Ik heb hier nog een wiet lollie in mijn jas zitten voor jequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik denk vast dat je stoned van mij wordt
Valt best mee hoor, gewoon nog een keertje denken... nee ik doe het niet!quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, liever gewoon niet. ik ken mezelf, als ik denk, nou WL , eentje kan best wel, heb ik hem op, nou ok nog eentje dan
Wel weer wakker?quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:58 schreef Crazy-M het volgende:
en bedankt voor de bitchslap, Zucht ....
wakker blijvenquote:
jeuj,quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel weer wakker?![]()
* Droxz.nl zet Jochem mijer op... WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
Zie je! En je moet gewoon hier komen werken, ruil ik je in voor mijn kut collega!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jeuj,
nu helemaal laatste uur alleen op kantoor
rest is naar receptie.
aan mij heb je nu niet veel hahaquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zie je! En je moet gewoon hier komen werken, ruil ik je in voor mijn kut collega!![]()
Ik zit hier nog maar met 2 collega's... blijven allebij tot half 6.. beetje jammer
Die heb ik als wekker gehad... snap nu wel wrom zn moeder hem haatquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:59 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Wel weer wakker?![]()
* Droxz.nl zet Jochem mijer op... WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN.. WAKKER WORDEN..
nog ff moet me wel lukkenquote:
Alsof we hier zoveel doen vandaagquote:
Ook goede middagquote:
is bijna weekendquote:
6 mei ga ik anar jochem meijerquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof we hier zoveel doen vandaag![]()
Beetje Jochem Meijer luisteren... beetje internetten en ondertussen een laptop fixen.
He Droxzquote:
Collega van mij hoorde ik er net ook over!quote:Op vrijdag 24 april 2009 16:10 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
6 mei ga ik anar jochem meijer
enschede natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:11 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Collega van mij hoorde ik er net ook over!
In welke stad ga jij er heen als ik vragen mag?
ik heb ff toetsenbord van laptop omgewisseldquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Alsof we hier zoveel doen vandaag![]()
Beetje Jochem Meijer luisteren... beetje internetten en ondertussen een laptop fixen.
Gelijk zeuren, en niet even gedag zeggen... foei!quote:
ja, zeker al een paar uurquote:Op vrijdag 24 april 2009 16:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gelijk zeuren, en niet even gedag zeggen... foei!
MADDDDDDD!!!!!!!!!! Tijdje geleden!
ZOEK JE WEER EENS RUZIE JONGENquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |