Ik ben er! Ga maar liggen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:21 schreef wyccie het volgende:
Als C4 er is, mag hij me masseren.
Ik heb vet veel gelopen.
[ afbeelding ]
De echte is niet zo gek groen, die is gewoon wit.
quote:Op zaterdag 25 april 2009 21:45 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehe (ook als het een hoax is)
quote:
Al es gezien, maar nog steeds leukquote:
Iedereen is zeker stappen?quote:
Wie weet!? Worden er eigenlijk al mondkapjes uitgereikt?quote:Op zondag 26 april 2009 02:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan zijn ze zeker niet bang voor de 'pandemie', of iederene ligt al in bed
in mexico wel maar hier nietquote:Op zondag 26 april 2009 03:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet!? Worden er eigenlijk al mondkapjes uitgereikt?
Komt nog wel.quote:
Eens afwachten of ze het kunnen indammen.quote:Op zondag 26 april 2009 03:14 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
sars zou ook een pandemie kunnen worden en dat viel ook allemaal wel mee
we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaanquote:Op zondag 26 april 2009 03:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens afwachten of ze het kunnen indammen.
Eens gaan we toch.quote:Op zondag 26 april 2009 03:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
we zullen de komende weken wel zien of we allemaal dood gaan
Mogguh!quote:Op zondag 26 april 2009 03:36 schreef iamredleader het volgende:hmpf, kan niet slapen.
Dank voor de mooie youtube's, mensen
Nou dan hoop ik dat het gaat lukken.quote:Op zondag 26 april 2009 03:42 schreef iamredleader het volgende:
Neuh, het is nog nacht![]()
Ik ga over een half uurtje wel weer slapen, als de paracetamol is ingewerkt
Go get them!quote:Op zondag 26 april 2009 03:56 schreef iamredleader het volgende:
Dank, en tot die tijd maak ik fok! even onveilig
Ik neem de twee punten in mindering.quote:Op zondag 26 april 2009 04:04 schreef iamredleader het volgende:
tong80 natuurlijk, die maakte de laatste post!
Maar dan ben je wel gelijk lekker moe, en kun je naar bedquote:Op zondag 26 april 2009 04:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik neem de twee punten in mindering.
Een nieuw topic openen kost me een half uur
Lekker dan weer.quote:Op zondag 26 april 2009 04:01 schreef iamredleader het volgende:
Zo te zien ben ik op het juiste tijdstip wakker. Hommeles in de AKQ, tong80 en PierreTT hebben het allebei laten afweten bij het einde van een topic
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.quote:Op zondag 26 april 2009 04:19 schreef iamredleader het volgende:
Eerlijk maar lui, en dat laatste wordt je door de (reguliere) AKQ-er niet in dank afgenomen, begrijp ik
1) niemand waardeert het niet-openen.quote:Op zondag 26 april 2009 04:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Om half vijf 's nachts hou ik het topic levend.
Maar waardering no way
Soms denk ik wel eens ik ben te eerlijk.
Geb net twee flessen witte wijn op.
Ik ben al trots op mezelf dat ik de juiste toetsen kan vinden
Nee hoorquote:Op zondag 26 april 2009 00:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Wat is burn after reading een waardeloze film zeg
Nee, daar hadden wij ook op aangestuurd, maar dat ging blijkbaar nietquote:Op zondag 26 april 2009 09:19 schreef iamredleader het volgende:
Lekker... is er dan geen reglementair 3-0 verlies?
Ik ben nog ff te lui om uit bed te gaan en koffie te halenquote:Op zondag 26 april 2009 09:27 schreef iamredleader het volgende:
Mjah, niks aan te doen dus
Ha, lekkere bak koffie
Laptop + bed iddquote:Op zondag 26 april 2009 09:34 schreef iamredleader het volgende:
Je zit achter een laptop of mobieltje nog onder de tekens te Fok!ken?
Relaxedquote:
Ik moet eigenlijk ook niet in bed gaan internetten, krijg last van mn rug zoquote:Op zondag 26 april 2009 09:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Relaxedik moet mezelf er soms van weerhouden om 's-avonds nog "eventjes" op m'n mobiel te gaan slowchatten
Hoi Jair!!quote:Op zondag 26 april 2009 09:53 schreef iamredleader het volgende:
Jair zit nu mee te Fok!kenZit lekker op schoot, en kijkt naar het computerscherm
Alleen MaJo en PS weten het antwoord op je vragen.quote:Op zondag 26 april 2009 07:49 schreef iamredleader het volgende:
16 mei heb ik trouwens in m'n agenda gezet, enig idee wie/waar/hoe laat?
Volgens mij weet nog geen van de aanwezigen het hoe en wat. Blijft wel spannend zo.quote:Op zondag 26 april 2009 10:07 schreef iamredleader het volgende:
Dan zal ik MaJo en PS een sms'je of msn-berichtje sturen
Jair is alweer weg, had honger
Massage?quote:Op zondag 26 april 2009 10:56 schreef wyccie het volgende:
Nog steeds overal spierpijn.
En geen zin om mijn to-do-lijstje af te werken.
Ok danquote:Op zondag 26 april 2009 11:24 schreef wyccie het volgende:
Hehe, nog een keer?
Lekker, dan ga ik een beetje indutten.
quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn agenten met humor !
Alweer!?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurdquote:
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alweer? Dit is me al in geen tijden gebeurd
quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb al jaren geen bril meer sinds ik hem kwijtgeraakt ben in een weiland![]()
avond mogguhquote:
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?quote:Op zondag 26 april 2009 13:29 schreef MaJo het volgende:gister vergeten vloeistof bij mijn lenzen te doen, die zijn nu dus mooi uitgedroogd
en het was mijn laatste setje dus nu ben ik blind
dit gaat volgens mij zo'n 'gaat hem niet worden' dag zijn
Damn, dat zou ik dan maar doen jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
avond mogguh
Pff, ik moet toch echt eens gaan slapen. Over 6 uur gaat mijn wekker weer.
Ah dat bedacht ik me later ookquote:Op zondag 26 april 2009 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Fout van mijn kant. Ik probeerde een opmerking te plaatsen op jouw opmerking dat het een "het gaat het niet worden dag" gaat worden.
Misschien wel jaquote:Op zondag 26 april 2009 13:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zelfde weiland waar die koe staat die laatst zo luidruchtig was?
Ik ga het zo maar eens proberen.quote:
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet opquote:Op zondag 26 april 2009 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Koopzondag in Utrecht wellicht? Of moet je ze laten maken?
Wie weet!quote:Op zondag 26 april 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien wel jawilde de koe me vertellen dat ze mijn bril had gevonden
Kruidvat heeft brillen voor ¤1.95quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Mehehequote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wie weet!"Mooooeeeee" is natuurlijk makkelijk te verwarren met "Maaajoooo"
Dat werkt prima.quote:Op zondag 26 april 2009 13:38 schreef MaJo het volgende:
heb er alsnog vloeistof bij gedaan en hoop dat ze later weer werken maar ik vrees het ergste
Leesbrillenquote:
Ohquote:Op zondag 26 april 2009 13:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Leesbrillenik moet een - bril hebben helaas
Helemáál geen koopzondag daar?quote:Op zondag 26 april 2009 13:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen koopzondag en heb ze via de opticien. Misschien morgen toch maar wat brakke lenzen kopen want dit schiet echt niet op
Ik heb ook altijd een piano gewildquote:Op zondag 26 april 2009 14:01 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zou willen dat ik dit kan/ken/ zou kunnen !
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
I love youtube
Via de SGP?quote:Op zondag 26 april 2009 14:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik probeer net online kaartjes te kopen maar die link werkt niet. Ik heb een vermoeden dat het bestelscript op zondag dicht is
Slaap zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |