Hengelo, das toch een dorp?
waar ken jij die nietquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hengelooooooo
Pluskut
wonen een paar enorme lekkere gozers![]()
ik zeg toch.. pluskutquote:
zo goed issie mnietquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:22 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Goede middag crazy987!
Ben ff roken/eten...
nja ex van een oude vriendin EN zn neefje wonen daar en zijn beiden ergquote:
hey jochiequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef crazy987 het volgende:
[..]
zo goed issie mniet
moet5 woensdag op me verjaardag naar het ziekenhuis
je ziet een beetje blauw op je fotoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik zeg toch.. pluskut![]()
zo, laatste pic in mn fobo gepost
hebben de mensen iig een beeld hoe ik er gisterenavond uit zag
andere pics zijn minimaal een jaar oud
Druk?quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat het daar druk is ofzo he?
camfoto, dus laptoplichtquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je ziet een beetje blauw op je foto
teveel geblowd of gezopen
doei doeiquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef -Madskillz28TH het volgende:
mensen, ik ga er vandeur..prettig weekend allemaal![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:28 schreef Ladylike het volgende:
oh oooh volgens mij wordt nu iemand ontslagen
Laterz LLquote:
ik ookquote:
* Crazy-M heeft gedaan wat je een uur geleden zeiquote:
Goed zoquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M heeft gedaan wat je een uur geleden zei
quote:
en wat eten we vandaag?quote:
en wat zitten er in die wrapsquote:
owkeequote:Op vrijdag 24 april 2009 16:49 schreef lynda het volgende:
Een hoop vlees, sla, tomaat, komkommer, kidneybonen, mais, euhmmmmmmmm saus, kaas, euhmmmmmm zoiets denk ik
Vrijdag + druk in 1 zin... dat is onmogelijk!quote:
* Droxz.nl pakt trein naar....quote:
hehe inderdaadquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:51 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Vrijdag + druk in 1 zin... dat is onmogelijk!
quote:
Succes en prettig weekend!quote:
RUNXXXXXXXXXX!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:59 schreef Runx het volgende:
Iedereen fijn WEEKEND![]()
Morgen batavierenrace en daarna keihard zuipen op UT terrein in Enschede
![]()
Toppie man, prettig WEEKEND!!!!!!quote:Op vrijdag 24 april 2009 17:00 schreef tripack het volgende:
en ja wel dames en heren het is dan eindelijk zo ver.
het weekend staat vooooor de deur en het is tijd om em binnen te laten
met andere woorden.. het is Weeeeeeeeeeeeeekeend![]()
Héhé meneer Droxzquote:
Vervelingquote:Op vrijdag 24 april 2009 17:03 schreef Runx het volgende:
[..]
Héhé meneer Droxzlang geleden man
want brengt u hier
enkelbanden opgerektquote:
Aiquote:
echt kut ... vorig jaar heb ik het 4x gehad..quote:
quote:
Busted met 2 editsquote:
quote:
mn vingers zijn te snel.quote:
tjaquote:Op maandag 27 april 2009 08:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vingers zijn te snel.
Na een zin wil ik al Alt S doen
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin die op bezoek was: ik verf mn haar iig in de juiste kleurquote:Op maandag 27 april 2009 08:36 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
tja
eigenlijk zeg je dat jouw hersenen het niet aan kunnen ?
quote:Op maandag 27 april 2009 08:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik zei gisteren nog tegen een vriendin die op bezoek was: ik verf mn haar iig in de juiste kleur
blond
Vrienden hebben een nieuwe alfaquote:
Mogguhquote:
en nu staat ie in de garage?quote:Op maandag 27 april 2009 08:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrienden hebben een nieuwe alfa
echt gave wagen![]()
Gisteren zijn we een stukje gaan rijden ermee
V624v
mogguhquote:
Tuurlijk niet, mensen die problemen hebben met Alfa kunnen er niet mee rijdenquote:
zeg dat eens in het gezicht van mijn oomquote:Op maandag 27 april 2009 08:45 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, mensen die problemen hebben met Alfa kunnen er niet mee rijden
Durf ik welquote:Op maandag 27 april 2009 08:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
zeg dat eens in het gezicht van mijn oom
Al tekeningen van je nieuwe buro gemaakt?quote:
nicequote:Op maandag 27 april 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat vinden jullie van mn nieuwe BBQ ?
[ afbeelding ]
FUCK-ING VET !!!quote:Op maandag 27 april 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Sterfquote:
morguuh droxzquote:
quote:
Het rooster is vuilquote:Op maandag 27 april 2009 08:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
haha nee manquote:Op maandag 27 april 2009 08:49 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Al tekeningen van je nieuwe buro gemaakt?
zelfs zin in het werkquote:Op maandag 27 april 2009 08:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
[..]
Het rooster is vuil
voor de rest issie vet
andere leuke dingen zijn natuurlijk beter maar deze week hoef ik maar 3 dagen te werkenquote:Op maandag 27 april 2009 08:57 schreef tripack het volgende:
[..]
zelfs zin in het werkof weer zin in leuke dingen
zeker donderdag en vrijdag vrij?quote:Op maandag 27 april 2009 08:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
andere leuke dingen zijn natuurlijk beter maar deze week hoef ik maar 3 dagen te werken
quote:
maja dat doe je ook een beetje voor de lolquote:Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag en zaterdag bij GF werken, dat wel
ik hoorde droxz zeggen dat hij google sketch gebruikte? volgens mijquote:Op maandag 27 april 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Trouwens waar kan ik een goeie Tekening mee maken op de pc ?? moet dat persé met autocad ?
Ja en neequote:
laat het GF maar niet horenquote:Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
maja dat doe je ook een beetje voor de lol![]()
quote:
Ok ahhaha, game pc... vertel!quote:Op maandag 27 april 2009 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha nee man
heb crysis nog een keer uitgespeeld over het weekend heen![]()
ff een maat enthousiast gemaakt voor een "GamePC" hahaha
quote:Op maandag 27 april 2009 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
Trouwens waar kan ik een goeie Tekening mee maken op de pc ?? moet dat persé met autocad ?
Goed onthoudenquote:Op maandag 27 april 2009 09:03 schreef tripack het volgende:
[..]
ik hoorde droxz zeggen dat hij google sketch gebruikte? volgens mij
vrijdag naar de film toch, of niet?quote:Op maandag 27 april 2009 09:04 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ja en nee
Gisteren naar Artis geweest, maar door de regen mijn camera niet mee kunnen nemen....
En ben langer in Artis geweest als dat de bedoeling was zodat ik niet meer naar Alkaar kon
Vrijdag was goed/gezellig/leuk
morguuh fridayquote:
Snapte er geen moer van, kon niet pingen... tracert niet vanaf eigen pc en de rest wel.quote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
mogge iedereen
Dat zijn fijne errors Droxzdaarom blijf ik maar fijn nog ff bij vista 64x
dat is het sneller dan je denktquote:
Nee niet eens, dat was vorige weekquote:Op maandag 27 april 2009 09:07 schreef tripack het volgende:
[..]
vrijdag naar de film toch, of niet?![]()
das wel jammer dat het slecht weer was![]()
zondag ook lekker de hele dag binnen gezeten, lekker langzaam aan dagje van gemaakt
owjah tochquote:Op maandag 27 april 2009 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee niet eens, dat was vorige week
Lekker naar Amsterdam geweest, just relaxing![]()
Das niet verkeerd toch, zo'n relaxte zondag?
hehe volharden!quote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Snapte er geen moer van, kon niet pingen... tracert niet vanaf eigen pc en de rest wel.
Kon gewoon bij mijn router en andere pc's, maar geen internet. Router + modem meerdere keren gereset... handmatig DNS enzo ingegeven... werkte allemaal niet? Toen maar in devicemanager de hele kaart gedelte en opnieuw laten toevoegen en alles werkte weer
Mogguhquote:Op maandag 27 april 2009 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe volharden!ik had allang windows 7 eraf getyft
hebben we nog wat leuks gedaan vant weekend?
had vrijdag een bruiloft incl feest en zaterdag een verjaardag
* Crazy-M zwaait, brakhangend vanachter zijn buro naar droxzquote:Op maandag 27 april 2009 09:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Snapte er geen moer van, kon niet pingen... tracert niet vanaf eigen pc en de rest wel.
Kon gewoon bij mijn router en andere pc's, maar geen internet. Router + modem meerdere keren gereset... handmatig DNS enzo ingegeven... werkte allemaal niet? Toen maar in devicemanager de hele kaart gedelte en opnieuw laten toevoegen en alles werkte weer
quote:Op maandag 27 april 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zwaait, brakhangend vanachter zijn buro naar droxz
Dat nietquote:Op maandag 27 april 2009 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]heb je het weekend doorgewerkt?
bowlen is stoer!quote:Op maandag 27 april 2009 09:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dat niet
gister eerst hele dag Efteling en daarna de gehele avond bowlingen.
je moet je netwerk drivers NIET updaten van de windows site, daarna werkt ie nl niet meer LOLquote:Op maandag 27 april 2009 09:06 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ok ahhaha, game pc... vertel!
Heb mijn pc opnieuw geinstalleerd met windows 7 en werkt tot nu toe best aardig.
Wel al 1 BSOD gehad en netwerk werkte niet goed. (geen internet, wel netwerk... overige 6 pc's/laptops hadden wel internet). Netwerkkaart in devicemanger verwijderd en werkte weer?!
Film was geen moer aan, maar het was alsnog wel gezellig hoor vorige week.quote:Op maandag 27 april 2009 09:16 schreef tripack het volgende:
[..]
owjah tochik twijfelde al
maar dat is ook lekker
Ik laat me niet zo snel uit het veld slaan hoorquote:Op maandag 27 april 2009 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe volharden!ik had allang windows 7 eraf getyft
hebben we nog wat leuks gedaan vant weekend?
had vrijdag een bruiloft incl feest en zaterdag een verjaardag
Windows 7 draait toch werelds ?quote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo snel uit het veld slaan hoor![]()
Ervaring opdoen, wie weet draaien bedrijven over een aantal jaren wel Windows 7 toch...
das ook mooiquote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Film was geen moer aan, maar het was alsnog wel gezellig hoor vorige week.
* Droxz.nl zwaait half scheldend van de KUT GEBRUIKERS VAN VANDAAG... terug!quote:Op maandag 27 april 2009 09:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M zwaait, brakhangend vanachter zijn buro naar droxz
welke film?quote:Op maandag 27 april 2009 09:33 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Film was geen moer aan, maar het was alsnog wel gezellig hoor vorige week.
ik verwacht het welquote:Op maandag 27 april 2009 09:34 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik laat me niet zo snel uit het veld slaan hoor![]()
Ervaring opdoen, wie weet draaien bedrijven over een aantal jaren wel Windows 7 toch...
Ik heb mijn netwerkkaart drivers niet geupdatequote:Op maandag 27 april 2009 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet je netwerk drivers NIET updaten van de windows site, daarna werkt ie nl niet meer LOL
mja toen die maat zag hoe crysis er bij mij uitzag, wilde hij gelijk ook een nieuwe pc halen hahahah
en ? help ff, ben echt zo brak als een weet niet watquote:Op maandag 27 april 2009 09:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl zwaait half scheldend van de KUT GEBRUIKERS VAN VANDAAG... terug!![]()
En en en en en?
Opzich wel, maar standaard geen quicklaunch meer?quote:Op maandag 27 april 2009 09:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Windows 7 draait toch werelds ?
Iets met een smsje ofzo?quote:Op maandag 27 april 2009 09:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en ? help ff, ben echt zo brak als een weet niet wat
ja dat grouperen kan je uitzetten, zit ergens bij de opties van je startmenu/taakbalk.quote:Op maandag 27 april 2009 09:44 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Opzich wel, maar standaard geen quicklaunch meer?
Moest ff zoeken hoe ik die terug kreeg
Quicklaunch staat nu rechts in mijn taakbalk ipv links ahahaha
(dat attach to... werkt gewoon kut)
En ik wi gewoon alle apps in mijn taakbalk zien, en niet die kleine kut icoontjes links (waar normaal dus je quicklaunch staat)
nja het wil niet echt superquote:Op maandag 27 april 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Iets met een smsje ofzo?![]()
Iedereen zo'n kut ochtend trouwens?
uh....quote:
quote:Op maandag 27 april 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Iets met een smsje ofzo?![]()
Iedereen zo'n kut ochtend trouwens?
Ik was niet duidelijk, ik heb het gevonden hoor!quote:Op maandag 27 april 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dat grouperen kan je uitzetten, zit ergens bij de opties van je startmenu/taakbalk.
nou het is wat geadvanceerder als vista zelfs hahaquote:Op maandag 27 april 2009 09:56 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik was niet duidelijk, ik heb het gevonden hoor!
En die netwerkomgeving vind ik onduidelijk/niet relaxt.. same as vista
Oei das minder manquote:
Niets gehoord?quote:
quote:
Kom, gaan we naar een koffiehuisquote:
quote:
quote:
mja soms heb je dat met programeren enzoquote:Op maandag 27 april 2009 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei das minder man![]()
Spammen die zooi!!!!!!!
Das minder, dan thuis maar proberen?quote:Op maandag 27 april 2009 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
godver dat google progje installeert nietmoet je Admin voor zijn
hahaha, maandag brak dag!quote:Op maandag 27 april 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
mja soms heb je dat met programeren enzo
maar ik ben nog een beetje maandaggaar
ja idd, kan niet andersquote:Op maandag 27 april 2009 10:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Das minder, dan thuis maar proberen?
Dan weet je wel hoe laat het is, je hebt het iig geprobeerd m8quote:
* Crazy-M mompelt dat hij toch gelijk hadquote:Op maandag 27 april 2009 10:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan weet je wel hoe laat het is, je hebt het iig geprobeerd m8
tjah wordt denk ik echt een langzaamaandagquote:Op maandag 27 april 2009 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, maandag brak dag!
Ik ben gewoon weer niet lam geweest dit weekend, ik ben nu gewoon redelijk wakker!
ik heb nog eens niet veel gezopenquote:Op maandag 27 april 2009 10:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahaha, maandag brak dag!
Ik ben gewoon weer niet lam geweest dit weekend, ik ben nu gewoon redelijk wakker!
Dat is niet waar, want nooit geschoten is ALTIJD mis!quote:Op maandag 27 april 2009 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M mompelt dat hij toch gelijk had
quote:Op maandag 27 april 2009 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah wordt denk ik echt een langzaamaandag
3FM arbeidsvitaminen zonder Gerard Ekdom
hier vierquote:Op maandag 27 april 2009 10:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahah same here... heb echt nergens zin in, laptop's werken niet mee... alleen FUSKING klanten aan de lijn/balie.. ach,we zien het wel weer. Lekker kort weekje,maar 3 dagen werken!
ach jah, komt vandaag gewoon omdat ik zwaar duf ben.quote:Op maandag 27 april 2009 10:19 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want nooit geschoten is ALTIJD mis!
Nu kan je zeggen dat je je best hebt gedaan, en ergens voor bent gegaan... had je dat anders ook kunnen zeggen? Kop op jij!
is dat een film van dat ene boek... uhmz.... Animal farm van George Orwelquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef WhiteLightning het volgende:
[ afbeelding ]
gewoon omdat het kan!
ik heb werkelijk echt geen idee, als dat een film is , lijjkt hji me supervaag,quote:Op maandag 27 april 2009 10:27 schreef tripack het volgende:
[..]
is dat een film van dat ene boek... uhmz.... Animal farm van George Orwel
partyquote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik ben over 2 weken jarig
maar vrij vragen voor die dag
Ja bij GFquote:
over twee weken feestje bij LLquote:Op maandag 27 april 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
Oeh ik ben over 2 weken jarig
maar vrij vragen voor die dag
Mag je geen vrij dan vrijdag? Dat heeft toch helemaal geen nut met zo weinig mensen hahahahquote:Op maandag 27 april 2009 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
hier viervrijdag zitten we hier met zijn tweeën of drieën in het hele gebouw
hetzelfde voor maandag
5 mei heb ik een bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |