Dat dus.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:57 schreef sungaMsunitraM het volgende:
En elke keer dat je dacht dat het absolute dieptepunt bereikt was krijg je weer ongelijk
Ik stel TS voor.quote:Op vrijdag 24 april 2009 14:47 schreef padlarf het volgende:
Iemand moet hier voor sterven.
HEYquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Over Maxima gesproken. Wat dachten jullie van die zogenaamde Look-alike?
Die witte Jezus uit Den Haag, probeert er ook nog geld mee te verdienen ook.
http://www.maxima-look-alike.nl/
kutzooi zegquote:Op vrijdag 24 april 2009 14:44 schreef delano.888 het volgende:
Nog nooit zo iets belachelijks slechts gehoord![]()
Onderbouwing:
Anti klacht btw:
![]()
Verwachte reacties:
TS kijkt TMF / MTV
Rapapa *haalt haren voor de ogen weg* papapapaquote:Op vrijdag 24 april 2009 15:06 schreef de_boswachter het volgende:
Rapapapapappapa Toivonen
Kom jij nou serieus naar al mijn topics?quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:34 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rapapa *haalt haren voor de ogen weg* papapapa
Je post in KLB. Je kan je dus beter afvragen wat je in mijn subforum komt doen.quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:36 schreef delano.888 het volgende:
Kom jij nou serieus naar al mijn topics?
Dat je de uberhaubt naar zoekt zegt genoeg over jou.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2009 11:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat je de uberhaubt naar zoekt zegt genoeg over jou.
Tis gewoon een goed nummer, klaar
quotje van de websitequote:Op vrijdag 24 april 2009 15:15 schreef Zipportal het volgende:
Over Maxima gesproken. Wat dachten jullie van die zogenaamde Look-alike?
Die witte Jezus uit Den Haag, probeert er ook nog geld mee te verdienen ook.
http://www.maxima-look-alike.nl/
Wat voor film zou dat toch zijn geweest?quote:Het verzoek om mee te doen aan een film als Prinses Maxima, werd door haar geestdriftig ontvangen, maar ook weer snel afgewezen, daar deze rol niet in overeenstemming was van hetgeen zij wil vertolken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |